Axa sigorta Sizce hemen Ödermi Kaza masrafımı

Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar honda cbr 125imle 2 hafta önce bi kaza geçirdim neyseki bnde çok bşy yok fakat motorsikletimin granajı kalmadı sadece

Bugun aracımın çekildiği honda bayine exper geldi ve 2200tl lik rapor yazdı şimdi tramer çıkıcak . karşılıklı sözleşmemiz var karşı taraf sollama yapıp sola dönerken kafa kafaya çartıştık onun hasarı kaskodan halledilmiştir suana kadar sanırım ... bnm ödememi axa sigorta hemen yaparmı sizce ?
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8
Böle bi durum yaşadın mı konu AXa sigorta çünki honda bayi sanmıyorum faturadan sonra 1-2 gün falan dedi
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
fatura edildikten sonra 1 hafta 10 günü bulur... şuan en kötü ödeme ve eksper '' SBN - JAPAN - LİBERTİY - '' ARASINDA GİDİP GELİYOR.... BUNLARIN ÖDEMESİ 40 İŞ GÜNÜNÜ BULUYOR...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8
Faturadan sonra ertesi gün yapılacağı söyleniyor ödemenin ne yapsam çacuk olur yani bilemedim arkadaş. . .
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
axa fazla zorluk cıkarmaz 10 güne hesabına yatar. aklınızda bulunsun SBN sigortaya denk gelirseniz yandınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst