Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
100
Merhaba Arkadaşlar!Benim T-1 2750 km.'de.Şu ana kadar basıma gelenler;arka fren zayıfladı sebebi balataların bitmesi idi değiştirdim.Arka fren müşürü arızalı idi değiştirdim.Bunun dışında herşey yolunda.Bizim buralarda dağ,bayır kullanıyorum.Malum köy yolları ama mecburen iş oluyo.Şİmdiler sorynsuz.İnşallah hep böyle devam eder.Hepinize kazasız sürüşler.
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
8
Neyse Umarim DedİĞİnİz Gİbİ Olur. Bu Arada Bende Bİ İkİ Şey SÖylİcem Asya Motor Hakkinda. Bende As125t Kullaniyorum. Belkİde Bu Motoru Alanlar İÇİnde En Şanslilardan Bİrİyİmdİr. ÇÜnkÜ GeÇen Seneden Bu Yana Çok ŞÜkÜr HİÇ Bİr Sorun YaŞamadim Ama Şİkayetlerİm Yok DeĞİl. İddİa Edİyorum TÜm As125t Lerİn Km Saatlerİ YanliŞ ÖlÇÜyor Bu Da Motorun Normalden Daha Fazla YaktiĞini GÖsterİr. Şu An 6000km Yİ GeÇmİŞ GÖzÜkÜyor Ama GerÇek Km Bu DeĞİl Tabİkİ. Neyse DedİĞİm Gİbİ Lastİk Patlamasi DiŞinda Yolda Kalmadim Umarimda Kalmam ...
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
arkadaşlar walla antalyada 1 tane ana birde yan bayi war ikisindede 1tane 0 motor war senırım durum kötü bn yedek parçadan değilde sadece garanti yok olacak diye üzülüyorum birde ben motor hakkında bişey sormak isyorum motorumun son hızı azaldı ben eskiden ibrelere göre 125 i görüodum şimdi çok sıkıştırırsam 120 ye anca geli şu anda motor 2800 de yani 3000 bakımına gittikden sonra düzelir mi sizce
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ariulu muhtemelen 3.000 bakımında düzelir,kayışın yıpranmıştır ve bu da doğal olarak çekişi etkiler...Bizim serviste kayış değişimi ücretsiz,çoğu ilde ücretli,eğer ücretsiz değiştireceklerse kayışını değiştirt:cat: Çekiş artacaktır...+olarak yağı vs. de motorun çekişini etkiler sen 3.000 bakımına götür bi baksınlar hava filtresi felan değişir bi kaç şey daha değişir rahatlar motorun,ondan sonra yine düzelme olmazsa yaz buraya:cat:

Bende pazartesi salı gibi 15.000 bakımına götüreceğim,orada bende bir sorayım bakalım el değiştirme olayını...Umarım çelik motora geçmemiştir,eğer çelik motora geçtiyse de umarım işlerini adam akıllı yaparlar...Forumda çelik motordan madur olanlar var maalesef...
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
12
6000 bakım

slm arkadaşlar, 150t1imi 6000 bakımına götüreceğim,nelerine baktıramlıyım, nelerine dikkat etmeliyim, ve motor yagı castrol önerildi ama ne almalıyım? yardımcı olursanız sevinirim... bu arada FORRAP bende izmirdeyim,buradaki servisi iyi biliyorsun sanırım,servisin dikkat etmediği ve benimdikkat etmem gereken birşey varmı?? saolun şimdiden :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ne zaman gideceksin?Ben pazartesi veya salı gideceğim...Büyük ihtimal pazartesi gidicem.Yağ felan alma bizim servisteki yağlar oldukça kaliteli zaten (repsol kullanıyorlar) her türlü senden bakım parasını alacaklar,aynı fiyata gelicek gerek yok yani...Sen randevunu al git başka bişeye gerek yok.Eğer motorunda bir problem varsa söyle halletsinler,onun haricinde çok fazla dikkat etmen gereken bişey yok zaten sallama iş yapmıyorlar kolay kolay:cat:Eğer zaman uyarsa birlikte gidebiliriz...Benim muhabbetim biraz iyidir onlarla:)
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
20
Damla Motor, servis olayini iyice abartti, artik hicbirseyi garantiye sokmak istemiyorlar. Garantiye giren birsey olsa bile yine de iscilik ucreti yaziyorlar. motorumu gecen yaz almistim, alirken de nasil olsa 2 yil garantisi var diye dusunmustum ama gorunen o ki, 1 senenin sonunda artik hersey garanti disi; yok plastigin garantisi olmaz, yok egsozun garantisi 3 aydir (nerede yaziyorsa bu), siz yedek parca buldugunuza dua edin diye asagilamalar. Simdiye kadar herkese tavsiye ettigim motorumu, artik sadece sabirli ve herseyi cebinden odemeye hazir insanlara onerebilirim gibi gozukuyor.

Bir egsoz icin 160 YTL istiyorlar, daha buyuk arizalar cikinca herhalde motor parasi ikiye katlanacak. Vaktim olsa mahkemeydi, tuketici haklariydi ugrasicam ama, sinirimi daha fazla bozmak istemiyorum

Artik karsidaki servisi kullanmayi dusunuyorum ama onlardan da pek umidim yok.

Cin mali motor alacaklara tavsiyem, her hafta servise gitmeye hazir olsunlar, servis almak icin de bayagi bir dil dokmeleri gerektigini unutmasinlar.
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
8
dostum sana hak veriyorum bende bu cumartesi 6000 bakımı için istanbul pendik deki servise gittim ve gitmez olaydım diyebilirim sadece bi yağ değiştirttim çünkü hava filtresi ve bujiyi yeni değiştirmiştim ve bir yağ için 40 milyon aldılar. göztepe damla motora zaten gitsende bişey yaptıramıyorsun bugün bırak yarın al diyorlar güya bakım yapıyolar. bi yağ deiştiriyolar hemen hava filtresi vesaire vesaire başka bişeye baktıkları yok. frenlerde sorun var dedim baktık dediler ve sorun devam ediyor hala. ayrıca eve gelince de hidrolik borusunda çatlama olduğunu fark ettim bu kadar bakıyolar benim tavsiyem hiç birine güvenmeyin arkadaşllar ve bir daha tövbe çin motoru almayın taki tam kapsamlı bir garanti verilene kadar dediğin gibi kıldı tüydü sebeplerden garanti dışıdır falan demeye başladılar Allah sonumuzu hayırlı etsin paramızla rezil olmayalım
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vallaha arkadaşlar vaktim yok felan demeyin,en azından bir tüketici koruma bürosuna gidin adamlarla konuşun o kadar da artık zor değil bu işler:cat:Bence mutlaka bi yarım saat bi saatinizi ayırın yada bi gününüzü ayırın işten izin alın gidin konuşun.Olmaz öyle kafalarına göre iş,egzoz 3 ay garantili diye kim demiş,bana burda öyle bişey yapacaklar büyük olay çıkar vallaha bi daha zor görürler satışı...Bence hakkınızı arayın:cat:Hiç bişey içinde öyle zırt diye işçilik yazamazlar,bu garanti taahhüt namesinde açıkca vardır...Bence uğraşın,sinir harbide yaşasanız uğraşın,hakkınızı yedirmeyin:cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
arkadaşlar tahliyo borusundan çıkan yağ benzin karışımı bir sıvı var biraz siyah renkli... ben bunu düzenli olarak boşaltıyorum... servise sormadım ama bu sıvı motor yağını azaltırmı... ve kaliteli bir T1 kayışını nereden bulabilirim... özel olarak değiştiren varmı???
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Compass' Alıntı:
Damla Motor, servis olayini iyice abartti, artik hicbirseyi garantiye sokmak istemiyorlar. Garantiye giren birsey olsa bile yine de iscilik ucreti yaziyorlar. motorumu gecen yaz almistim, alirken de nasil olsa 2 yil garantisi var diye dusunmustum ama gorunen o ki, 1 senenin sonunda artik hersey garanti disi; yok plastigin garantisi olmaz, yok egsozun garantisi 3 aydir (nerede yaziyorsa bu), siz yedek parca buldugunuza dua edin diye asagilamalar. Simdiye kadar herkese tavsiye ettigim motorumu, artik sadece sabirli ve herseyi cebinden odemeye hazir insanlara onerebilirim gibi gozukuyor.

Bir egsoz icin 160 YTL istiyorlar, daha buyuk arizalar cikinca herhalde motor parasi ikiye katlanacak. Vaktim olsa mahkemeydi, tuketici haklariydi ugrasicam ama, sinirimi daha fazla bozmak istemiyorum

Artik karsidaki servisi kullanmayi dusunuyorum ama onlardan da pek umidim yok.

Cin mali motor alacaklara tavsiyem, her hafta servise gitmeye hazir olsunlar, servis almak icin de bayagi bir dil dokmeleri gerektigini unutmasinlar.

Abartmislar
egzoz 2 yil garantinin icinde. ve garanti mekanik parcalar icin gecerlidir.
ornegin far su aliyorsa garantiye girmez.

