- Katılım
- 1 May 2008
- Mesajlar
- 55
bundan yaklaşık 6 ay once bunları bır bayan anlatmıştı.cok garip gelmıştı cunku oyle bır kultur varmı demıştım.en ılgınc gelenı bayanların işe motorla gıtmesını bırakın etekle motor kullanmaları bızım trafıkte hayal edebılıyormusunuz.bayan motor kullandımı başlarına gelmıyen kalmıyor bırde etek gıyerlerseee durumları vahım.ve orda herkes bunu gayet dogal karşılıyor.(orasını burasını acarak degıl edeplı kullanıyolarmış)
ah be arkadaşım bilsen trafikte bayan olarak motor kullanmanın zorluğunu.Etek mevzusuna gelince sonuna kadar katılıyorum.Burda etekle motora binince normal yol magandalarını ,sarkıntılık edenleri geçtim.Trafik polisi değil , normal polis durdurup asılıyor.Başka bişey sölemeye şikayet etmeye gerek var mı?
ah be arkadaşım bilsen trafikte bayan olarak motor kullanmanın zorluğunu.Etek mevzusuna gelince sonuna kadar katılıyorum.Burda etekle motora binince normal yol magandalarını ,sarkıntılık edenleri geçtim.Trafik polisi değil , normal polis durdurup asılıyor.Başka bişey sölemeye şikayet etmeye gerek var mı?