merhaba arkadaşlar yağmurlu havalarda motora bindiğimde beni istediğim yere kadar motor götürüyor,fakat stop ettiğimde motor çalışmıyor,marşa basmaktan akü bile bitiyor ama genede çalışmıyor bijiyi yerinden çıkrtıyorum aşetlemeye bakıyorum kıvırcım çıkartıyor.ve hatta buji bile ıslak yakıtta geliyor.ama çalışmıyor.bu durumda iki defa götürdüm en yakın tamirciye bir zar zor çalıştırdı diyeri ise çalıştıramadan motoru tamirciden çıkartım.bir yere park ettim işim vardı.yarım saaat sonra tek marşla çalıştı.tamircilerin yaptığı işlemleri anlatayım sizlere,sibop ayarı bozuk olabileceğini söylediler,karbüratörü söktüler,ateşleme bobinine baktılar.bujiyi değiştirdiler,vb en az 5 tamirciye gittim ama sorunu bulamadılar.anlayacağınız bu sorunu ben her yağmurlu havada veya yıkadığımda yaşamaya başladım.muhtemelen yakın bir zamanda motoru benzin döküp yakacağım. şaka bir yana motora olan bütün güvenim bitmek üzere!benim bu yaşadığım sorunu yaşayıpta sorunu bulan veya öneride bulunacak arkadaşlara sesleniyorum.
şimdiden teşekkür ederim.