bide altına Türkiye'den 2 kare mi koysak... :cherry::cherry:
ordan bakınca ne olarak gözüküyor :queen::queen:
eğitim işte herkes kurallara uyuyor saygılı burda millet birbirini öldürüyo![]()
valimiz,belediye başkanımız ve emniyet müdürümüz motosiklet kullanımına teşvik etseler İstanbul da trafik olmaz. !!
o zaman en çok yolcu taşıyan bir gemi şirketi olmaz belediyenin..
o zaman denizaşırı ülkelere hızlı feribot siparişi verip ordan buraya getirmek için 1000 ailenin 1 senelik mutfak masrafı tutarındaki yakıt bedeli kasalarında durur..(tuzla tersanesi varken oraya yaptırmaları da enteresan)
o zaman hollandadan fahiş fiyatlarla metrobüs ve türevlerini ithal etmezler..(bursa da cillop gibi otobüs yapan firmalar olduğu halde)
o zaman köprü ücretlerinden pay alamazlar.bedava yapmak zorunda kalırlar..
o zaman ispark para kazanmaz..
o zaman ....
diye gider..
bız insan degılmıyızzz??bızde nıye yok??herseyın ustune bıde bı fotoları gorunce ınsanın bu ulkeyı terkedesı gelıyor..r:
abı her sorunda bole yaparsak ooooooooh ohhhhhhh