Avrupada motosikletli olmak

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadece bakıp iç geçiririz malesef :pale: Asla böyle olamayacağız aslaa :pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bizim yaşayacagımız ülke İspanya olmalıydı::lolabove::lolabove::lolabove::lolabove
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
bizim asla göremeyeceğimiz güzellikte kareler bunlar... anca iç çekiyoruz işte
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne kadar ekmek o kadar köfte derler ya..

bunları istemek için önce biz adam olmalıyız.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
basmızıdakı ınsanların sadece canlarının ıstemesı gereklı yoksa hayatta bole park yerlerımız vs olamaz cunku bu ısten rantları yokkı...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
valimiz,belediye başkanımız ve emniyet müdürümüz motosiklet kullanımına teşvik etseler İstanbul da trafik olmaz. !!

o zaman en çok yolcu taşıyan bir gemi şirketi olmaz belediyenin..
o zaman denizaşırı ülkelere hızlı feribot siparişi verip ordan buraya getirmek için 1000 ailenin 1 senelik mutfak masrafı tutarındaki yakıt bedeli kasalarında durur..(tuzla tersanesi varken oraya yaptırmaları da enteresan)
o zaman hollandadan fahiş fiyatlarla metrobüs ve türevlerini ithal etmezler..(bursa da cillop gibi otobüs yapan firmalar olduğu halde)
o zaman köprü ücretlerinden pay alamazlar.bedava yapmak zorunda kalırlar..
o zaman ispark para kazanmaz..
o zaman ....

diye gider..


Katılıyorum fazla soze gerek yok...

Resımler ıcın cok tesekkurler hıc bır zaman Türkiye boyle olmayacak...HIc bır zaman gelısemıyecek...
 

uwe

Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
45
Kültür farkı ortada..Ben 35 Yaşındayım ve Türkiyenin halen gelişmesini bekliyorum. Liseyi bitirdigimde bizden sonraki nesiller dahada şanslı olacak demiş idim. Bunlar okullarını okudular adam oldular..Ne mi oldular ?? İşsiz ordusu.. Tc de Okumuyanların iş bulma oranı bile daha fazla..Bu yöneticilerinde Yönettiği ülkeyle bu kadar ..(bu her vatandaş için gecerli değil tabiki.Sadece bir genelleme yaptım. Yazım acık siyasi oldu ama kusura bakmayın)
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
bız insan degılmıyızzz??bızde nıye yok??herseyın ustune bıde bı fotoları gorunce ınsanın bu ulkeyı terkedesı gelıyor..:pr:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
abı her sorunda bole yaparsak ooooooooh ohhhhhhh

Abi mi?:cherry:

"mortingen" o listenin sonu yok arkadaşım.Buna sebepte bakış açısı itibariyle hoynştayn'dan hiç bir farkımızın olmamasıdır.

Ayrıca konuyu destekleyen fotolarda ufkumu genişletti ama karamsarlığımıda bir o kadar arttırdı.Medeni toplum olamayız.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
42
ben geçen sene almanyaya gittim 2 hafta kaldım resmen kudurdum ya, motosikletlerin gideceği yollar ayrı ve insanlar o kadar saygılı ki sanki ben arabaylayım da onlar motorda:) motosiklet sürücülerinin yüzünde hiç bir korku vs yok, imrendim açıkcası...
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ağlayasım geldi yafff nerde öle türkiye

boş ver bçlede olsa şöylede olsa ben türkiyemden vazgeçmem
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
"Karanlığa küfredeceğine kalkıpta bir mum yak" gibi bi söz vardı cuk oturdu buraya:cat:
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
96
gözlemlerini paylaştığın için tşk ler...e insan kendi memleketinde de olsun istiyo... gel görki memleketi yönetenler malesef ki ortaçağda takılıp kalmışlar !!!
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
33
bundan yaklaşık 6 ay once bunları bır bayan anlatmıştı.cok garip gelmıştı cunku oyle bır kultur varmı demıştım.en ılgınc gelenı bayanların işe motorla gıtmesını bırakın etekle motor kullanmaları bızım trafıkte hayal edebılıyormusunuz.bayan motor kullandımı başlarına gelmıyen kalmıyor bırde etek gıyerlerseee durumları vahım.ve orda herkes bunu gayet dogal karşılıyor.(orasını burasını acarak degıl edeplı kullanıyolarmış)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst