Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
3
beyler bana sorarsanız Asya motordan uzak durun . Servisi beş para etmez

beyler Asya motordan uzak durun . Servisleri beş para etmez . Adamı dolandırmaktan başka birşey yaptıkları yok
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
15
Şu anda asya motor fabrikasına bazı bankalar el koydu. Şu anda yedek parça ve motor tedariki yapmaları mümkün değil. Zaten bundan sonrada piyasada olmayacaklar.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
122
nerden baksanız 5 motordan 1 i asya böle bişi nasıl olur bende bu hbri 1 ay önce duydum olucak die inanmadım şimdi nolucak garantilerimiz motorlarımızı satarken ki zorluklar kim vericek hesabını.?
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dun servıse gıttım..depoda pek parca gozukmuodu(oncedendıkkat etmedım hıc nedense bana az geldı)yanlız sole bı durum var zıverbeydekı damla motorun onunde 10larca motor dururken sımdı hıc motor yok..galba cıddı cıddı gıdıolar..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
SuperDude' Alıntı:
Bu motorların parçaları birbirine uyuyor nasıl olsa.. Bişi olmaz.. Panik yok.. :p


dostum bu parça olayını sirkecideki motorcularla konuştum da... adamlar sadece ne istediğimizin bir numunesini getirirsek tedarik konusunda problem yaşamayacağımızı söylediler...:cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
vay be ciddi ciddi kapanıyo ha. tam da asya düşünmeye başlamıştım...
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
3
yaaa..beyler benim bi sorunum var....motor , hava filtresinin ön kısmından motor yağı su gibi boşalıyor...karterde yağ kalmadı..allahtan yanımda yedek yağım var..eksildikce takviye yapıyorum..bu neden oluyo acep..bu olay sizin başınıza geldimi..geldiyse nasıl çözdünüz...hepinize kazasız belasız yolculuklaaar...

kullandığım motor 150 t1 bu arada ...unutmuşum belirtmeyi..bişi daaa sorucaaam....bizim motor kasasının aynısı fakat marka başka(hatırlamıyorum şu an) 250 cc motor ve su soğutmalı...feribotta gördüm topçulara geçerken...manyak seri bişii...üstelik su soğutmalı..bizim motoru komle söküp atsas..kaç paraysa onu taksas..hayat daa güselmi olur acep...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
37
selamlar sevgili neon arkadaşım.sanırım gördüğün motor Dorado marka ki onu Kadıköyde Uyumaz motorda görebilirsin. .Ve Hondanın forsight FES 250 modelinin 1'e 1 kopyası Fiyatı 3750 YTL.Bence Bu fiyata iyi bir motor Artıları 250 cc su soğutmalı olması ve motor bağlantı noktalarının bizim T1 kadar dandik olmaması:pr:Zaten bildiğiniz gibi T1 Hondanın 98,99 ve 2000 yıllarında çıkardığı Forsight Modelinin fotokopisi sonradan Forsight'e bir de 125 cc aynı kasa pantheon modeli eklendi.Artık üretimi yok.Jazz (250 cc ve 650 Silwerving modeli şu an revaçta).Saygılar.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
20
techseen_honda' Alıntı:
selamlar sevgili neon arkadaşım.sanırım gördüğün motor Dorado marka ki onu Kadıköyde Uyumaz motorda görebilirsin. .Ve Hondanın forsight FES 250 modelinin 1'e 1 kopyası Fiyatı 3750 YTL.Bence Bu fiyata iyi bir motor Artıları 250 cc su soğutmalı olması ve motor bağlantı noktalarının bizim T1 kadar dandik olmaması:pr:Zaten bildiğiniz gibi T1 Hondanın 98,99 ve 2000 yıllarında çıkardığı Forsight Modelinin fotokopisi sonradan Forsight'e bir de 125 cc aynı kasa pantheon modeli eklendi.Artık üretimi yok.Jazz (250 cc ve 650 Silwerving modeli şu an revaçta).Saygılar.

Honda FES Foresight 250 halen uretimde ve de Turkiye'de bu yil satista, fiyati da 7.825 YTL.
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
2
Arkadaşlar bende böyle bir söylenti duydum izmitte asya motor bayisine sordum biraz mali sıkıntı çektiklerini söyledi. fakat yeni bir ortakla yeni bir fabrika açtıklarını 10-15 gün içinde de normale dönecegini söylediler. Saygılar
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
52
Arkadaşlar, Asya Motordan tanıdıklarımla konuştum, iflas ve benzeri bi durum söz konusu değil. Ancak şirket yönetimi ve sahipliği el değiştirmiş... Belki çok daha iyi olur ne dersiniz? Örümcek kafalar gitmiş olabilir???
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
techseen_honda' Alıntı:
selamlar sevgili neon arkadaşım.sanırım gördüğün motor Dorado marka ki onu Kadıköyde Uyumaz motorda görebilirsin. .Ve Hondanın forsight FES 250 modelinin 1'e 1 kopyası Fiyatı 3750 YTL.Bence Bu fiyata iyi bir motor Artıları 250 cc su soğutmalı olması ve motor bağlantı noktalarının bizim T1 kadar dandik olmaması:pr:Zaten bildiğiniz gibi T1 Hondanın 98,99 ve 2000 yıllarında çıkardığı Forsight Modelinin fotokopisi sonradan Forsight'e bir de 125 cc aynı kasa pantheon modeli eklendi.Artık üretimi yok.Jazz (250 cc ve 650 Silwerving modeli şu an revaçta).Saygılar.

