Avrupada motosikletli olmak

Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Hiç bir zaman Türkiye böyle olamayacak diye düşünen arkadaşlar için söylüyorum. Türkiye'nin şuandaki durumu ve ilerleyen zaman ne durumda olacağı bizimle alakalı. Türkiye'nin resimlerdeki olamayacığını düşünen arkadaşlar kendilerinden umudu kesniş kişilerdir. Yapacak bişey yok diye birşey yok. Böle düşünmeyin nolur yaa. Genciz biz yaa taşı sıksak suyunu çıkarırız.
 
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
23
Dediğinde haklısın. Bizim en büyük huyumuz (millet olarak) tabloyu ortaya koyup seyretmek. Kimse bir fırça darbesi de ben vuraYIM DEMEZ. Bu insanları nasıl bilinçlendiririz.

NOT: 68 KUŞAĞI EN AZINDAN BİR FİKİR İÇİN MÜCADELE ETMİŞ...

2008 Kuşağı ne yapalımm... Herkes fikir versin.... Mesela motorlu bir eylem yapabiliriz...
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Hiç bir zaman Türkiye böyle olamayacak diye düşünen arkadaşlar için söylüyorum. Türkiye'nin şuandaki durumu ve ilerleyen zaman ne durumda olacağı bizimle alakalı. Türkiye'nin resimlerdeki olamayacığını düşünen arkadaşlar kendilerinden umudu kesniş kişilerdir. Yapacak bişey yok diye birşey yok. Böle düşünmeyin nolur yaa. Genciz biz yaa taşı sıksak suyunu çıkarırız.

doğru diyorsun kardeş :cat: ama diğer ülkelere göre nekadar eksik olduğumuz ortada bu sorunu çözmek ve daha iyi konuma gelmekte bizim elimizde
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Açılının ispanyaya gidiyorum, Bu memlekette yaşanmaz gerçekten ya, :( :(

Taşı toprağı güzelde memleketimin birazda saygılı olsak, Daha güzel olacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BARSELONAYLA İSTANBUL RESMİ OLARAK KARDEŞ ŞEHİR. YAW ...İNSAN BİR GRAM KARDEŞİNDEN ÖRNEK ALMAZMI ?
ikisi üvey kız kardeş.İkisi de evli.Barselona namuslu,hanım hanımcık..İstanbul'u biliyorsunuz zaten:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Hiç bir zaman Türkiye böyle olamayacak diye düşünen arkadaşlar için söylüyorum. Türkiye'nin şuandaki durumu ve ilerleyen zaman ne durumda olacağı bizimle alakalı. Türkiye'nin resimlerdeki olamayacığını düşünen arkadaşlar kendilerinden umudu kesniş kişilerdir. Yapacak bişey yok diye birşey yok. Böle düşünmeyin nolur yaa. Genciz biz yaa taşı sıksak suyunu çıkarırız.

Bravvvvvvvvooooooo:cat: işte bu. Senin gibi düşünenler ne kadar çogalırsa hedefe o kadar yakınız demektir
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Böyle park yerlerimiz olsa bile dikkatsiz dört tekerlinin biri aralarına bi dalar, motor falan bırakmaz...
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Size bir ülkeden bahsedeyim;

1- Kendi başına otostop yapan kadınlara tecavüz edilen bir ülke
2- Kendi tarihinin üzerine villa, baraj, residance vs inşa eden bir ülke
3- Para ve sermaye girişi için tüm değerlerinden vazgeçen yöneticilerin olduğu bir ülke
4- Arabasıyla başka bir arabaya çarparak içindeki insanları öldüren sonra kaçan ve 4,5 ay ceza alıp çıkan katillerin olduğu bir ülke
5- Yanan 6 aylık bebeği para için kabul etmeyen özel hastanelere sahip bir ülke
6- En üst düzey hakim ve savcılarını gizlice dinleyen bir ülke
7- Petrol kaynaklarına en yakın ve akıl almaz vergilerle petrolü en pahallı tüketen bir ülke
8- Mekke’de, Osmanlının kale ve camilerini yıkıp üzerine yapılan residancelardan daire almak için yarışa giren idarecilerin yönettiği bir ülke

Yav sinirim bozuldu bu liste öyle uza ki , yani bu ülkede o manzaranın olabilmesi için ülkenin ters çevrilip silkelenmesi lazım.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
14






Arkadaşlar burası istanbul un göbeği

Eğerki park ederken biraz dikkat edip motorları hergün nizami bi şekilde aynı yere aynı düzende bırakırsak insanların gözleri aşina olup yadırgamıyorlar esnafla tartışmamak işin inceliklerinden antipati olmadan motorları bir arada tutarsak hem kurcalamazlar hem yeri sahiplenmiş olup yarın buraya park yapmayın diyen yer göstermek zorunda kalır o zamanki bir adım daha atılmış olur

çok da karamsar düşünmemek lazım bizde de taksim meydanın da park oluşur belediye başkanı motor kullanmaya başlarsa
 
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
47
güzel mekanlar da burda olursa bizler göremeyiz ancak torunlarımızın torunlarının torunların torunları onlarında torunlarının torunları filan filan öğle uzar gider :) onlar görür ancak
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168






Arkadaşlar burası istanbul un göbeği

Eğerki park ederken biraz dikkat edip motorları hergün nizami bi şekilde aynı yere aynı düzende bırakırsak insanların gözleri aşina olup yadırgamıyorlar esnafla tartışmamak işin inceliklerinden antipati olmadan motorları bir arada tutarsak hem kurcalamazlar hem yeri sahiplenmiş olup yarın buraya park yapmayın diyen yer göstermek zorunda kalır o zamanki bir adım daha atılmış olur

