Evet arkadaşlar.Artık benimde motosikletimi değiştirip vitesliye geçme zamanım geldi...Motorumu daha büyük cc li ve vitesli bir motosiklet almak için satıyorum.
SATILIK
2005 Model Metalik Gri Asya 150 T1
Bütün bakımları servisinde tam olarak yapılmış olup garanti kitapçığına herbiri kaşeletilmiştir.
Garantisi devam etmektedir.
Ekstra olarak topcase,servisinde takılmış alarm ve kaliteli malzemeden yapılmış koltuk mevcut(Asla yırtılma vs. yapmaz,T1 için özel hazırlanmış bir koltuk olup standardından farklıdır).
Bujileri daima ngk ve eşdeğeri(honda vs.)bujilerle değiştirilmiştir.
Yağı her 1.000 kmde repsol,castrol yağlarla değişmiştir.
Motosiklet 16.900 km de olup uzun zamandır problem çıkarmamaktadır.İlk zamanlarda diğer çin malı motosikletlerin çoğunda olduğu gibi problemler çıkarmıştır fakat bu problemler km ilerledikçe çözüme kavuşmuştur.Bu yüzden 16.900 km de olması dezavantaj değil aksine avantajdır.
Kazası yoktur ama küçük çizikler mevcuttur(pastayla kapanacak kadar küçük ve asla göze batmayan her motorda olabilecek çok ufak çizikler).
1 yıllık eşdeğeri bir motosiklete göre gayet iyi durumdadır...
Sigortası(zorunlu trafik sigortası)yapılmıştır 1 sene geçerlidir.
Fiyatı:1.600 ytl
Topici takip edenler bilirler,topicimiz ilk açıldığından beri bu foruma yazıyorum.Bilenler beni tanıyanlar motosikletimi bilirler...Ayrıntılı fotoğrafları 1-2 gün içinde yayınlayacağım.Şimdilik bununla idare edin lütfen...