Ne alaka? Foresight 250 yeni bir model ve satışta hatta daha bu sene Türkiye ye geldi,kim demiş üretimde değil diye? Aşağıda linki mevcut dileyen bakabilir...
http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=73
250 cc ve su soğutmalı bir motora sahip,zeon senin gördüğün odur...Honda foresight yani.Diğer markaların getirdiği çin malı aynı görüntüdeki cihazların kalitesi asya 150 t1 den farksız.Eğer daha kaliteli bişey istiyorsanız dediğim gibi honda foresight alırsınızı fiyatıda 7.825 YTL cik:wiinkk:
Bu arada batma muhabbeti bana hiç mantıklı gelmedi...Zaten Asya Motor batarsa diğer çin mallarına hiç bulaşmamak lazım(mondial hariç). O kadar satışa yinede batan firma olursa mutlaka ters giden başka şeyler vardır.Ben vaktim olursa bu gün nazilli merkezi arayıp detaylı bilgi almayı düşünüyorum:cat:Bu arada kim olduğu belli olmayan arkadaşların yorum yapmasından da çok haz almıyorum açıkcası,acaba hemen kötüleyince markayı onlara başka markalar para veriyor mu?Eğer öyleyse bizde karalayalım...Lafım bu forumu sürekli takip eden,gerçek anlamda bişeyleri paylaşan insanlara değil,topice ilk mesajını yazıp kim olduğunu bile belirtmeden direk olarak karalama yapanlara...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Forrap: "Lafım bu forumu sürekli takip eden,gerçek anlamda bişeyleri paylaşan insanlara değil,topice ilk mesajını yazıp kim olduğunu bile belirtmeden direk olarak karalama yapanlara..."

:cat: Bravo...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
37
selamlar.Sevgili Forrap arkadaşım Forsight Fes250 madem yeni çıktıysa nasıl oluyor da 98 modelini burada arkadaşlar kullanıyorlar.:cyclopsan Yeni çıkmadı sadece yeni Türkiye'ye geldi.netten araştırısan bulursun.Ve Ne alaka adlı benzetmeye de bayıldım ne ne alaka?:)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar bu konuya çok fazla takılmayın. Beşiktaş Akbank ın önünde hergün bir tane duruyor. Motor yeni değil belki daha öncede girmiş olabilir piyasaya.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
techseen_honda' Alıntı:
selamlar.Sevgili Forrap arkadaşım Forsight Fes250 madem yeni çıktıysa nasıl oluyor da 98 modelini burada arkadaşlar kullanıyorlar.:cyclopsan Yeni çıkmadı sadece yeni Türkiye'ye geldi.netten araştırısan bulursun.Ve Ne alaka adlı benzetmeye de bayıldım ne ne alaka?:)

:)Arkadaşım sen kendi yazını bir okurmusun...Sen orada ''Artık üretimi yok'' demişsin,ben ona ne alaka dedim:wiinkk: Yoksa orada başka bir modelden bahsediyordun da ben mi yanlış anladım:silent: Amacım bu topicteki herhangi birine laf sokmak değil,zaten hatırlarsan sende ilk aramıza katıldığında bu topicteli bütün müdaim arkadaşlar elimizden geleni yapmıştık:cat: Bu topic de aslolan budur...Aslında yeni bir model derken Türkiyede yeni diye yazmıştım ama açıkcası ne yalan söyliyim 98 modelinin olacağını sanmıyordum,2 anlamda da oldu yani bi nevi,aynı görüntü neredeyse hiç bir değişiklilik yapmamışlar,bilmiyordum o konuda haklısın öğrenmiş olduk:)Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp:wiinkk:
15.150 km deyim şu an sizler ne kadar yaptınız arkadaşlar?Topice biraz hareket katmanın zamanı geldi:cat:2. sayfadan çekip çıkartalım topicimizi:)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
37
selamlar saygılar.sevgili forrap arkadaşım:):cat: boşver modeli şuymuş buymuş Asıl ne olacak bu benzin fiyatları:pr: Benim T1 13000 bini devirdi artık biraz uğraşmak lazım şu emektarla.:) çekiş bayağı düştü ve yakıtı iyi yemeğe başladı.Normalde 10 YTL 100 km idi şimdi 80 75 filan gidiyor.:salut:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
arkadaşlar bugün benim motoru servisten almak için gittiğimde bu asya motorun batmasıyla ilgili duyumlarımı servise de aktardım. Servisten aldığım bilgiye göre asya motor el değiştirmiş çelik motor asya motoru satın almış yani artık asya motor yok çelik motor varmış ama bu bizim için herhangi sorun yaşatmayacakmış. Zaten asya motor batmış olsa 2 gündür gelmesini beklediğim yedek parça servise gönderilmezdi öyle değil mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst