Kırmızı ya yaklaşınca benzin seni yanıltır motor da benzin bitmiştir hemen benzin alman gerekiyor 1 kerede ben öyle yolda kaldım . Kırmızıya gelmeden benzin almalısın .Benzin al herşey düzelir
Saygılar ...
Arkadaşlar ben kafayı yiyicemr:
Rodaj falan ne bu ya ben mondial 125 mt'de rodajdayken bi depo benzine 200 km yapmıştım.
T19 la 25 tl lik benzin ve 108 km:silent:
Bi yanlışlık mı var yoksa normal mi bu kadar yakması:salut:
arkadaşım depoda benzin var ken çalışmıyor demişsin ya hemen söyliyeyim benzin karbüratöre gidemiyor çünkü miktarı az basınç olması lazım o zaman gider mobilet kullandınmı biilmem ama mobilettede aynı olay olurdu dipte benizn kalırdı ama motor stop ederdi sora taktiği öğrendimiştim ben depoya var gücümle komple ağzımı yapıştırarak hiç açık biyer kalmadan üflerdim suni tenefüs misali 100 metre daha giderdim sora basınç biterdi tekrar üflerdim taki benzin bitene kadar yani basınç ağırlık olmadığından karbüratöre benzini pompalayamıyor
2. evet biraz can sıkıcı i bişey bende bi depo ile rodajdayken 135 km yol yapmıştım şimdi belki 160 170 falan yapabiliyordurservise sorcam gerekirse karbüratör ayarı yaptırcam söyliyeceklerim
..... ani kalkış yapma
...... 60 km nenin üstüne çıkınca benzin sarfiyatı 2 ye katlanır ( ki zaten çıkma rodajdasın )
.......yüksek devirde kullanma
şimdilik bu kadar motor açıldıkça azalır ama birinden duymuştum oturup ağlıcaktım az kaldı iyi oku bak adam full depo ile 80 km yapmışşükret az kaldı 2,500 km bakımında göstercem ben bu arada nerden sin sen istanbulmu
aynı olay benimde başıma geldi karbüratörden kaynaklanan bir sorun bu.Ben değişik bir uoldan çözüyorum bu sorunun depodan karbüratöre giden benzin hortumunu çıkarıyorum ve az bişey binzin akıtıyorum hortumdan ve tekrar takıyorum yerine ve motor tekrar çalışıyor.Geçn hafta benzin bitti yolda kaldım depoyu açtım ve şok oldum hiç ben<in yokru ve o şekilde 1 km daha gittim ebnzin aldım...rodaj süresin de evet yakıtı çok b,izim motorların...sıkma canını:cat:
Arkadaşlar size birkaç sorum olucak..
-Çift ayaklığın sol tarafta ufak bi hortum warmı sizde tahliye hortumu olabilir mi o:silent:
Daha önce görmedim veya dikkat etmediimden mi yoksa bi terslik mi var?
-Rodaj zamanı biliyorum ama motor çok yakıyo normal mi:silent:Birazda yağ yakması var herhalde tam anlıyamadımr:
-Rolantisi çok yüksek çift ayakta teker kendi kendine dönüyor.
-bide subap vuruyo herhalde elimi gazdan çektiğimde ses geliyo..
Şimdiden Çok sağolun..
Servise gidicektim ama bi sizlere sorıyım dedim..




Herkese teşekkürler
Köroğlu o farlarla motoru körleştirmişsin![]()
Film O KArdeşim+ Motorun üzerinde Araba Farı var Çift aKü
![]()
Film O KArdeşim+ Motorun üzerinde Araba Farı var Çift aKü
![]()
size nekadara mal oldu burda ustaya sordum 200 tl dedi normalmi bana çok geldi komple tesisatı değiştirecekmiş sonra araba farı gibi yanar dedi
size nekadara mal oldu burda ustaya sordum 200 tl dedi normalmi bana çok geldi komple tesisatı değiştirecekmiş sonra araba farı gibi yanar dedi
bizim ustaya bak yaw bize takmaya çalışıyo desener: başka bir elektrikçiye sorayım bakalım
pek bildiğim söylenemez adama abuk subuk şeyler sorunca daha fazla geçirmesin :mrgreen:
abi röle nedir yahu boş ver takmasak olmazmı gibisinden ne gerenk var dimi boş yere ağırlık motora![]()