- Katılım
- 11 Nis 2006
- Mesajlar
- 524
- Konu Yazar
- #1
Atilla kardeş doğum gününü kutlar,sevdiklerinle nice sıhhat ve mutluluklar dolu yıllar temenni ederim::wish::::alkiis:::rendeer:
Son düzenleme:
Atilla kardeş doğum gününü kutlar,sevdiklerinle nice sıhhat ve mutluluklar dolu yıllar temenni ederim::wish::::alkiis:::rendeer:
nice yıllara iyiki doğdun iyiki mt'li oldun:rendeer:
motosikletli nice mutlu yıllaradogum gunun kutlu olsun
yav nedir bu Sinopludan çektiğimiz...kurtulduk derken yine çıktı başımızın belası...
ihsanhakan ve tanrının kırbacı ne zaman MOD olacak...yönetim cevap versin...o kadar emekleri var...![]()
ya öncelikle sen nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:mrgreen: bi dön aramıza atilla abi ya koptun tamam uzaktasın ama yetti gayri İYİKİDOĞDUN MT Lİ OLDUN seviyoruz seni
ya öncelikle sen nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:mrgreen: bi dön aramıza atilla abi ya koptun tamam uzaktasın ama yetti gayri İYİKİDOĞDUN MT Lİ OLDUN seviyoruz seni
atilla bu akşam hangi barda 20 kişilik yer ayırtmıştın3 katlı pasta ve üstü yoksa ben gelmem :mrgreen: İyki Doğdun ATİ :rendeer::rendeer:
KANKA BU GÜZEL JEST İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DOSTLUĞUMUZ BİR ÖMÜR BOYU BAKİ DİR.:rendeer::salut::salut:
abi dogumgünün kutlu olsun:rendeer:
hadi bi resimde benden olsun:wiinkk:
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MUHARREM sizi seviyorum iyiki varsınız ben çok şanslıyım sizin gibi candan dostlara sahip olduğum için :queen::rendeer::salut:
Atilla abi doğum günün kutlu olsunnnn.Nice mutlu seneleree.:rendeer:
saol canım benım allah hepimize nice mutlu seneler görmeyi nasip etsin çok teşekkür ederim:rendeer::salut: