4 buyuk japon ureticisinin radyatoru nereye koyduğunu gayet iyi bilirim, Ktm,Honda,Yamaha, Kawasaki, Husaberg olan Enduro klupteki Arkadaslardan alip arada sırada tur da atarız ,Bu motorun nerelerde kullanılacaginida iyi bilirim. Demek istediğim şuydu; japon modellerine gore radyator çok daha fazla açıkta, düştüğünde ilk darbe alacak yer orası gibi gozukuyor ki ben mesajı yazdıktan sonra da radyator patlatan arkadaslar olmus. Gunde 10 kere- 20 kere dağda tepede düşeriz hiçbirşey olmaz, Eger çimde dusunce patlayacaksa o paraya hava sogutmalı çin makina almak daha mantıklı en azından patlatacak radyatoru yok:9
QUOTE=braingulp;2902767]indisturi standarti o , 4 buyuk japon ureticide radyatoru oraya koyuyor. dagda bayirda kullanmamak hatta hic bi yerde kullanmamak en iyi cozum

, belkide hic motor almamak problemi kokunden cozebilir.