Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
selamlar arkadaşlar uzun bi araştırmadan sonra T1 motor almaya karar verdim son fiyatı 2150 ytl imiş. Yerim karaköyde motoru alabileceğim en yakın bayi zannedersem maslak ?? bu arada 200 ytl ruhsat plaka parası istiyorlar bunu ödemeden kendim yapabilir miyim . Siz ödediniz mi ? Ayrıca Kappa bagaj almak istiyorum motoru alacağım yerde var mı yoksa nerden alabilirim (karaköyde yerim) inşallah haftaya bende 150 T1 imle sizin ailenize katılmayı sabırsızlıkla bekliyorum..
şimdiden teşekkürler:)
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
stavro ben ruhsat işini falan kendim hallettim.120-130 civarında birşey tuttu.arka bagaja gelecek olursak genellikle servisler pahalı satıyor.ben sirkeciden aldım.doğu bankın arkasından adliyenin sokağından gir beyazeşyacının yanında küçük bir aksesuar dükkanı var oradan 50 milyona aldım bagajı.ayrıca bagajı monte ederken veya ettirirken arkadaki plastik parçayı çıkart böylece çok daha sağlam oturur.ben çok memnunum.tavsiyem motorun griyse kesinlikle gri bagaj al çok şık duruyor.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
nurguldemirbay' Alıntı:
stavro ben ruhsat işini falan kendim hallettim.120-130 civarında birşey tuttu.arka bagaja gelecek olursak genellikle servisler pahalı satıyor.ben sirkeciden aldım.doğu bankın arkasından adliyenin sokağından gir beyazeşyacının yanında küçük bir aksesuar dükkanı var oradan 50 milyona aldım bagajı.ayrıca bagajı monte ederken veya ettirirken arkadaki plastik parçayı çıkart böylece çok daha sağlam oturur.ben çok memnunum.tavsiyem motorun griyse kesinlikle gri bagaj al çok şık duruyor.

çok teşekkür ederim nurgldemirbay inşallah motorum gri olacak haftaya alacağım. Bagaj haricinde motora ne gibi ekstra bişey takabilirim dış görünüşünü daha güzel hale getirebilecek. Ayrıca değiştirmem gereken bir parça varmı ilk alırken motoru daha sonra problem yaşayıp serviselere koşturmak istemiyorum . Örneğin sen akü ile problem yaşadın ve kuru akü taktın falan filan
teşekkürler
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
valla yaza giriyoruz şimdi asyanın kendi aküsü sorun yapar mı bilmiyorum ama kışın yapıyor.şimdi olmasa da ilerde mutlaka değiştirmelisin.ayrıca buji kalitesiz japon bir buji ile değiştirebilirsin.bizim lastikler ıslak zeminde çok kaydıgı için pek çok arkadaş lastikleri değiştirdi ama ben değiştirmedim.ufak tekerleklerde bu sorun çok oluyor.azami dikkat gerekli yagışlı havalarda.
senin alacağın motorun daha az sorunlu çıkacağını sanırım sonuçta yeni gelen mallarda eski aksaklıkları gideriyorlar.elcik takmanı tavsiye etmem çünkü eldivenle direksiyonu rahat tutamıyorsun.ben farları buz mavisiyle değiştirmeyi düşünüyorum görüş açısını bayagı arttırıyormuş ve motoru gece daha şık gösteriyor.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
nurgüldemirbay
ben yarın mavi lamba alıyorum bakalım nasıl olacak...
resimleri eklerim...

69denizciaramıza hoş geldin...
zoru başarmak her zaman insanın doğasında var ama bu motor çok basit.. sen de gördün...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mİllet Ben Motoru Satmaya Karar Verdİm DÜŞÜnen Varmi HenÜz 450km De :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nurguldemirbay' Alıntı:
serkan79 motoru daha yeni aldın neden satıyorsun şimdi. bir terbiyesizlik mi etti yoksa asya:)

VALLA HEM SERVİSTEN HEMDE MOTORDAN MEMNUN KALAMADIM Bİ TÜRLÜ GEÇEN GÜN SERVİSİN YAPTIGI AHMAKLIK MOTORUN YANMASINA SEBEP OLACAKTI NEREDEYSE
MOTOR DESEN ISINMAYA ÇALIŞTIM AMA ISINAMADIM BİRAZ DAHA YÜKSEK CC VE BİRAZ DAHA KALİTELİ BİŞEY LAZIM :)
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
kalitelisiyle değiştiriceksen mantıklı tabi ki ama ne bileyim alıştım ben bu asya
t1e şimdi ayrıl desen ayrılamam herhalde az kahrımı çekmedi.daha uzun yıllar kullanırım ben kızımı.ama sana cruiser tavsiye ederim onların havası da bir başka oluyor.tam bir asfalt motoru scooter almasam herhalde keeway superlight alırdım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nurguldemirbay' Alıntı:
kalitelisiyle değiştiriceksen mantıklı tabi ki ama ne bileyim alıştım ben bu asya
t1e şimdi ayrıl desen ayrılamam herhalde az kahrımı çekmedi.daha uzun yıllar kullanırım ben kızımı.ama sana cruiser tavsiye ederim onların havası da bir başka oluyor.tam bir asfalt motoru scooter almasam herhalde keeway superlight alırdım.

TİP OLARAK MOTORA BİŞEY DEDİĞİM YOK ZATEN
AMA BEN YİNE SCOOTER ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM KULLANIMI DAHA RAHAT SUZUKİ VEYA HONDA OLURSA İYİ OLUR DİĞER İHTİMAL YAMAHA MAJESTY BUNLARDA GÜÇLÜ VE İYİ GİDEN MOTORLAR MOTORA OTURDUGUN ZAMAN RAHAT ETMEN LAZIM BEN DİGER MOTORLARDA RAHAT EDECEGİMİ SANMIYORUM HA HARLEY OLURSA BİNERİM TABİ :)
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
soru: aslında pek soru sayılmaz ama bişiyi merak ettim onca motor videosu var ama niye t1 veya diğer modellerin yok arkadaşlar arasında hiç t1 le giderken çekilmiş videosu yokmu hem motorun güzelliğini görmüş oluruz hem benim gibi bunu almak isteyen arkadaşlara bir fikir edindirmiş oluruz yani paylaşırsanız herkezle sevinirim :)
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
8
Arkadaşlar az önce asya motorun 2006 modelleri hakkında yeni bir konu açmıştım fakat site yönetimi tarafından kilitlenmiş bulunmaktadır.Bende aynı soruyu size sorayım dedim.Sorum şudur[asya motorun 2006 modellerini kullananlardan sürüş testi ve motor performansları hakkında düşünce ve görüşlerini] bekliyorum.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
37
kolay gelsin. Sezonu açtık galiba.hadi hayırlı olsun.T1 in arka sol amortisörü patladı.yağ kaçırıyor.Sanırım Çelik motorunkiyle değiştireceğim.onunki ayarlı daha iyidir herhalde.Bir de 10-40 yağ felaket fark etti hem yakıt sarfiyatı düştü hem de çekiş kalitesi arttı.Şiddetle tavsiye olunur.Bir de ön amortisörlerin takılması gerçeği ile ön fren kolunun bir normal sıklılıkta bir de giderken sıkılığına baktığımda bazen çok boşluk olduğunu fark ettim.Bu sorunu da gidermek gerekiyor sanırım.Bir de eğer benim gibi dağ başını duman almış diyarlarda gece gündüz dolaşıyorsanız yanınızda mutlaka yedek bir variatör kayışı bulundurun.ama arka debriyaj tarafındaki ya da ön variatör tarafındaki 17 lik vidaları nasıl açarsınız onu bilemem bu yüzden bayağı bir uğraştım.motoruma bir de panasonic tesisat çektim ki sormayın gece 2 gibi uzun yolda koyuyorum müslüm babayı değmeyin gitsin keyfime.
T1 honda forsight ile aynı kasa bilmeyen yok herhalde inşallah bu çinliler Silverwing yada Jazz modelinin de bir fotokopisini bize yollar ucuz yollu.Nede olsa bir 9.5 biri 2.5 bin YTL ÖTV( :salut: ) li.
Ucuz pahalı bakarsan bağ bakmazsan beyrut .km 8260 değişen parça variatör kayışı ,akü,.değişecekler arka amortisör.fren müşürleri,salıncak takozları ,km teli(dün koptu) .herkese mutlu benzin zamsız bir hafta sonu dileklerimle.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
yarın inşallah sabahtan maslaka gidiyorum ilk motorum olacak olan T1 imi görmeye ve parasını ödeyeceğim . Umarım bebek haftaya altımda olacak çok heycanlıyım !! :queen:

ilk olarak bagaj taktıracağım bebeğe kappa düşünüyorum gri motora gri bi kappa bağaj yakışır fiyatları nelerdir acaba . Sizler bana önerebileceğiniz bagajlar varmı siz ne bagaj kullanıyorsunuz T1 de .

Selamlar
Stavro
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
arkadaşlar T1le ilk kazamı yaptım bu akşam 22,00 sularında.kedi hayvanı aniden çıktı bir fren yerdeyim motor 2 metre sürüklendi.ben korumalı olduğum için bir şey olmadı allahtan arkadan araba gelmiyordu.motorda da küçük bir çizik var aman şu kedi hayvanına dikkat
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
nurguldemirbay' Alıntı:
arkadaşlar T1le ilk kazamı yaptım bu akşam 22,00 sularında.kedi hayvanı aniden çıktı bir fren yerdeyim motor 2 metre sürüklendi.ben korumalı olduğum için bir şey olmadı allahtan arkadan araba gelmiyordu.motorda da küçük bir çizik var aman şu kedi hayvanına dikkat
Offf çok geçmiş olsun,üzüldüm...Sende bişey olmaması en önemlisi,motordaki çiziği boşver,sana bişey olmasın.Umarım bu yaşadığın,yaşayacağın en büyük kaza hatta en son kaza olur.Korumaların faydasını görmüşsün.Tekrar tekrar geçmiş olsun:cat:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
arkadaşlar bugün T1 i almaya gidiyorum

merak ettiğim bi konu daha motorun çekişi yokuşta tatmin edicimi yani 100 kilo ile yokuş yukarı motor rahat çıkıyormu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst