Avrupaya göre Türkiye'de motorlar ucuz. Kawasaki hariç

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
kawasaki artık siparişe göre motor getirtiyor.zmoto anladığım kadarıyla kawasaki resmi ithalatcısı adı bende kalsın satmasamda yeter diyor.şirket gösterip ona fatura kesmek falan bu şekilde düşündükleri belli.
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
94
Yaw firmalar n’apsın, konu bu, “ama orada asgari ücret daha yüksek” diyorsunuz. E o zaman her ay maaş zamanı Honda’nın Yamaha’nın önünde sıraya girelim , Avrupa daki vatandaşın aldığı maaş nispetinde aradaki farkı bize ödesin adamlar..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.

 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Valla abi ben drift yere düşünce arka fren pedalı yamuldu tam frene hakim olamıyorum, 35 liraya pedalı almaya içim el vermiyor. Senin parçalar fena. Geçmiş olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.

[url]https://i.hizliresim.com/olRiXb.jpg[/url]

Geçmiş olsun, gromet kırık, yeni parça da uçar, aman dikkat... Onu da tamir etmek lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkes KAWASAKiye binmesin kimsede olmadığı için aldim zaten kalite bir başka
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Geçmiş olsun, gromet kırık, yeni parça da uçar, aman dikkat... Onu da tamir etmek lazım.

Yarın plastik kaynak vs yaptırtmaya çaışacağım. Parça bu, kopar,uçar, kul yapısı da sürüş esnasında bunu benim farketmemem beni korkuttu :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yarın plastik kaynak vs yaptırtmaya çaışacağım. Parça bu, kopar,uçar, kul yapısı da sürüş esnasında bunu benim farketmemem beni korkuttu :)

Sola viraj yaparken gitmiştir, görülmez öyle. Yapacak bir şey yok...
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.

Hollandalılara o konuda bende kırgınım :) CMSL.com , motorspares 'de muhtemelen senin parçanın sıfırı bile vardır.Eski modellerin civatalarına kadar stokları var.Ülkemize gönderim yapmadıkları gibi birde ülke engelli galiba bilgisayar da ve iki farklı cihazda denedim "You don't have permission to access / on this server." hatası verdi. VPN'den açıldı bir kaç defa e-posta gönderdim.olumsuz yanıt verdiler.o portakalları yere atmayacaktık :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
şahsen benim yılda ortalama 3 defa almanya'dan gelenim olduğu için parça derdim pek yok. z650'yi beğeniyorum. türkiye'de olsa almak isterim ama alamıyorum.öyle bir fiyat olamaz. bu motorun türkiye'de 75000tl (o da fazla ama piyasaya göre öyle) olması lazımken 102600'e satılıyor. satılmaya çalışılıyor.

benim anlamadığım, kawasaki fabrikası, bu distürbütöre, la sen napıyon "adaletli mert korkusuz" diye niye sormaz?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.

Hollandalılara o konuda bende kırgınım :) CMSL.com , motorspares 'de muhtemelen senin parçanın sıfırı bile vardır.Eski modellerin civatalarına kadar stokları var.Ülkemize gönderim yapmadıkları gibi birde ülke engelli galiba bilgisayar da ve iki farklı cihazda denedim "You don't have permission to access / on this server." hatası verdi. VPN'den açıldı bir kaç defa e-posta gönderdim.olumsuz yanıt verdiler.o portakalları yere atmayacaktık :)

Muhtemelen kıç kadar dünyada "eyyy" diyerek kavga etmediğimiz ülke kalmadığındandır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
durumun farkında olmayan arkadaşlar lütfen özgür demirtaş diye bi insan var onun birkaç videosunu izleyin !!!
bakın millet size laf anlatacam diye kendini parçalıyor yormayın onları :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Yarın plastik kaynak vs yaptırtmaya çaışacağım. Parça bu, kopar,uçar, kul yapısı da sürüş esnasında bunu benim farketmemem beni korkuttu :)

gerçekten motordan bi parça uçuyor hemde gözünün önünde ve sen fark etmiyorsun sanırım dikkatini tam anlmıyla veremiyorsun
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Hesap baştan sona yanlış. Şöyle hesap yapacaksın güzel arkadaşım Türk lirasına çevirme. Almanya’da mt07 düz 6 bin Euro diyelim kafan karışmasın. Ayda 2000 Euro alan biri 3. Ay maaşıyla mt07 alabiliyor. Türkiye’de vergisiz 50 bin düz diyelim beyinler yanmasın. Bizde 2800₺ ücret alan biri 1,5 sene hiç yemeden içmeden paraya dokunmazsa alır. Oda vergisiz fiyatından hesapladım ;) mt07 belki 70 80 bindir fiyatını bilmiyorum. Euro’yu doları TL’ye çevirmekten vazgeçin
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Konuyu açan arkadaş net yazmış firmaların ne suçu var ; ne yapsınlar alım gücüne ,asgari ücrete ,vergiye, hükümetlere. Adamlar fiyat bazında yapacağını yapıyor .O zaman afrika da kabileye motor satmak iste se üç armut karşılığı fiyat mı çıkarsınlar
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Hesap baştan sona yanlış. Şöyle hesap yapacaksın güzel arkadaşım Türk lirasına çevirme. Almanya’da mt07 düz 6 bin Euro diyelim kafan karışmasın. Ayda 2000 Euro alan biri 3. Ay maaşıyla mt07 alabiliyor. Türkiye’de vergisiz 50 bin düz diyelim beyinler yanmasın. Bizde 2800₺ ücret alan biri 1,5 sene hiç yemeden içmeden paraya dokunmazsa alır. Oda vergisiz fiyatından hesapladım ;) mt07 belki 70 80 bindir fiyatını bilmiyorum. Euro’yu doları TL’ye çevirmekten vazgeçin

Vergisiz hesaplamak da pek mantıklı olmamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst