Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
6
jetix, nurgül, serkan, stavro teşekkür ederim,
Hoşbuldum,

Siyah aldım,
grisi de güzeldi ama, siyah çok içime sindi.
sanırım siyah ve beyaz dışında seçenek yok.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar

merhaba arkadaşlar!!!

GEÇEN GÜN AS 150 T ALMAKTAN BAHSETMİŞTİM....

RS 151 VEYA 150 LİK WİND HUNTER LERDE HOŞUMA GİTMİŞTİ...

AMA HEPSİ AYNISI!!!!

SADECE İSİM DEĞİŞİKLİĞİ VAR...

ARKADAŞIMIN BİRİNİN YAKINI CHEETA BAYİİ....

BAKMAYA GİTMİŞTİK HEMEN ALMA GİBİ BİR NİYETİM YOKTU ZAYIF BİR ANIMA GELDİ CHEETA 150-T2 ALDIM

MOTORU 1700 YTL YE ALDIM HERŞEY DAHİL (PLAKA-RUHSAT-ÖTV-1 YILLIK SİGORTA DAHİL-BULUNDUĞUM İLÇE İÇİNDE BİR ARIZA HALİNDE YOL YARDIMI VAR ARAÇLA GELİP MOTORU SERVİSE GÖTÜRÜYORLAR

AKÜSÜ,MOTORU VE KARBÜRATÖR KISMININ JAPON OLDUĞUNU SÖYLEDİLER....

AKÜSÜNÜN ÜZERİNDE YAZIYOR AMA MOTOR VE KARBÜRATÖR KISMININ JAPON OLDUĞUNU NERDEN ANLAYA BİLİRİM...

AS150T-RS151-150 WİND HUNTER ÇELİK BUNLARIN HEPSİ İLE AYNI DİĞERLERİNİN FİYATI BİRAZ DAHA FAZLA SADECE...

SİZCE NASIL ARKADAŞLAR...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
attmaliduru bu motoru bende bi ara almaya niyetlenmiştim...Tipi cok güzel inşallah problem cıkarmaz mutlu mutlu binersin......Cullas bayagı köklü bi firma , satılan malın arkasında durmaları cok önemli.......
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar artık benimde asya 150 T1 im var. siyahını almak için bayağı bekledim ama buna değdi.motorla ilgili tavsiyelerinizi bekliyorum herkese selamlarrrr
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
hayirli olsun serkan2898
Onemli olan en buyuk konu,
Motorun bakimlarini zamaninda yapman,
yag degisimini ihmal etme.
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
100
Sağolun arkadaşlar!Serkan2898 bende siyah için bekledim.Ancak ötvnin zamlanacağı haberi ile gri aldım.Sana ve hepimize hayırlı olsun.Kazasız günlerde kullanmak dileğiyle
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
serkan2898 motorun hayırlı olsun güzel bir seçim yapmışsın T1 bizi mahçup etmedi umarım seni de mahçup etmez
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
6
attmaliduru' Alıntı:
merhaba arkadaşlar!!!

MOTORU 1700 YTL YE ALDIM HERŞEY DAHİL (PLAKA-RUHSAT-ÖTV-1 YILLIK SİGORTA DAHİL-BULUNDUĞUM İLÇE İÇİNDE BİR ARIZA HALİNDE YOL YARDIMI VAR ARAÇLA GELİP MOTORU SERVİSE GÖTÜRÜYORLAR

Yol yardımı demek?

kararı etkileyecek bir hizmet,
umarım asya da aynı hizmeti vermeye başlar.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
foresight' Alıntı:
Sağolun arkadaşlar!Serkan2898 bende siyah için bekledim.Ancak ötvnin zamlanacağı haberi ile gri aldım.Sana ve hepimize hayırlı olsun.Kazasız günlerde kullanmak dileğiyle

şansa bak
bende siyahı almıyorum gri bekliyorum bir haftadır ama henüz gelmedi siyah duruyor sıfır ama almıyorum

modin' Alıntı:
Yol yardımı demek?

kararı etkileyecek bir hizmet,
umarım asya da aynı hizmeti vermeye başlar.

asya motordada aynı hizmet var
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
siyah alınmaz mı hiç

arkadaşlar bu asyanın repsol modeli antlayada ana bayide yok diğer şehirlerde war mı
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
ariulu' Alıntı:
siyah alınmaz mı hiç

arkadaşlar bu asyanın repsol modeli antlayada ana bayide yok diğer şehirlerde war mı

bilmem ki T1 modelinin grisi çok asil duruyor tıpkı hondanın silverwing ini andırıyorrr çok güzel gri ama kadere bak alamadım daha beklemekteyim napacam ya yok hiçbiryerde :pale:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar bu T1 lerin aynalarını değiştiriyorlar çok güzel oluyor onların nerde satıldığını bilen varmı ayrıca fiyatınıda. Maslak serviste gördüm motorun renginide değiştirmişler çok güzel olmuştu.Bilen varsa bu aynaları paylaşırsa sevinirim. Herkese keyifli günler
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Arkadaşlar merhabalar ya benim kısa hüzmeli farlarımdan 1 tanesi yanmıyor aldığımdada böyleydi ben normal sandım ama başka motorda yanıyordu, far ampulunu değiştirmek kolaymı yoksa servistemi hallettiriyim.
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
60
motorunu yeni alan herkeze hayırlı olsun ... çukursuz kazasız yollar inşallah..


bu arada trafikten emniyet mensublarının birçok motoru topladığını duydum... bilgisi olan varmı.. şu motorsiklet tasarısı hala çıkmadımı (hani b sınıfı ehliyet ile 125cc muhabbeti)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
stavro' Alıntı:
şansa bak
bende siyahı almıyorum gri bekliyorum bir haftadır ama henüz gelmedi siyah duruyor sıfır ama almıyorum

beklemekten sıkıldım bari siyahı alayım dedim hah hah bide aradım siyahta tükendi motosikletsiz kaldım parasınıda ödedim ve 1 hafta olacak henüz haber yok. Kesin tarihte vermiyorlar T1 için

napcam yaw
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst