ama bu görselde müşteri memnun

Valla abi ben drift yere düşünce arka fren pedalı yamuldu tam frene hakim olamıyorum, 35 liraya pedalı almaya içim el vermiyor. Senin parçalar fena. Geçmiş olsun.
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.
[url]https://i.hizliresim.com/olRiXb.jpg[/url]
Geçmiş olsun, gromet kırık, yeni parça da uçar, aman dikkat... Onu da tamir etmek lazım.
Yarın plastik kaynak vs yaptırtmaya çaışacağım. Parça bu, kopar,uçar, kul yapısı da sürüş esnasında bunu benim farketmemem beni korkuttu![]()
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.
Hollandalılara o konuda bende kırgınımCMSL.com , motorspares 'de muhtemelen senin parçanın sıfırı bile vardır.Eski modellerin civatalarına kadar stokları var.Ülkemize gönderim yapmadıkları gibi birde ülke engelli galiba bilgisayar da ve iki farklı cihazda denedim "You don't have permission to access / on this server." hatası verdi. VPN'den açıldı bir kaç defa e-posta gönderdim.olumsuz yanıt verdiler.o portakalları yere atmayacaktık
![]()
Yedek parçalar yurtdışında da 6 okka. Bugün boştum, Şile-Teke-Darlık taraflarında gezdim, hava çok rüzgarlıydı. Ben de yolu boş bulunca yapıştırdım rüzgara karşı. Depo ile sağ karenaj arasında dekoratif bir plastik parça var, o uçmuş ve ben farketmemişim. Eve geldiğimde boşluğu görünce anladım. Dedim yenisini alayım, yenisi yok. Çıkmadan nefret ediyorum ama çıkma varsa bizim Er6 grubundan çıkma alayım, çıkma parça yok. Boonstra Parts'tan 2. el uygun fiyatlı buldum ama hangi kıtada olduğunu bile tahmin edemeyeceğimiz abuk subuk her ülkeye gönderim yapan Hollandalılar Türkiye'ye artık gönderim yapmıyorlarmış. Neyse, diğer Avrupa ülkeleri imdadıma yetişti. 50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.
Hollandalılara o konuda bende kırgınımCMSL.com , motorspares 'de muhtemelen senin parçanın sıfırı bile vardır.Eski modellerin civatalarına kadar stokları var.Ülkemize gönderim yapmadıkları gibi birde ülke engelli galiba bilgisayar da ve iki farklı cihazda denedim "You don't have permission to access / on this server." hatası verdi. VPN'den açıldı bir kaç defa e-posta gönderdim.olumsuz yanıt verdiler.o portakalları yere atmayacaktık
![]()
Muhtemelen kıç kadar dünyada "eyyy" diyerek kavga etmediğimiz ülke kalmadığındandır.
Yarın plastik kaynak vs yaptırtmaya çaışacağım. Parça bu, kopar,uçar, kul yapısı da sürüş esnasında bunu benim farketmemem beni korkuttu![]()
50 Usd'ye buldum sıfır; shippingi, gümrük vergisi, Kdv.si derken 150 Usd'ye mal olacak gibi.
Hesap baştan sona yanlış. Şöyle hesap yapacaksın güzel arkadaşım Türk lirasına çevirme. Almanya’da mt07 düz 6 bin Euro diyelim kafan karışmasın. Ayda 2000 Euro alan biri 3. Ay maaşıyla mt07 alabiliyor. Türkiye’de vergisiz 50 bin düz diyelim beyinler yanmasın. Bizde 2800₺ ücret alan biri 1,5 sene hiç yemeden içmeden paraya dokunmazsa alır. Oda vergisiz fiyatından hesapladımmt07 belki 70 80 bindir fiyatını bilmiyorum. Euro’yu doları TL’ye çevirmekten vazgeçin