Atilla (Tanrının Kırbacı) doğum günün kutlu olsun

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Atilla kardeş doğum gününü kutlar,sevdiklerinle nice sıhhat ve mutluluklar dolu yıllar temenni ederim::wish::::alkiis:::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice yıllara iyiki doğdun iyiki mt'li oldun:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav nedir bu Sinopludan çektiğimiz...kurtulduk derken yine çıktı başımızın belası...

ihsanhakan ve tanrının kırbacı ne zaman MOD olacak...yönetim cevap versin...o kadar emekleri var...:p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya öncelikle sen nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:mrgreen: bi dön aramıza atilla abi ya koptun tamam uzaktasın ama yetti gayri İYİKİDOĞDUN MT Lİ OLDUN seviyoruz seni
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
atilla bu akşam hangi barda 20 kişilik yer ayırtmıştın :) 3 katlı pasta ve üstü yoksa ben gelmem :mrgreen: İyki Doğdun ATİ :rendeer::rendeer:













FAvori Resmim :queen::queen: ATİ :cherry:




 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi dogumgünün kutlu olsun:rendeer:
hadi bi resimde benden olsun:wiinkk:
s6300491ov6.jpg

s6300312xo4.jpg

s6300320vk6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Atilla abi doğum günün kutlu olsunnnn.Nice mutlu seneleree.:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Doğum Günün Kutlu Olsun Attilla. ::wish::
Nice seneleri sağlık ve mutlulukla hep birlikte sevdiklerinle geçirirsin iyişallah.
bdaycake2.gif
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mutlu yıllar .. :rendeer:

dilediğince bir ömrün olsun..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Mutlu Yıllar Atilla Abeyy :rendeer:

Çam Sakızı Çoban Armağanı bi Harley aldım abi sana :p
sana layık değil ama aldık işte bişeyler :cat:

Fatbob2008side%20(Small).jpeg
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Atilla arkadaş,
Doğum günün kutlu olsun, kazasız belasız, kavgasız gürültüsüz sağlıklı nice seneler dilerim:rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Atilla kardeş doğum gününü kutlar,sevdiklerinle nice sıhhat ve mutluluklar dolu yıllar temenni ederim::wish::::alkiis:::rendeer:

UG yüce oturan boğa sevgi ve bol kepçe saygılarımla selamlıyor seni seven bu deli evlat tarafından kutsanıyorsun hehe:queen::queen::rendeer: çok teşekkür ederim babacım

nice yıllara iyiki doğdun iyiki mt'li oldun:rendeer:

teşekkür ederim iyiki varsınız iyiki mt var:salut::queen:

motosikletli nice mutlu yıllara :) dogum gunun kutlu olsun

amin ilhan sağol teşekkür ederim:cat:

yav nedir bu Sinopludan çektiğimiz...kurtulduk derken yine çıktı başımızın belası...

ihsanhakan ve tanrının kırbacı ne zaman MOD olacak...yönetim cevap versin...o kadar emekleri var...:p

metehan abi en derin ve en samimi sevgi ve saygılarım la çok teşekkür ederim bizde senı seviyoruz:queen::rendeer::queen:

ya öncelikle sen nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:mrgreen: bi dön aramıza atilla abi ya koptun tamam uzaktasın ama yetti gayri İYİKİDOĞDUN MT Lİ OLDUN seviyoruz seni

burakçım bende sizleri çok özledim gerçekten bu ara iş yogunlugu nedenıyle katılamadım foruma ama bayram sonrası artık hep beraberız :cat:teşekkür ederim iyi dileklerin için

ya öncelikle sen nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:mrgreen: bi dön aramıza atilla abi ya koptun tamam uzaktasın ama yetti gayri İYİKİDOĞDUN MT Lİ OLDUN seviyoruz seni

burakçım bende sizleri çok özledim gerçekten bu ara iş yogunlugu nedenıyle katılamadım foruma ama bayram sonrası artık hep beraberız :cat:teşekkür ederim iyi dileklerin için

atilla bu akşam hangi barda 20 kişilik yer ayırtmıştın :) 3 katlı pasta ve üstü yoksa ben gelmem :mrgreen: İyki Doğdun ATİ :rendeer::rendeer:

KANKA BU GÜZEL JEST İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DOSTLUĞUMUZ BİR ÖMÜR BOYU BAKİ DİR.:rendeer::salut::salut:

abi dogumgünün kutlu olsun:rendeer:
hadi bi resimde benden olsun:wiinkk:
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MUHARREM sizi seviyorum iyiki varsınız ben çok şanslıyım sizin gibi candan dostlara sahip olduğum için :queen::rendeer::salut:

Atilla abi doğum günün kutlu olsunnnn.Nice mutlu seneleree.:rendeer:

saol canım benım allah hepimize nice mutlu seneler görmeyi nasip etsin çok teşekkür ederim:rendeer::salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst