nurguldemirbay' Alıntı:artçımla 100 kmden fazla yol yaptım.benim artçının çıtı çıkmadı.
İyi ki Asya T1 almışım.:mrgreen:

aynı problem vardı.Şamandıra ayarsız ben servise ayarlattımnurguldemirbay' Alıntı:arkadaşlar benim bir sorunum var eğer benim t1in benzin göstergesinde bir sorun yoksa motor su gibi benzin içiyor 180 kmdeyim ipre en alttaki kırmızının hemen üstüne geldi.bu ne ya bu kadar cok benzin mi yakılırmıs araba mı bu
ancak daha once baska bir t1ci arkadas kendi motorunun kırmızıya geldikten sonra 14 lt daha benzin aldıgını yazmıstı umarım benımki de oyledır.umarım gösterge bozuktur.ogle arasında servisten sol swichi düzelttirirken bunu da soracagım
,beto_977' Alıntı:Benim t1 in ufak tefeğini serviste hallettik te bi ses geliyor motordan motor çalışırken geliyor bide stopken üstüne vuruncada oluyor vıcırtı şeklinde bir ses böyle bişey başına gelen varmı işin garibi serviste hiç bu sesi yapmadı makine bu yüzden servistekilerde bi yorum yapamadı, sanki kasti yapıyor.
Ya bide ben arka bagajı sağlama almak istiyorum deneyimli olan varmı
( sonradan takılan çok ses yapıyor )
Ya bide çok oluyorum ama şu amortisörleri yumuşatma yolu varmı.