çok da karamsar düşünmemek lazım bizde de taksim meydanın da park oluşur belediye başkanı motor kullanmaya başlarsa

:cat::cat::cat:

çok güzel bir fikir bence de.motosiklet kültürünün yaygınlaşması için ve aslında o kadar az olmadığımızı da göstermiş oluruz.ayrıca uygulaması kolay. yetkililerden birşey beklemek yok extra maliyeti yok. sadece bulunduğumuz yerde uygun parketmiş bir motor bulup yanına parketmek yeter.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851






Arkadaşlar burası istanbul un göbeği

Eğerki park ederken biraz dikkat edip motorları hergün nizami bi şekilde aynı yere aynı düzende bırakırsak insanların gözleri aşina olup yadırgamıyorlar esnafla tartışmamak işin inceliklerinden antipati olmadan motorları bir arada tutarsak hem kurcalamazlar hem yeri sahiplenmiş olup yarın buraya park yapmayın diyen yer göstermek zorunda kalır o zamanki bir adım daha atılmış olur

çok da karamsar düşünmemek lazım bizde de taksim meydanın da park oluşur belediye başkanı motor kullanmaya başlarsa


Bu belkide ilk adım olabilir gerçekten desteklemek lazım bu öneriye katılıyorum:cat:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
14
Her arkadaş kendi bölgesinde toplu duran motorsikletlerin fotograflarını koysun belki daha toplu park etmiş fotograflar çıkar.

yada aynı sokakda dağınık park etmiş motorları da koyalım ne kadar bencil olduğumuzu da görelim.

herkez kendi kapısına kadar getirip park etmeleri mesela.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
14






Arkadaşlar burası istanbul un göbeği

Eğerki park ederken biraz dikkat edip motorları hergün nizami bi şekilde aynı yere aynı düzende bırakırsak insanların gözleri aşina olup yadırgamıyorlar esnafla tartışmamak işin inceliklerinden antipati olmadan motorları bir arada tutarsak hem kurcalamazlar hem yeri sahiplenmiş olup yarın buraya park yapmayın diyen yer göstermek zorunda kalır o zamanki bir adım daha atılmış olur

çok da karamsar düşünmemek lazım bizde de taksim meydanın da park oluşur belediye başkanı motor kullanmaya başlarsa





Şimdi ceza yeme zamanı..... Önce ihbarmane verdiler sanırım bu gün yarın ceza kesmeye başlarlar.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
mekana bak yaa bura yaşıcaksın warya burda teyzeler önüme atlıo bide ayyy beklesene terbiyesiz...... gelde katil olma
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Geçen hafta İspanyanın Barselona şehrinde 4 gün kaldım .Bu şehre daha önceki yıllarda da 3 kez gelmiştim. Bu sefer siz motorsikletçi arkadaşlarım içinde bazı resimler çektim. Barselona'nın tarihi, mimari, kültürel ve gece hayatı güzellikleri için bir şey yazmaya gerek yok. Heryerde yazılıp çiziliyor.
Ama motorsikletçiler için bir cennet.
Motosiklet sürücülerinin % 45 bayan.
İşyerine vespasıyla gidiyor park ettikten sonra topuklu ayakkabısını çantadan Çıkartıp ayagındakiyle deyiştiriyor
Ehliyet sahibi Barselonalıların %74 nin +A2 de var. (sadece A2 olanlar hariç).
Dört tekerlilerin dörtte üçü motosiklet kullanıcılarının sorunlarını biliyor. Tabii ki saygıda kusur etmiyor.
Şehrin en gözde meydanları ve mekanları motosiklet parkları için ayrılmış.Ünlü Catalunya meydanı resminde ki gibi. Şimdi size İstanbuldan örnek vereyim. Taksim meydanındaki anıtın çevresi, Kadıköy meydanı, Bakırköy meydanı ,Eminönü iskelesi önü,Üsküdar iskele önü ve meydanı gibi yerlerin tamamı motosiklet park alanı, hemde çizgilerle ayrılmış olarak düşünün.
Trafikte tam bir Motosiklet özgürlüğü var öncelik hakkı motosikletlilerin.
Motosikletinle deniz kenarına gidip kum alanının başladıgı en son noktaya park edebiliyorsun. Havlunu alıp denize girebiliyorsun. Havlusu kurusun diye motorsikletin üstüne atan çok gördüm.
Yanlız bir şeyi çok yadırgadım kask dışında koruma kullanan çok az sürücü gördüm.:farao:
Şimdi sayın İstanbul Belediye başkanı ve Valisine sorum şu?
BARSELONAYLA İSTANBUL RESMİ OLARAK KARDEŞ ŞEHİR. YAW ...İNSAN BİR GRAM KARDEŞİNDEN ÖRNEK ALMAZMI ?

[
dscn1290dzh7.jpg
[/URL][/IMG]





son cümlenize/sorunuza bayıldım..ancak istanbulu ve türkiyeyi yönetenlerin kimler olduğu başka bir tartışma konusu..ancak sadece buna dikkat çekmek isterim.park yapmakla ve tinerci çocukları gerektiği zaman şehir dışına çıkartmak olmaz belediyecilik..ispanya çok büyük bir kültürün devamıdır ve kültürle barışıktır ayrıca..muhtemelen vergiler de bizimkilerden daha azdır..benzin de ucuzdur..vb.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst