Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Kırmızı ya yaklaşınca benzin seni yanıltır motor da benzin bitmiştir hemen benzin alman gerekiyor 1 kerede ben öyle yolda kaldım . Kırmızıya gelmeden benzin almalısın .Benzin al herşey düzelir;)
Saygılar ...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Kırmızı ya yaklaşınca benzin seni yanıltır motor da benzin bitmiştir hemen benzin alman gerekiyor 1 kerede ben öyle yolda kaldım . Kırmızıya gelmeden benzin almalısın .Benzin al herşey düzelir;)
Saygılar ...

Bosporus bende benzinden diye düşündüm ama depo kapağını açıyorum bariz benzin var belli yani:silent:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar ben kafayı yiyicem:pr:

Rodaj falan ne bu ya ben mondial 125 mt'de rodajdayken bi depo benzine 200 km yapmıştım.
T19 la 25 tl lik benzin ve 108 km:silent:
Bi yanlışlık mı var yoksa normal mi bu kadar yakması:salut:
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
arkadaşım depoda benzin var ken çalışmıyor demişsin ya hemen söyliyeyim benzin karbüratöre gidemiyor çünkü miktarı az basınç olması lazım o zaman gider mobilet kullandınmı biilmem ama mobilettede aynı olay olurdu dipte benizn kalırdı ama motor stop ederdi sora taktiği öğrendimiştim ben depoya var gücümle komple ağzımı yapıştırarak hiç açık biyer kalmadan üflerdim suni tenefüs misali 100 metre daha giderdim sora basınç biterdi tekrar üflerdim taki benzin bitene kadar yani basınç ağırlık olmadığından karbüratöre benzini pompalayamıyor


2. evet biraz can sıkıcı i bişey bende bi depo ile rodajdayken 135 km yol yapmıştım şimdi belki 160 170 falan yapabiliyordurservise sorcam gerekirse karbüratör ayarı yaptırcam söyliyeceklerim
..... ani kalkış yapma
...... 60 km nenin üstüne çıkınca benzin sarfiyatı 2 ye katlanır ( ki zaten çıkma rodajdasın )
.......yüksek devirde kullanma
şimdilik bu kadar motor açıldıkça azalır ama birinden duymuştum oturup ağlıcaktım az kaldı iyi oku bak adam full depo ile 80 km yapmış :) şükret az kaldı 2,500 km bakımında göstercem ben bu arada nerden sin sen istanbulmu
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Arkadaşlar ben kafayı yiyicem:pr:

Rodaj falan ne bu ya ben mondial 125 mt'de rodajdayken bi depo benzine 200 km yapmıştım.
T19 la 25 tl lik benzin ve 108 km:silent:
Bi yanlışlık mı var yoksa normal mi bu kadar yakması:salut:

aynı olay benimde başıma geldi karbüratörden kaynaklanan bir sorun bu.Ben değişik bir uoldan çözüyorum bu sorunun depodan karbüratöre giden benzin hortumunu çıkarıyorum ve az bişey binzin akıtıyorum hortumdan ve tekrar takıyorum yerine ve motor tekrar çalışıyor.Geçn hafta benzin bitti yolda kaldım depoyu açtım ve şok oldum hiç ben<in yokru ve o şekilde 1 km daha gittim ebnzin aldım...rodaj süresin de evet yakıtı çok b,izim motorların...sıkma canını:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
arkadaşım depoda benzin var ken çalışmıyor demişsin ya hemen söyliyeyim benzin karbüratöre gidemiyor çünkü miktarı az basınç olması lazım o zaman gider mobilet kullandınmı biilmem ama mobilettede aynı olay olurdu dipte benizn kalırdı ama motor stop ederdi sora taktiği öğrendimiştim ben depoya var gücümle komple ağzımı yapıştırarak hiç açık biyer kalmadan üflerdim suni tenefüs misali 100 metre daha giderdim sora basınç biterdi tekrar üflerdim taki benzin bitene kadar yani basınç ağırlık olmadığından karbüratöre benzini pompalayamıyor


2. evet biraz can sıkıcı i bişey bende bi depo ile rodajdayken 135 km yol yapmıştım şimdi belki 160 170 falan yapabiliyordurservise sorcam gerekirse karbüratör ayarı yaptırcam söyliyeceklerim
..... ani kalkış yapma
...... 60 km nenin üstüne çıkınca benzin sarfiyatı 2 ye katlanır ( ki zaten çıkma rodajdasın )
.......yüksek devirde kullanma
şimdilik bu kadar motor açıldıkça azalır ama birinden duymuştum oturup ağlıcaktım az kaldı iyi oku bak adam full depo ile 80 km yapmış :) şükret az kaldı 2,500 km bakımında göstercem ben bu arada nerden sin sen istanbulmu

İstanbuldan 1 ay önce Didime yerleştim arkadaşım bilgiler için saol:)Ya bizim tanıdığın 520 Bmw'siyle kafa kafaya yakıyo :pr: Gidicem bugün rölantiyi düşürtücem biraz ordan kısarız bari bide depo kapağının kenerları hep ıslak o benzinde nerden geliyor bilmiyorum onada bi baksınlar:silent:

aynı olay benimde başıma geldi karbüratörden kaynaklanan bir sorun bu.Ben değişik bir uoldan çözüyorum bu sorunun depodan karbüratöre giden benzin hortumunu çıkarıyorum ve az bişey binzin akıtıyorum hortumdan ve tekrar takıyorum yerine ve motor tekrar çalışıyor.Geçn hafta benzin bitti yolda kaldım depoyu açtım ve şok oldum hiç ben<in yokru ve o şekilde 1 km daha gittim ebnzin aldım...rodaj süresin de evet yakıtı çok b,izim motorların...sıkma canını:cat:

Saol verdiğin bilgi için alix..O dediğini bi deniyim:)
Rodaj bitsede artık 130 km'lik bir mesafeye gitmem lazım gidemiyorum:pr:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Arkadaşlar size birkaç sorum olucak..

-Çift ayaklığın sol tarafta ufak bi hortum warmı sizde tahliye hortumu olabilir mi o:silent:
Daha önce görmedim veya dikkat etmediimden mi yoksa bi terslik mi var?

-Rodaj zamanı biliyorum ama motor çok yakıyo normal mi:silent:Birazda yağ yakması var herhalde tam anlıyamadım:pr:

-Rolantisi çok yüksek çift ayakta teker kendi kendine dönüyor.
-bide subap vuruyo herhalde elimi gazdan çektiğimde ses geliyo..

Şimdiden Çok sağolun..
Servise gidicektim ama bi sizlere sorıyım dedim..

Eewet o kucuk hortum tahliye hortumudur.Pis yağı atar. + Şuan Motorun Rodaj süresi içinde yakıt Fazla olucak motorunda 50yi gecme. Ani Kalkışlar yapma evet biraz yağ yakar.Biraz zamanın var Zorlama motoru uzun ömür istiyorsan...
Motorun Hayırlı olsun kardeş ALLAH KAzasız belasız kullanmak nasip etsin..







 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Deponun üzerindeki ıslaklığın önüne geçmek istiyorsanız depo kapağının altına sağlam bir conta yerleştirin yada benim yaptığım gibi naylon poşet koyup kapağı kapatın . Ne ben zin kokusu ne de ıslaklık hiç biri kalmaz .
SAYGILAR ...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Film O KArdeşim:) + Motorun üzerinde Araba Farı var Çift aKü :)


Benim normal farlarla gözlerim zor görüyo gece helal valla:queen:
Not: Gece görmekte zorlanıyorum gözlerde bi şey vardıda unuttum doktorun dediğini(ehliyetide zar zor aldım):p

Zaten Motorlarımız yakışıklı sen biraz daha süslemişsin güzel olmuş:cat:

Köroglu bide düşünürmüsün bilmem ben ilerki zamanlarda arka plalık ve çamurluk görevindeki parçayı çıkartıp gileria'nın çamurluğunu ve plakalığını takıcam :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Hmm Eğer öyle bisey warsa Araba Farı taktır Elektrikciye Yerdeki taşları sayarsın valla :)) ama seninki Sıfır daha sonra yaparsın biseyler :)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
size nekadara mal oldu burda ustaya sordum 200 tl dedi normalmi bana çok geldi komple tesisatı değiştirecekmiş sonra araba farı gibi yanar dedi

Yaw yok 3kagıtcımıdır nedir o yahu !!

Ben kendim yaptım (Elektrik-Elektronikciyim)

5*2 = 10 Lira 55Watt Ampul

3 lira Çift Röle Tesisatı korumak için

Neresine 200 lira ister anlamadım gitti...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
size nekadara mal oldu burda ustaya sordum 200 tl dedi normalmi bana çok geldi komple tesisatı değiştirecekmiş sonra araba farı gibi yanar dedi


Arabanın komple ön farlarını alıp mı takıcakmış 2oo tl'ye :pr:
angel far hesabı:p

Arkadaşım köroğlunun yaptığı gibi al bi röle 2 ampul git güvenilir bi elektirikçiye bunları bana tak de:)
Oda cüzi bi işçilikle taksın artık bu 10 olur 20 olur..He takabiliyorsan sen tak:wiinkk:

Bu arada motora her ne yaptırırsam yaptırıyım Garantisi bozulmuyor:queen:

Burdaki Asya bayide tanıdık.Servisin Ustasıda arkadaşım oluyor:p

Hatta o dedi far eksoz sis ne istersen getir ben takıyım:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
bizim ustaya bak yaw bize takmaya çalışıyo desene :pr: başka bir elektrikçiye sorayım bakalım

Aynen öyle yap ve elektirikçi tanıdık değilse olaya direk köroğlunun anlattığı gibi başla:)

Örnk Usta buna 2 röle takıp 2 de araba farı getirsem olurmu arkadaş yapmış süper falan böyle bildiğini anlarsa kazıklama durumu olmaz:p
Herzaman uyguladığım taktik bilmiyorsanda biliyormuş gibi paso soru sor:p
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
pek bildiğim söylenemez adama abuk subuk şeyler sorunca daha fazla geçirmesin :mrgreen:
abi röle nedir yahu boş ver takmasak olmazmı gibisinden ne gerenk var dimi boş yere ağırlık motora :p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Röleyi takmazsan BOM olur:)) Farları yakan Anahtardaki bakır plaketleri eritir Fazla Akım cekimi yüzünden :) Angel Far Al düzgünce yapıstır tamamdır..yane 200TL sallama bi fiyat
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst