Axa sigorta Sizce hemen Ödermi Kaza masrafımı

Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar honda cbr 125imle 2 hafta önce bi kaza geçirdim neyseki bnde çok bşy yok fakat motorsikletimin granajı kalmadı sadece

Bugun aracımın çekildiği honda bayine exper geldi ve 2200tl lik rapor yazdı şimdi tramer çıkıcak . karşılıklı sözleşmemiz var karşı taraf sollama yapıp sola dönerken kafa kafaya çartıştık onun hasarı kaskodan halledilmiştir suana kadar sanırım ... bnm ödememi axa sigorta hemen yaparmı sizce ?
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8
Böle bi durum yaşadın mı konu AXa sigorta çünki honda bayi sanmıyorum faturadan sonra 1-2 gün falan dedi
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
fatura edildikten sonra 1 hafta 10 günü bulur... şuan en kötü ödeme ve eksper '' SBN - JAPAN - LİBERTİY - '' ARASINDA GİDİP GELİYOR.... BUNLARIN ÖDEMESİ 40 İŞ GÜNÜNÜ BULUYOR...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
8
Faturadan sonra ertesi gün yapılacağı söyleniyor ödemenin ne yapsam çacuk olur yani bilemedim arkadaş. . .
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
axa fazla zorluk cıkarmaz 10 güne hesabına yatar. aklınızda bulunsun SBN sigortaya denk gelirseniz yandınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst