Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu şekilde sayfaya nasıl yerleştiriliyor video tam anlamadım. teşekkürler

video url sinde ki siyah işaretlediğim ( "v=" harflerinden sonra gelmeli mutlaka ) http://www.youtube.com/watch?v=qBkNhjpP_KE karakterleri

[ Y T ] qBkNhjpP_KE [ / Y T ] arasına kouyorsunuz. ben göstermek için yazdım. boşluklar olmayacak şekilde ;)

hiç olmadı forumda youtube videosu gösterim diye aratın ;)



ayrıca hala katılmayan varsa buyrun :) http://www.facebook.com/groups/148093608672856
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
kameranin teknik ozellikleri nedir ,
30fps mi? cozunurluk nasil? 480p mi?
kamera takilmis olarak kaskin resmini
cekmen mumkunmu?
guzel uygulanmis bence, titreme yok,
motor sesi iyi geliyor.
tebrikler.

kamera 480 p 30 fps video çekiyor. resim çekip ekleyeceğim kısa zamanda inşallah. ama resmi foruma eklemeyi bi araştırmam lazım Burak. Canon PowerShot A480 ile çektim. sorunlarını giderip tekrar video çekeceğim ama çok kar var şuan burda. bi de youtube a yüklerken titreme engelleme yaptım. ama orjinal çekim de güzel. :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Sayfaya biraz can gelsinnn dedim,,, ve

Arkadaşlar motorumu salona çıkardım=) sağını solunu kurcalamaya başladım.. grenajlara kendi kafama göre kaplama filan yaptım.. iyi kötü yorumlarınızı bekliyorum, daha çok fikir verecek arkadaş olursa sevinirim.. bide xenon far ve ön arkaya 2şer tane sis farı yapmayı düşünüyorum.. link, fikir, stciker vs.. her türlü yardımı esirgemeyin =)) bide turuncu veya siyah manet koruma lazım bana, tavsiye bekliyorum.. resimler çok güzel açılardan olmayabilir, yazın daha güzellerini paylaşcam inş..

Eleştiren, beğenmeyen arkadaşlar nasıl olması gerktiğiyle ilgili paylaşımda bulunurlarsa iyi olur..

Bide elektirikten anlayanımız varsa; bu sis ve xenon farları için aküyü çabuk öldürüyor diyorlar, doğru mudur? bi yardımcı olursanız tadından yenmez =))))

Görüşmek üzere...
cimg0008bm.jpg

cimg0007dg.jpg

cimg0006io.jpg

cimg0005pb.jpg

cimg0004t.jpg

cimg0003dg.jpg

cimg0002l.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

jant için turuncu şeritte bulamadım daha, istanbulda olmama rağmen bi fırsatım olmadı
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Manetler;
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Shorty-Long-CNC-Brake-Clutch-Lever-For-HONDA-CBR250-2009-2011/684807399.html
http://www.aliexpress.com/store/product/New-High-strength-AL-Levers-Pair-Clutch-Brake-for-H0NDA-CB1000R-08-09-006New-High-strength/907958_478343926.html
http://www.aliexpress.com/item/2-PCS-Foldable-Extendable-Clutch-Brake-Lever-For-S1-Lightning-1997-1998/675162560.html
http://www.aliexpress.com/store/product/Universal-Motorcycle-Brake-Clutch-Master-Cylinder-Set-Kit-Reservoir-Levers/907958_679587972.html

Korumalar;
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Universal-Plus-Size-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-handguards-hand-guard-windproof-wind-proof-potective-gears-motor/713633713.html
http://www.aliexpress.com/item/Handguard-for-KTM-Hand-guards-motorcross-off-road-motorcycles-Black-ColorFree-Shipping/504362710.html
http://www.aliexpress.com/item/MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-For-KAWASAKI-DIRTBIKE-HAND-GUARDS-KX-KLX-KDX-85/457261520.html (aynısı ama daha pahalı)
http://www.aliexpress.com/store/product/KAWASAKI-DIRTBIKE-HAND-GUARDS-KX-KLX-KDX-85-125-250-450/807125_653429479.html (daha da pahalı)
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/586828528.html

Sen asıl aynalardan bahset. Senin aynalar güzelmiş, orjinal mi?? Değilse nereden buldun?
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Manetler;
http://www.aliexpress.com/item/NEW-Shorty-Long-CNC-Brake-Clutch-Lever-For-HONDA-CBR250-2009-2011/684807399.html
http://www.aliexpress.com/store/product/New-High-strength-AL-Levers-Pair-Clutch-Brake-for-H0NDA-CB1000R-08-09-006New-High-strength/907958_478343926.html
http://www.aliexpress.com/item/2-PCS-Foldable-Extendable-Clutch-Brake-Lever-For-S1-Lightning-1997-1998/675162560.html
http://www.aliexpress.com/store/product/Universal-Motorcycle-Brake-Clutch-Master-Cylinder-Set-Kit-Reservoir-Levers/907958_679587972.html

Korumalar;
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Universal-Plus-Size-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-handguards-hand-guard-windproof-wind-proof-potective-gears-motor/713633713.html
http://www.aliexpress.com/item/Handguard-for-KTM-Hand-guards-motorcross-off-road-motorcycles-Black-ColorFree-Shipping/504362710.html
http://www.aliexpress.com/item/MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-For-KAWASAKI-DIRTBIKE-HAND-GUARDS-KX-KLX-KDX-85/457261520.html (aynısı ama daha pahalı)
http://www.aliexpress.com/store/product/KAWASAKI-DIRTBIKE-HAND-GUARDS-KX-KLX-KDX-85-125-250-450/807125_653429479.html (daha da pahalı)
http://www.aliexpress.com/item/Universal-MOTORCYCLE-MOTOCROSS-DIRTBIKE-MX-ATV-HAND-GUARDS-for-dual-road-handguards-As-Acerbis/586828528.html

Sen asıl aynalardan bahset. Senin aynalar güzelmiş, orjinal mi?? Değilse nereden buldun?


Aynalar orjinal. eski kasada farklımıydı acaba.. kaplama dışında daha hiç bişeyini değiştirmedm motorun..
Ayrıca yardımlar için:thumleft:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Rica ederim, Aynaların fiyatın baktım asyanın sitesinden, 46 TL :sunny:... + kargo
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Rica ederim, Aynaların fiyatın baktım asyanın sitesinden, 46 TL :sunny:... + kargo

Asya uçmuş ya bakma sen asyaya.. ktm'ye husaberg'e filan bak aşağı yukarı aynıdır fiyatları =))

En son motoru parçalatıp sattıracaklar bana,, 8,10 parça satsam motorun parası çıkar, bidaha alarım.. bi tarafına bişey olursa diğerinden tamamlarım artık.. =)))))

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:41 ----------

Bizden kimse ayna almaz zaten diye dayamışlar kol gibi fiyatı :cherry: ya 8'lik ya 10'luktur pasosu. ne gerek var orjinal almaya piyasa ayna dolu.

Sadece ayna olsa,,,, bu motoru alan yedek parçaya ihtiyaç duymaz,,
-O kadar kaliteli yapıyoruz
-Yada gelene o kadar geçiririz .... tezlerinden birini kanıtlamaya çalışıyorlar
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
kamera 480 p 30 fps video çekiyor. resim çekip ekleyeceğim kısa zamanda inşallah. ama resmi foruma eklemeyi bi araştırmam lazım Burak. Canon PowerShot A480 ile çektim. sorunlarını giderip tekrar video çekeceğim ama çok kar var şuan burda. bi de youtube a yüklerken titreme engelleme yaptım. ama orjinal çekim de güzel. :cherry::cherry::cherry:

Titreme engellemeyi nasıl yaptın. Ben arazi sürüşlerimi gidona cep telefonu sabitleyerek videoya almıştım deneme amaçlı tabiki çok titreşim olduğundan net görüntü alamadım. Titreme engellemeyi youtube a yüklemeden nasıl yapabilirim ?
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
Titreme engellemeyi nasıl yaptın. Ben arazi sürüşlerimi gidona cep telefonu sabitleyerek videoya almıştım deneme amaçlı tabiki çok titreşim olduğundan net görüntü alamadım. Titreme engellemeyi youtube a yüklemeden nasıl yapabilirim ?

youtube a yükledikten sonra soruyor site. titreme algıladık falan diyor. yüklemeden titreme engellemeyi bilmiyorum malesef.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------


maskeli sen nerelisin :)) ellaam lafı bizim burda da kullanılır da o yüzden merak ettim
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
4 buyuk japon ureticisinin radyatoru nereye koyduğunu gayet iyi bilirim, Ktm,Honda,Yamaha, Kawasaki, Husaberg olan Enduro klupteki Arkadaslardan alip arada sırada tur da atarız ,Bu motorun nerelerde kullanılacaginida iyi bilirim. Demek istediğim şuydu; japon modellerine gore radyator çok daha fazla açıkta, düştüğünde ilk darbe alacak yer orası gibi gozukuyor ki ben mesajı yazdıktan sonra da radyator patlatan arkadaslar olmus. Gunde 10 kere- 20 kere dağda tepede düşeriz hiçbirşey olmaz, Eger çimde dusunce patlayacaksa o paraya hava sogutmalı çin makina almak daha mantıklı en azından patlatacak radyatoru yok:9

QUOTE=braingulp;2902767]indisturi standarti o , 4 buyuk japon ureticide radyatoru oraya koyuyor. dagda bayirda kullanmamak hatta hic bi yerde kullanmamak en iyi cozum :), belkide hic motor almamak problemi kokunden cozebilir.[/QUOTE]
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
4 buyuk japon ureticisinin radyatoru nereye koyduğunu gayet iyi bilirim, Ktm,Honda,Yamaha, Kawasaki, Husaberg olan Enduro klupteki Arkadaslardan alip arada sırada tur da atarız ,Bu motorun nerelerde kullanılacaginida iyi bilirim. Demek istediğim şuydu; japon modellerine gore radyator çok daha fazla açıkta, düştüğünde ilk darbe alacak yer orası gibi gozukuyor ki ben mesajı yazdıktan sonra da radyator patlatan arkadaslar olmus. Gunde 10 kere- 20 kere dağda tepede düşeriz hiçbirşey olmaz, Eger çimde dusunce patlayacaksa o paraya hava sogutmalı çin makina almak daha mantıklı en azından patlatacak radyatoru yok:9

QUOTE=braingulp;2902767]indisturi standarti o , 4 buyuk japon ureticide radyatoru oraya koyuyor. dagda bayirda kullanmamak hatta hic bi yerde kullanmamak en iyi cozum :), belkide hic motor almamak problemi kokunden cozebilir.
[/QUOTE]

Dostum ben düştüğümde motorun radyatör kısmı dizimin üzerine geldi ben motorun altında kaldım yani.. dizim baskı yapınca radyatör iç kısımdan ezilmiş.. motorun bütün yükü tek bi noktadan radyatöre bindi.. yoksa düştüğünde radyatör ne kadar açık gibi dursa da eğer düz zeminde düşersen elciklerden dolayı yere değmiyor.. asfaltta düşüşlerde pek bi sıkıntı yok yani.. ama o grenajın uç noktası, arazi vs.. bi yerde taşa veya biraz yüksek bi yere denk gelirse hiç kaçısı yok booom.. çünkü direk radyatöre biniyor yük
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst