- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 57
bugün itibariyle ehliyete yazıldım...
ege turu demişsinde onu biraz düşünmek lazım......
bu arada bugün kadiköyde bir motosiklet bayinde şu çelik motora baktım bizimkine benzeyen,motorun selesi bizimkine göre çok daha iyi oturuyor kaportaya,aralarda boşluk kalmıyor.rengide kırmızı siyah ve ergonomisi çok daha iyi...yine aynı çelik motorda şu selenin önünde yani ayak koyduğumuz yerin orada o gri şeritlerde var(önceki sayfadaki siyah motorda olanlardan)...aynalarıda kaportadan çıkıyor....çelik motorun servislerine sormak lazım sele,o gri parçalar ve aynaları kaç paradır diye?
neyse düşünürüz o zaman arkadaşların önünde tartışmayalım ehliyetide aldık ege turu kesin gibi bişi
ewt çelik motor servisine gidip o parçaları mutlaka almam lazım en azından sele ve ayna lazım.. bi arkadaş fiyatlarını biliyorsa söylesin ya cok pahalıysa boşa uraşmıyım..