EricCartmen' Alıntı:
dostum sana hak veriyorum bende bu cumartesi 6000 bakımı için istanbul pendik deki servise gittim ve gitmez olaydım diyebilirim sadece bi yağ değiştirttim çünkü hava filtresi ve bujiyi yeni değiştirmiştim ve bir yağ için 40 milyon aldılar. göztepe damla motora zaten gitsende bişey yaptıramıyorsun bugün bırak yarın al diyorlar güya bakım yapıyolar. bi yağ deiştiriyolar hemen hava filtresi vesaire vesaire başka bişeye baktıkları yok. frenlerde sorun var dedim baktık dediler ve sorun devam ediyor hala. ayrıca eve gelince de hidrolik borusunda çatlama olduğunu fark ettim bu kadar bakıyolar benim tavsiyem hiç birine güvenmeyin arkadaşllar ve bir daha tövbe çin motoru almayın taki tam kapsamlı bir garanti verilene kadar dediğin gibi kıldı tüydü sebeplerden garanti dışıdır falan demeye başladılar Allah sonumuzu hayırlı etsin paramızla rezil olmayalım

O motorlara kullandiklari yag
motec marka mi ne
7-8 milyon litresi.
genel mudurlugunu flan arasaniz?
http://www.asyamotor.com.tr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=112
bu fiyat tarifesine uymak zorundalar cunku.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
30
selam arkadaşlar.bende de asya 150 t1 var.aksaray fındıkzade de bir yamaha servisi var.motorumu oraya bıraktım bakım için.adam yaşlıca bir amca.ve işinin ehli biri.biraz pahalı ama sorun varsa arayıp buluyor ve yapıyor.tavsiye ederim.her motordan anlıyor.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Arkadaşlar selamlar ,

Ben mondial 125 ZN kullanıcısıyım . Bu model AS 125 T ile hemen hemen aynı. Biz bir scooter klübü kurmaya çalışıyoruz. web sayfamız şimdilik http://www.easyasnet.com/zeytin/www/default.asp adresinde . forum sayfamızda http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14260 adresinde . Katılmak isteyen olursa bekleriz. Amacımız güzel dostluklar kurmak scooter sevenler arasında güzel geziler yaparak yeni arkadaşlık ortamları yaratmak araçlarımızla ilgili bilgilerimizi , sorunlarımızı , çözümlerimizi paylaşmak.

Saygılar.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
41
Kartal23' Alıntı:
arkadaşlar tahliyo borusundan çıkan yağ benzin karışımı bir sıvı var biraz siyah renkli... ben bunu düzenli olarak boşaltıyorum... servise sormadım ama bu sıvı motor yağını azaltırmı... ve kaliteli bir T1 kayışını nereden bulabilirim... özel olarak değiştiren varmı???
Tahliye borusunu boşaltmaya devam et onda bi sorun yok, ornda ki sıvının muhteviyatı çok nemli deil sonuçta atık. Kayış olarak ta KEVLAR markalı kayışların olduğunu duymuştum bi araştırırsan bulursun istanbulda.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
rainmans' Alıntı:
Tahliye borusunu boşaltmaya devam et onda bi sorun yok, ornda ki sıvının muhteviyatı çok nemli deil sonuçta atık. Kayış olarak ta KEVLAR markalı kayışların olduğunu duymuştum bi araştırırsan bulursun istanbulda.


ok. dostum bilgi için teşekkür ederim...

bir de benim motor zırlamaya başladııı... neden acaba bilemiyorum... ses sağ taraftan geliyo...eksozu kontrol ettim dışardaki metal bölümde bir patlak görünmüyor.. ama motor çıkışında bir problem varmı bilemiyeceğim.. en iyisi servise gitmek galiba...:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Asya motor el değiştirmiş arkadaşlar daha önce Nurgül'ünde dediği gibi...Umarım hayırlısı olur.Kimseye söylemesem daha iyi olacağını söyledi servistekiler ama herkesin bilmesinde fayda var.


Kartal23' Alıntı:
ok. dostum bilgi için teşekkür ederim...

bir de benim motor zırlamaya başladııı... neden acaba bilemiyorum... ses sağ taraftan geliyo...eksozu kontrol ettim dışardaki metal bölümde bir patlak görünmüyor.. ama motor çıkışında bir problem varmı bilemiyeceğim.. en iyisi servise gitmek galiba...:wiinkk:

Nasıl bir zırıltı?Eğer metal sürtmesi gibi bişeyse muhtemelen egzozdan geliyordur.O egzoza bişey olup olmadığını dışındaki metal bölümden anlayamazsın,egzoza bir tekme at eğer metal sesi geliyorsa yani dağıldığını işaret eden bir ses geliyorsa (böyle içindeki bölümün kaynağının koptuğunu belirten bir ses) bil ki egzozdandır...Benim şimdiye kadar 3 kere dağıldı oradan biliyorum:)Ama hiç biri de dışardan bakınca anlaşılmıyodu:wiinkk: Dediğimi yap en güzel sonucu o şekilde alırsın...Normalde tekme attığın zaman metal sesi gelmez tek bi ses gelir o da blok bir ses,ama eğer dağınık bir ses geliyorsa sürtme,çarpma sesi kesin dağılmıştır:cat:

Ferhat Alkan arkadaşımızla bu gün tanışmaya fırsatımız oldu,onu tanımaktan memnun oldum.Aslında motorları almaya giderkende yine buluşacaktık fakat maalesef benim motor yetişmeyince gitmemin bir anlamı olmadığı için gitmedim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst