Atilla (Tanrının Kırbacı) doğum günün kutlu olsun

Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Doğum günün kutlu olsun Atilla,nice yıllara :rendeer:

teşekkür ederim sevgili moderatörümüz çok mutlu oldum çok sağol:rendeer:

Doğum Günün Kutlu Olsun Attilla. ::wish::
Nice seneleri sağlık ve mutlulukla hep birlikte sevdiklerinle geçirirsin iyişallah.
bdaycake2.gif

DOSTUM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YA BU OLAY BEN EŞŞEK KADAR ADAMI ACAYİP DUYGULANDIRMAYA başladı hakketen ya varol dostum :rendeer::salut:

Doğum günün kutlu olsun Atilla kardeşim...:rendeer:

teşekkür ederim çok sağol :rendeer:

ii ki doğdun ATİLLA :p :)

sağol dostum teşekkürler:cat:

mutlu yıllar .. :rendeer:

dilediğince bir ömrün olsun..

çok teşekkürler bu güzel dilekleriniz için :cat:

doğum günün mübarek olsun :rendeer:

allah razı olsun mübarek adam sağol :queen::queen:

Mutlu Yıllar Atilla Abeyy :rendeer:

Çam Sakızı Çoban Armağanı bi Harley aldım abi sana :p
sana layık değil ama aldık işte bişeyler :cat:

Fatbob2008side%20(Small).jpeg

çok duygulandım ya allah razı olsun senden ölürüm ben böyle çam sakızına :queen::cat::rendeer::salut:

Doğum günün kutlu olsun Atilla. Nice senelere :rendeer:

teşekkür edertim hemşo sağolasın :queen::rendeer::salut::cat:

Dogum günün kutlu olsun sevdiklerinle nice yıllara :rendeer:

çok teşekkürlersağol :salut:

Atilla arkadaş,
Doğum günün kutlu olsun, kazasız belasız, kavgasız gürültüsüz sağlıklı nice seneler dilerim:rendeer::rendeer:

teşekkür ederim sağolasın :cat:

atilla kardeşim doğum günün kutlu olsun

nice senelere:rendeer:

babacım coskunum abim teşekkür ederim sevgiler benden :rendeer::salut::cat::queen::cherry:

arkadaşlar ben bu akşam parti time in falan filan tebrikleriniz için teşekkürlere tek tek devam edeceğim yarın şimdiden sevgilerimi saygılarımı sunuyorum tüm MT ailesini seviyorum iyi MT var İYİKİ SİZLER VARSINIZ
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
s6300312xo4.jpg


Erit lam şu göbeği... daha gencecik adamsın resimlerin %50 sinde bişeyler atıştıryorsun.:p
Doğum günün kutlu olsun nice nice yıllara.:rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Atilla doğum günün kutlu olsun babocan..
Allah seni sevdiklerine bağışlasın..
bdaycake2.gif
bdaycake2.gif

amin cümlemize teşekkür ederim
:cat::rendeer:

ati nice yıllara :rendeer:



bu gerçekmi :mrgreen:

evet benım le ilgili olan tüm resimler gerçek

s6300312xo4.jpg


Erit lam şu göbeği... daha gencecik adamsın resimlerin %50 sinde bişeyler atıştıryorsun.:p
Doğum günün kutlu olsun nice nice yıllara.:rendeer:

göbek üzerinde çalışmalar devam ediyor suan da devletten ödenek anca geldi :queen::queen: ya bende olmaz öyle şeyler ama bıçaklandığımdan beri bir süre daha spor yasak bana yaralarım nedenıyle ve bu göbek onun eseri ama önemı yok benı beğenen böyle begensın sonrası kolay ...tebriğin içinde teşekkür ederim:queen::cat:

abım gecmı oldu bılmıyorum ama yınede doqum gununcun kutlu olsun :rendeer:

olsun önemlı deıl teşekkür ederim :cat:

doğum günün kutlu olsun atilla

teşekkür ederim kıllı erkek :queen:sağolasın

mutlu yıllar :rendeer:

çok teşekkür ederim sağolasın
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Fotoğraflardan anladığım kadarıyla fotoğraf çektirme işinde de mezarcısın, boş zamanlarında bir şeyler tıkınıyorsun, baban emekli olunca sana pastacı dükkanı açacak:p

Doğum günün kutlu olsun Ati'm, kırbacım:rendeer:
Yol gözük müyor mu bu taraflara?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günün kutlu olsun dostum, nice senelere:rendeer:

Bu kadar mesaj aldığı halde ben nasıl bu kadar geç farkediyorum bu başlıkları anlamıyorum:silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Biri şuna söylesin, bayram geçti:p
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Fotoğraflardan anladığım kadarıyla fotoğraf çektirme işinde de mezarcısın, boş zamanlarında bir şeyler tıkınıyorsun, baban emekli olunca sana pastacı dükkanı açacak:p

Doğum günün kutlu olsun Ati'm, kırbacım:rendeer:
Yol gözük müyor mu bu taraflara?

valla çok istiyorum ama bu ara öyle bir yol görünmüyo ya ama geleceğim zaman haberiniz oldur dostum ya iyi dilekleriniçin de ayrıca çok teşekkür ederim:queen::rendeer::cat::salut:

Doğum günün kutlu olsun Ati :rendeer:

saol tubi teşekkür ederim :queen::salut::salut::salut:

Doğum günün kutlu olsun dostum, nice senelere:rendeer:

Bu kadar mesaj aldığı halde ben nasıl bu kadar geç farkediyorum bu başlıkları anlamıyorum:silent:

teşekkür ederim dostum çok sağol :cat:

Bana hergün bayram :queen:

evet tubi sana her gün bayram
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardseşim atila geç gördüm başlığı,doğum günün kutlu olsun iyi seneler kadire ve ailene selam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst