Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar motorum 2500 km oldu şu ana kadar hiç sorun çıkarmadı diyebilirim......ama egzozdan 2-3 gündür zırzır ses geliyo sanki bilerek ses çıkarmak için egzozu deliyolar ya öle ses çıkıyo çok sinir bozucu

egzost perçinlerinden kaynaklanıyor o ses...:pr:insanın sinirini bozan bi zırıltı...ben kelepçe taktırdım perçinlerin üzerine o şekilde çözdüm...:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2009
Mesajlar
5
ewwet arkı haklı mıllet:mrgreen:
keeway_matrix_327%20x%20290.jpg
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
sele

değerli kutluay006 benimde as150 19t var ve ankarada ikamet ediyorum..yeni aldım ve sele sıkıntım var..sele rahatsız edici ve rutin servise götürmek için ankaradaki hangi asya yetkili servisi tavsiye edersiniz?
saygılar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:13 PM ----------

Arkadaşlar motorum yaklaşık 1 haftadır serviste idi. çok fazla yakıyordu (19 kuruş yani 190 binlira) ve birden toplamama sorunu vardı. dün itibarı ile motorumu teslim aldım.servisin yaptığı işlem, KARBÜRATÖR ve SUBAB TAKIMI PİYANO SİSTEMİNİ değiştirmişler.(subabların ayar tutmadığını kendisinin normal olarak ayarladığını ve bir süre sonra subabların ayarının bozulup sıktığını ifade etti bunun için piyano sistemini değiştirmişler) (GARANTİDEN DEĞİŞTİRDİLER) şu an itibarı ile ben tekrar yakıtını ölçemedim ama servisteki usta ölçmüş 250 gram benzinle 8 km yol yaptığını söyledi. Yapılan işlemlere 20tl işçilik ücreti ödedim. Servis hizmeti olarak soracak olursanız Ankarada karşılaştığım en sıcak servis elemanı, ilgi ve alaka kesinlikle herhangi bir sorunla karşılaşmıyorsunuz gereken neyse zaten onlar yapıyorlar. Gönül rahatlığı ile motorunuzu bırakabileceğiniz bir servis bundan sonra servisim orasıdır. ANKARADA İKAMET EDİPTE ASYANIN SERVİSİNDEN ŞİKAYETCİ OLAN ARKADAŞLARA DUYURULUR.

değerli kutluay006 benimde as150 19t var ve ankarada ikamet ediyorum..yeni aldım ve sele sıkıntım var..sele rahatsız edici ve rutin servise götürmek için ankaradaki hangi asya yetkili servisi tavsiye edersiniz?
saygılar...
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
27
iyi akşamlar arkadaşlar bugün bir kaza geçirdim..ankarada dikimevi kavşağından koleje doğru lambalar yanar yanmaz kalktım ve trafik iş çıkışı idi bir taksinin ani frenlemesi benim de paniğe kapılmam ön fren yapmama neden oldu ve motosikletin önü kaydı..bıraktım motor 10 metre sürüklendi..çok şükür kazayı ucuz atlattım sağ kaburgalar,eklemler ve kaslarda incinme..motosiklete gelirsek AS 150 19 yanı sıyırıldı ve kafa kısmınin özellikle 3x3CM'lik bir alan boya kalkmış ve kazılmış..fakat şükür ki farlar veya aynalarda zarar yok..
arkadaşklar soracağım şu bu hasarı arabada olduğu gibi macunlayıp boyanır mı?
Allah hepinizi korusun..
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
iyi akşamlar arkadaşlar bugün bir kaza geçirdim..ankarada dikimevi kavşağından koleje doğru lambalar yanar yanmaz kalktım ve trafik iş çıkışı idi bir taksinin ani frenlemesi benim de paniğe kapılmam ön fren yapmama neden oldu ve motosikletin önü kaydı..bıraktım motor 10 metre sürüklendi..çok şükür kazayı ucuz atlattım sağ kaburgalar,eklemler ve kaslarda incinme..motosiklete gelirsek AS 150 19 yanı sıyırıldı ve kafa kısmınin özellikle 3x3CM'lik bir alan boya kalkmış ve kazılmış..fakat şükür ki farlar veya aynalarda zarar yok..
arkadaşklar soracağım şu bu hasarı arabada olduğu gibi macunlayıp boyanır mı?
Allah hepinizi korusun..

Valla kardeş öncelik ile sana geçmiş olsun diyeyim . Macun ile kapatılan kırıklar çok kötü duruyor sana bunu hatırlatayım . Ama sıyrık olan yerleri oje ile kapatabilirsin tabi az ise . Mesela ben hayatta macun ile kapanmış yada kırık grenajlı bir motora binmezdim sanırım içime sinmezdi . Ama üzme canını parça parça alıp taktırırsın grenajı .
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
arkadaşlar bizim motorlarla uzun yol yapılırmı yani en uzun yolunuz ne kadar oldu ve şikayetiniz uzun yola çıkarken yanımıza alacaklarımız ne olmalı söyleyebilirmisiniz uzun yola çıkmayı düşünüyorum 2 ay sora ehliyet elimde işallah sorada uzun yola çıkıcam bnm bildiğim kadarıyla uzun yolculuklarda kıç ağrısı oluyormuş bunu biliyorum başka neler var..
bide 1800 km de egsozdan zırıltı geliyor hızlanınca kesiyor son bişey kış geliyor biliyorsunuz rolantiyi düşürmüştüm ben soğuk havalarda yükseltmekmi gerekir
teşekkürler....
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar bizim motorlarla uzun yol yapılırmı yani en uzun yolunuz ne kadar oldu ve şikayetiniz uzun yola çıkarken yanımıza alacaklarımız ne olmalı söyleyebilirmisiniz uzun yola çıkmayı düşünüyorum 2 ay sora ehliyet elimde işallah sorada uzun yola çıkıcam bnm bildiğim kadarıyla uzun yolculuklarda kıç ağrısı oluyormuş bunu biliyorum başka neler var..
bide 1800 km de egsozdan zırıltı geliyor hızlanınca kesiyor son bişey kış geliyor biliyorsunuz rolantiyi düşürmüştüm ben soğuk havalarda yükseltmekmi gerekir
teşekkürler....

bizim motorlarla uzun yol yapılırmı evet yapılır motoru yormadan limitlerini zorlamadan birde en önemlisi deposunu doldurursan nere istersen gider...yanına alabileceğin malzemeler lastik patlamalarına karşı spreyler var, yedek kayış bulundur yanında her ihtimale karşı..tornovida takımı falan...birde gaz teli çok dandik bizim motorların uzun yolda başına büyük dert açabilir...en önemllisi notorun yapabilecekelerini fazla zorlama zaten 1 saat sonra kalçaların uyuşacak bol bol mola veririsen rahat edersin....

egzost zırıltısına gelince bu motorun en dandik yeri burası perçinlere kelepçe attır yada perçinlerin üstüne akıllı vida at zırıltı mırıltı kalmaz sağlıcakla kal...

qaranaz

arkadaşım sana da geçmiş olsun...hasar gören yerde kırık yoksa bosporus un dediği gibi macun falan yapma kırmızı metalik bi oje ala onunla kapat hiç belli bile olmuyor.....
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
15
Selam arkadaşlar uzun bi aradan sonra ben yine yazım dedim arkadaşlarım nasılsınız arkdaşlar benım motor 800 km de 1000 bakımnıa servise götüreyim mi götürmeyeyim mı servisler çok kötü yıpratıyorlar motoru bide benım motorun sağ kısa var hemen patlıyor gecen yağmurda patladı ne yapmalaım şimdiden teşekürler herkese iyi akşamlar
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
abi bu motoru öneriyormusunuz bende almayı düşünüyorum:) teşekürler

şimdi eğer ben yeniden motor alcak olsam bunu almazdım...ama 5000 km dir kullanıyorum işimi görüyorum hoşuma giden bir karizması var ama kullanılan malzemeler yani plastik aksam çok zırıltı yapıyor bunu geçtim bazı vidalar boşta benim gaz kolu ve arka fren kolunun oldu yerdeki vidalar yolda düştü bende gidona vidaladım...maddi durumun eğer daha iyisine yetiyorsa sağlam bi motor al mesela ybr-yada cbf al...ama ben seviyorum motorumu eğer nakit sıkıntım olmasa tvs apaçhi alıcam....ve titreşimi çok olan bi motor...benim ki öyle yani...yakıt olarak biraz fazla 12 krştan aşağı yakmıyor...birde enkötü parçası egzost perçinleri zırıltı yapıyor sinirlerimi bozuyordu hallettim gerçi....çok kötülemedim inşallah motoru...gerçekler bunlar alırken bunları göze almalısın...ben motoru aldıktan sonra burayı buldum...ikinci el al temiz motor çok fiyatlar 1000 tlye kadar düşmüş.....

http://www.sahibinden.com/3737_km_d...un_fiyata-55WQQaXQQ14498905WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
89
abi sağol 2.ci el almayıduşunmuyorum yinede saol:rendeer::cat:::thanks:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:11 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 PM ----------

::thanks: alix 35
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
150T 7B'yle 19A arasında kaldım..
Pazartesi veya salı büyük ihtimalle bende 19A sahibi olacağım..Kırmızıdan başka rengi varmı acaba?
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
S.a Arkadaslar Nasılsınız bakalım ? yaw Bu Yedek parcası Servisin aq ben ya Hersey ateş bahası Sitede Km teli 5 lira diyor ben aldım 20 lira.Boludayım Düzcede Fln daha ucuz ise oraya gidip almayı düşünüyom varsa böyle bi durum msj atın valla ayar oldum bu yedek parcaişlerine
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
arkadaşlar bizim motorlarla uzun yol yapılırmı yani en uzun yolunuz ne kadar oldu ve şikayetiniz uzun yola çıkarken yanımıza alacaklarımız ne olmalı söyleyebilirmisiniz uzun yola çıkmayı düşünüyorum 2 ay sora ehliyet elimde işallah sorada uzun yola çıkıcam bnm bildiğim kadarıyla uzun yolculuklarda kıç ağrısı oluyormuş bunu biliyorum başka neler var..
bide 1800 km de egsozdan zırıltı geliyor hızlanınca kesiyor son bişey kış geliyor biliyorsunuz rolantiyi düşürmüştüm ben soğuk havalarda yükseltmekmi gerekir
teşekkürler....

Elbette motora fazla asılmadan ortalama 70 km hız ile bu motorla istediğin yere gidebilirsin . Bir gün çılgınlık yaptım ve ehliyetim olmamasına rağmen izmir çandarlıya gittim hatta arkamda da annem vardı:queen: Yaklaşık 75 km gidiş 75 geliş toplam 150 km . Ara sıra durup motorumu dinlendirdim tık demedi . Güzel motordur bizim motorlar benim motor 3100 km felan oldu maşallah tık demedi daha . Bu işler birazda şans işi kardeşim .
Saygılar ...
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
224
Elbette motora fazla asılmadan ortalama 70 km hız ile bu motorla istediğin yere gidebilirsin . Bir gün çılgınlık yaptım ve ehliyetim olmamasına rağmen izmir çandarlıya gittim hatta arkamda da annem vardı:queen: Yaklaşık 75 km gidiş 75 geliş toplam 150 km . Ara sıra durup motorumu dinlendirdim tık demedi . Güzel motordur bizim motorlar benim motor 3100 km felan oldu maşallah tık demedi daha . Bu işler birazda şans işi kardeşim .
Saygılar ...

haklısın kardeşim şans ister bu işler bazen..bu arada nickin bosporus..sen doğu bosphorus dinler misin..ben çok severim de..:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
motorumun elektrik aksamında bi problem olutu marş basmıyor hiç elektrik gelmiyor..farlar yanmıyor...geçen gün yan ayaklığı açtım zannedim hafif bi şekilde sola yatırdım motoru o günden sonra böyle bi sorun oluştu...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
S.a Arkadaslar Nasılsınız bakalım ? yaw Bu Yedek parcası Servisin aq ben ya Hersey ateş bahası Sitede Km teli 5 lira diyor ben aldım 20 lira.Boludayım Düzcede Fln daha ucuz ise oraya gidip almayı düşünüyom varsa böyle bi durum msj atın valla ayar oldum bu yedek parcaişlerine

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 AM ----------

motorumun elektrik aksamında bi problem olutu marş basmıyor hiç elektrik gelmiyor..farlar yanmıyor...geçen gün yan ayaklığı açtım zannedim hafif bi şekilde sola yatırdım motoru o günden sonra böyle bi sorun oluştu...

Akünün Kutup başlarını bi kontrol et.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar bugün gidip As150t 19A'mı almış bulunmaktayım artık bende sizler gibiyim..:)
Plaka ruhsat yarın çıkacağından ve motoruma aldığım çanta ve bakımı yapılacağı için motoru bayide bıraktım yarın gidip alıcam:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst