Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
57
bencede ayrı bir parça,yalnız acayip iyi durmuş,kalite katmış motora...

Resimdeki motor gerçekten cok iyi benim yapmak istedigim halde (ayna ve sele)..:) ama geçen sene fuara gelen t19 da aynı böyleydi işte ayna ve selenin altındaki gri parca bu şekildeydi ayrıca daha güsel bir koltuk wardı kırmızı siyahtı. jantlar kırmızı renkti, egzosu cok kaliteli kromdu ve motor iki renkti.. tabi sonra normal olarak o kadar güzelini getirmediler.

Abal dostum evet ehliyet önemli gerçekten hemde sanırım sen işe motorla gidiyorsun senin için dahada önemli. bence bu yaz geçen yaz kadar rahat olmucak. yani ben geçen yazı 50 ytl rüşvetle kapamıştım:mrgreen:

Servis olayında demek 90ytl fazla deilmiş benden beterleride warmış neyse allah
kurtarsın. ben bida servise bakıma götürmeyi düşünmüyorum şahsen para yedirmem bida o heriflere..

Far konusunda işte benim tereddüt ettiğim nokta oldu sanırım yani 18w lık ampulleri 55 w ile deiştirince motorun akusu sigortası ve kablo tertibatı bu yükü kaldırırmı tartışılır. sonuçta aküde problem yaşamışın bence nedeni farlar olaibilir. en azından farların 2sini birden 55w lık değilde birini öyle yapmak daha mantıklı gibi geliyo ne dersiniz? sonuçta 55w lık +18 w lık ampul setiylede güsel bir aydınlatma elde edilir bence..

AE86 eski dostum benim sen naptın ehliyet işini hallettin dimi..:)
biliyosun yazın ege turuna çıkıyoruz:queen:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Ehliyetsiz arkadaşlar!
Bu sabah 09:45 civarları kızıktoprak ışıklarda büyük bi çevirme vardı.Toplamış polis sucuları,kebapcıları... :) mevsimi geldi heralde,ehliyetsizleri ayıklıyolar,dikkatli olun,aman!
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Vay be valla gözlerim yasardı ben kı buraların bekcısı benkı buraların yanlız adamı forumu kontrol ederdım bızım baslıkta hıc yazı olmazdı sımdı yetısemıyom he soyle mıllet yaaa :) Valla sukur ehlıyetım var cok rahat gezıyorum neyse bu pazarda motorsıklet dıreksıyon sınavı varmıs gıren varmı aranızda bılmıom gırenlere basarılar :)
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
AE86 eski dostum benim sen naptın ehliyet işini hallettin dimi..:)
biliyosun yazın ege turuna çıkıyoruz:queen:

bugün itibariyle ehliyete yazıldım...

ege turu demişsinde onu biraz düşünmek lazım......

bu arada bugün kadiköyde bir motosiklet bayinde şu çelik motora baktım bizimkine benzeyen,motorun selesi bizimkine göre çok daha iyi oturuyor kaportaya,aralarda boşluk kalmıyor.rengide kırmızı siyah ve ergonomisi çok daha iyi...yine aynı çelik motorda şu selenin önünde yani ayak koyduğumuz yerin orada o gri şeritlerde var(önceki sayfadaki siyah motorda olanlardan)...aynalarıda kaportadan çıkıyor....çelik motorun servislerine sormak lazım sele,o gri parçalar ve aynaları kaç paradır diye?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yaa bide egzozu orjınalden Performans egzozu bıttım yaa arka cantalar falan cok ıyı cıdden almak lazım ama dısarıya yedek parca verdıklerını sanmıyorum bı sormak lazım ama cıdden koltugu degısmek lazım cok rahatsız ya :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
FAR AMPULLERİ ZAYIFLATMIŞ OLSUN AKÜYÜ PEKİ BU AKÜ NEDEN BEN BURDAN ÇALIŞTIRIP EVE GİTTİĞİM HALDE DOLMADI DÜN SABAH SERVİSE GTTİM ORDA DA AKÜ ÇALIŞIYOR KARDEŞİM SİNİR OLDUM ZATEN SERVİS ÜCERETİFALANDA ALIYORLAR 25 YTL DAHADA ÇIKAR YANİ.. SİNİR OLDUM BAŞKA YERLER ALMIYOR SİZ NİYE ALIYOSUNUZ DEYİNCE BAŞKA YERLERDE ALIYO DİYOR DELİ OLACAM YAHU..BAKALIM YA KENDİ PARAMLA YAPTIRICAM YADA Bİ TANIDIK Bİ MOTOR TAMİRCİSİ TAVSİYE ETTİ BİDE ONA GİTCEM:cat: ŞUAN NORMAL ŞARJ EDİYO MOTOR VEDE SABAH ÇALIŞIYOR..GERÇİ BUGÜN GETİRMEDİM ÇÜNKÜ HASTAYIM SABAH SERUM YEDİM..
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
bugün itibariyle ehliyete yazıldım...

ege turu demişsinde onu biraz düşünmek lazım......

bu arada bugün kadiköyde bir motosiklet bayinde şu çelik motora baktım bizimkine benzeyen,motorun selesi bizimkine göre çok daha iyi oturuyor kaportaya,aralarda boşluk kalmıyor.rengide kırmızı siyah ve ergonomisi çok daha iyi...yine aynı çelik motorda şu selenin önünde yani ayak koyduğumuz yerin orada o gri şeritlerde var(önceki sayfadaki siyah motorda olanlardan)...aynalarıda kaportadan çıkıyor....çelik motorun servislerine sormak lazım sele,o gri parçalar ve aynaları kaç paradır diye?

Kardeş bi daha gittiğiinde sorsan fiyatları.Toplu bi şekilde alırız indirim yaparlar:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
FAR AMPULLERİ ZAYIFLATMIŞ OLSUN AKÜYÜ PEKİ BU AKÜ NEDEN BEN BURDAN ÇALIŞTIRIP EVE GİTTİĞİM HALDE DOLMADI DÜN SABAH SERVİSE GTTİM ORDA DA AKÜ ÇALIŞIYOR KARDEŞİM SİNİR OLDUM ZATEN SERVİS ÜCERETİFALANDA ALIYORLAR 25 YTL DAHADA ÇIKAR YANİ.. SİNİR OLDUM BAŞKA YERLER ALMIYOR SİZ NİYE ALIYOSUNUZ DEYİNCE BAŞKA YERLERDE ALIYO DİYOR DELİ OLACAM YAHU..BAKALIM YA KENDİ PARAMLA YAPTIRICAM YADA Bİ TANIDIK Bİ MOTOR TAMİRCİSİ TAVSİYE ETTİ BİDE ONA GİTCEM:cat: ŞUAN NORMAL ŞARJ EDİYO MOTOR VEDE SABAH ÇALIŞIYOR..GERÇİ BUGÜN GETİRMEDİM ÇÜNKÜ HASTAYIM SABAH SERUM YEDİM..

Öncelikle gecmıs olsun kardes umarım bır an once ıyılesırsın :rendeer:
Valla Taktıgın yenı Ampullerden olabılır bı kontrol ettır
Senın o servıse de gıcık oldum he Dınlerı ımanları para olmus.
Bende bugun egzoz zırıltı yaıyodu kelepceden degıstırttım 3 ytl aldılar
Bıde bujı temızlettım ara sıra patlama yapıyodu onuda hallettım hava cok guzel tam motor havasıydı valla :queen:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
şu çelik motora baktımda...

Motor Tipi: Tek Silindir - 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı
Hacim: 147.5 cc
Max Hız -Güç: 95km/h - 11Hp
Ateşleme: CDI / Elektirkli Marş / Kick-start
Akü / Tank: 12V - 7 Ah / 6.5lt.
Ağırlık: 127 kg
Max Yük: 150 kg
Uzunluk: 2010 mm
Genişlik: 810 mm
Yükseklik: 1347 mm
Teker Tabanı: 1220 mm
Frenler: Ön: Disk ABS Arka: Drum
Ön Arka Lastik 130/60-13, 130/60-13
(Basınç 220kpa)
Aksesuarlar: Performans egzoz , Port bagaj

Yav ekzoz çok çirkin arkadaşlar,böyle performans ekzozu olurmu? Yakındanda gördüm,çirkin demek yetmez :)

Çelik Motorsiklet Sanayi ve Ticaret A.Ş.

Merkez: Ebussuut Caddesi Plevne İş Hanı No:1 Sirkeci - İstanbul

Telefon: 0212 519 27 28 - 527 00 90 - 513 06 82

Faks: 0212 511 22 51

EMail: [email protected]
Başka ulaşabilecek pek bişey bulamadım,servisler kısmında bile karadeniz,akdeniz bayii diye 3-4 tane adres var.İstanbul'u göremedim ben.
Genel olarak şöyle söyliyeyim,bizim motorun tasarımı çok daha güzel,fakat ayrıntılarda buadamlar da güzel bişeyler yapmışlar.Eğer servislerden filan rastlarda sorarsak,sanmıyorumki parçasını satmasınlar!Parayı verince servisini bile yapar adam :)

Buarada kanuninin internet sitesi filan gayet şık!Ayrıntılar tatmin edici.Bide oradaki bizim motorun benzerini koyuyorum buraya





Koltuk farklı kıvrımda,muhtemelen bizimkinden daha rahat

Motor : 1 Silindir 4 Zaman
Silindir Hacmi : 149,6 cm3
Silindir Çapı ve Strok : 57,4x57,8 mm
Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
Maks. Güç : 8,43 HP/7000 d/d
Maks. Tork : 9,3 Nm / 5750 d/d
Soğutma Sistemi : Hava
Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
Ön Fren : Disk
Arka Fren : Tambur
Yağlama Tipi : Yağ Pompası
Ateşleme : CDI
Akü : 12V/7Ah
Ön Süspansiyon : Teleskopik
Arka Süspansiyon : Helezonik yaylı çift amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 6 Lt
Ön Lastik : 130/60-13
Arka Lastik : 130/60-13
Boyutları : 1980x675x1190
Ağırlığı : 118 Kg
100 km'de ort. yakıt maliyeti : 3,5
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
bu motorun şu anki fiyatı ne kadar?birde asya nın diğer 150 liklerine göre performansı nasıl.güç olarak yani.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Valla dostum Kanuni 2.600
Çelik 2.750
Asya 2.390
Performans konusunda Asya beni tatmin ediyor.Şehir içinde ışıklarda,bayırda hiçsorun yok.Fakat TEM gibi uzaman gereken yerlerde malesef yetersiz kalıyor.110km gibi bi süratte hem sarsıntıdan,hem rüzgardanbi epey zorlanıyorsun.Pek hız yapılacak motor değil anlayacağın.Ama kanuni ve Çelik hakkında fikrim yok.3asağı 5yukarı yakın performanslar oldugunu tahmin ediyorum
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Abı ne yalan solıyım Kanunu cok sık yapmıs motoru bence cok ıyı
Celık bence cok guzel bagajlar falan muhtesem bende o egzoz dan almayı dusunuyorum gordugun gıbı bızım motor 9bg o 11bg egzoz sagolsun tıp onemlı degıl :)

21qh8.jpg

Arkadaslar bu motor modıfıye falan degıl Koca Bır yalan :queen: en sonunda bununda uretıcısını buldum kacar mı benden :)

Bu motor 50cc 2.zamanlı bı makına :)
http://www.bestarscooter.com/product.asp?id=805

Buda adresı gırınde bakın Ilk once bızım motora benzeyen cıkacak altta kucuk resımcıkler var otekını ustune gelın bu cıkacak
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious81 valla helal olsun tebrikler...bu arada teşekkür ederim geçmiş olsun dileklerin için..yahu bu motorun bu resimdeki olanı 50 cc nasıl kaldırıyor bu motoru anlamadım hayvan gibi makineye nasıl yetiyor bu motor türkiyedeyse hemen alıyım ehliyetde almama gerek kalmaz dimi..:p

arkadaşlar bizim motorumuz diğerlerinden önce çıktı vede orjinal sayılır..kanuninkini hiç beğenmiyorum rengi hoş değil zaten çelik motorda tipden kaybetmiş bizim dükkanın orda satış yeri vardı ilk çıktığı zaman gördüm çok tipsiz bir şey..bence motorumuz bir numara he ilerde belki bunların parçalarından istifade edilebilinir..
nitrious81 ışıklarda ön kaldırıyom demişsin nasıl oluyor yahu hiç kalkmıyorki bu önü çok ağır:cherry: arka kaldırsak olmuyomu:cherry:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. Benimde asya 150T 19A motorum vardı motor güç ve surat açısından iyiydi fakat bazı sorunlarım oldu. elektrik arzası yaptı kojektör ve şarj bobini arzalandı bunları yaptırmama ramen akü şarj sorunum oldu gece kullanımlarda öndeki çift halojen ampuller ve arkadaki üç stop lambası yandığından olsa gerek akü şarj olmuyor boşalıyor ve motor marş basmıyordu öndeki sesegelince ön göğsün içindeki akübağlan tıları iyiolmadığından geliyor motordaki zırıltı ise egzosun zamanla titreşimden perçinleri boşlukyapıyor veses egzostanda fazla geliyor zamanla arkafren zayıf tutuyor vezamanla önçatalın bağlantı somunu gevşiyor önfireni sıkarken lıklıkdiye sesgeliyor benzin sarfiyatı birazfazla geldi benzin deposunun üstünde boşta ya taliye yada havahortumu koymuşlar depoyu fullediğinde oradan benzin kaçırıyordu orayıkörledim havadeliği benzinkapağınınüstünde var ama görüntü bakımından güzelbirmotor bensattım bilginiz olsun
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
ercan3263
iyi yaptın:cherry:
o sorunların hepsini yaşadık hellebiliyoruz Allaha şükür...
sorunlar halledilmek içindir..:cat:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
arkadaslar t1 var bende modifiye etmek istiyorum kaportasini tabiki bununla ilgili bir girisimde bulunan varmi hic?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
ercan3263
iyi yaptın:cherry:
o sorunların hepsini yaşadık hellebiliyoruz Allaha şükür...
sorunlar halledilmek içindir..:cat:

Eline saglık ıyı demıssın :cat:

Abı evet ya o makıa 2 zamanlı :) ve 50 cc

Abı dusunun ama 150cc olan 2 zamanlı olsa off bu makına delı olur :) abı tıp cok ıyı bı tek o aynaları orda begenmedım ama bızım motorlar boyle olsa cok guzel olurdu :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
:evet manyak makina ya biz bunu ithal edlim bak bağlantı adresleri falnda var..türkiyede satışına başlıyalım:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst