Audi a7 sürücüsüne yol vermeyen külüstür :)

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
bence sürücülerin arabaları değiştirmesi lazım. külüstürü kullanan audiyi sonuna kadar hakediyor :)
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
O külüstür dünyanın en sağlam arabalarındandır.Bizim uçamayan kuşlara 10 basar.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Audi emniyet şeridinden gidiyor diye kızdığından vermiyor herhalde .
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
O arabanın ağırlığına yakışır bir şekilde davran. A7'ye biniyorsun ayı!! :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
a7 in olsa kac yazar yol bende olduktan sonra demis gibi anlasiliyor :-D:-D
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
ladayı kullanan sonu kadar haklı, ladayı kullananın altına volvo isveç çeliği verecen ozaman sıkıstırmayı gosterırdı
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bu Ruslar bizim bir yerden akrabalığımız olmalı ne kadar piskopat varsa Rusyada ve Türkiye de çıkıyor:) geçenlerde küçük şilebe dayılanan büyük şilepli Türk kaptanı göstermişti televizyonda:)
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
sinyali geç vermiş A7. yoksa hiçbi sorun yok. ardından gelen inatlaşma. zengin fakir ayırımı goremedım ben burada. sadece ınatlasma gordum. o Lada yerıne BMW de olsa aynı sey olurdu tahmınımce.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gemi gibi arabayı sokmaya çalışıyor ayı.
bir de yol hakkı meselasi var.
ama konu tamamen egosal...
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
iyi etmiş a7 ye binince yol hakkı onun mu oluyor a8 w12 olsada hacı muratla aynı haklara sahip
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bi de artizlik yapıyor baksana :cherry: a7 ye binince böyük adam oluvermiş zatı muhterem :mrgreen: tatmin edilemeyen duygular bazen böyle açığa çıkıveriyor malesef bizde daha çok bu tür olaylar.
Ladacının yerinde ben olsaydım ne yapardım aynısını ve duruma göre daha iyisini :cherry:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
demek ki dünyanın heryerinde bu aynı ...
lüks arabaya binen adam yolları babası yaptırmış sanıyor :jocolor: ben de böyle öküzler sadece türkiyede var sanırdım :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
a7 sağa dönüş şeridine girip trafikten kurtulmaya çalışlmış ama yememiş. kusura bakmasın kimse ama ülkemiz çook daha beter durumda. daha yol geçiş üstünlüğünü bilmiyoruz, trafik polisi dahil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst