- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 57
bencede ayrı bir parça,yalnız acayip iyi durmuş,kalite katmış motora...
Resimdeki motor gerçekten cok iyi benim yapmak istedigim halde (ayna ve sele)..
Abal dostum evet ehliyet önemli gerçekten hemde sanırım sen işe motorla gidiyorsun senin için dahada önemli. bence bu yaz geçen yaz kadar rahat olmucak. yani ben geçen yazı 50 ytl rüşvetle kapamıştım:mrgreen:
Servis olayında demek 90ytl fazla deilmiş benden beterleride warmış neyse allah
kurtarsın. ben bida servise bakıma götürmeyi düşünmüyorum şahsen para yedirmem bida o heriflere..
Far konusunda işte benim tereddüt ettiğim nokta oldu sanırım yani 18w lık ampulleri 55 w ile deiştirince motorun akusu sigortası ve kablo tertibatı bu yükü kaldırırmı tartışılır. sonuçta aküde problem yaşamışın bence nedeni farlar olaibilir. en azından farların 2sini birden 55w lık değilde birini öyle yapmak daha mantıklı gibi geliyo ne dersiniz? sonuçta 55w lık +18 w lık ampul setiylede güsel bir aydınlatma elde edilir bence..
AE86 eski dostum benim sen naptın ehliyet işini hallettin dimi..
biliyosun yazın ege turuna çıkıyoruz:queen:






