Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Röleyi takmazsan BOM olur:)) Farları yakan Anahtardaki bakır plaketleri eritir Fazla Akım cekimi yüzünden :) Angel Far Al derim yane 200TL sallama bi fiyat

köroğlu bu topiğin başlarını okudum bir arkadaş 55 w lık araba ampulu takmış rolesiz ve sorun yaşamamış..Tabiki cam sgortayı değiştirip araba sigortası takarak bende yaparsam o şekilde yapmayı düşünüyorum:p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Valla tavsiye etmem Aşırı yüklenme olucak anahtara zamanla ışıklar kendiliginden sönmeye baslar..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
arkadaşlar farlar,elktrik tesisatı değişirse motor garanti kapsamından çıkmaz mı?

Ama ben bunu gider servise yaptırırsam hiç bi sorun çıkıcağını sanmam:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 PM ----------

Valla tavsiye etmem Aşırı yüklenme olucak anahtara zamanla ışıklar kendiliginden sönmeye baslar..

Biraz daha araştırıyımda köroğlu olmassa senin dediğin gibi yaparız oda çok bi masraf istemiyor:cat:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
ewet Servis onaylı belge elinde olursa istedigini yap :) Ama gidip sanayide Elektrikciye yaparsan olmaz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 PM ----------

Ama ben bunu gider servise yaptırırsam hiç bi sorun çıkıcağını sanmam:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 PM ----------



Biraz daha araştırıyımda köroğlu olmassa senin dediğin gibi yaparız oda çok bi masraf istemiyor:cat:

Bende Angel Far Takmayı düşünüyorum motora Bakalım
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ewet Servis onaylı belge elinde olursa istedigini yap :) Ama gidip sanayide Elektrikciye yaparsan olmaz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:47 PM ----------



Bende Angel Far Takmayı düşünüyorum motora Bakalım


Hayırlısı çok yakışıcağına eminim:queen:
Bulursam bende o çamurlukla plakalığı takıcamda hala bulamadım araştırmaya devm..:p
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
Motorda Çok Şeyler değişcek tekrardan :) Cantlardan Işıklara kadar..Kırmızı Şeytan olucak
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
ewet o şekilde çıkar cünkü tesisat deişmiyor tesisata ilave biseyler ekleniyor ozman cıkar tabikide..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ben anakaradaki en iyi servise gidiyorum allerm ve kumandalı çalıştşrma sistemi taktırma istedim garanti yanar dediler :(

arkadaşım onu bende sordum normalde alarm kablosu olmadığından bizim motorlarda tesisatta oynama yaptıklarından garanti kapsamından çıkar doğrudur banada onu sölediler:p

Tabi motor deil sadece tesisatı garantiden çıkar yani tesisatla ilgili bi problemin olduğunda adam derki bunu bunu yapmışın olmaz.
ama eksozdu fardı onlar devam eder benm bilgim bu yönde :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:27 AM ----------

Motorda Çok Şeyler değişcek tekrardan :) Cantlardan Işıklara kadar..Kırmızı Şeytan olucak

Bekleyelim görelim bakalım sen yapta bende senden bi kaç şey kapar yaparım:p

Köroğlu senin yan stikerler duruyormu:silent:ben sökücektimde sanki verniği stiker'ın üstüne atmışlar:salut:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26


---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 PM ----------

,





:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar dün 300 bakımından sonra motoru servisin hemen yan tarafındaki yıkamacıda yıkatmışlar..Motoru aldığımda bir problem yoktu taki akşam olana kadar sinyallerde bir tuaflık hissettim.normalde tik tak yaparak yanıp sönüceğine direk yanıyor..
Meraktan söktüm ön tarafı akünün sol tarafında sigortanın hemen yanında siyah yuvarlak bi parça var yanlış olmasın röle idi herhalde ismi onda bi tuaflık vardı kontağı açınca direk tik tik tik diye ses yapıyordu soketini çıkardım ve içi ıslanmış..gece geri toplayıp kapattım sabah geldim hani kurumuştur diye gene aynı problem..
Şimdi bu parça tamamen bozulmuşmudur yani kuruyunca geçermi yoksa gidip servise biraz küfür edip parçayı değiştiriyim mi..
He birde unutmadan depomda çatlak çıktı o yüzden çok fazla yakıyormuş..Sipariş verdiler gelene kadar idare edicez artık:pr:
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar dün 300 bakımından sonra motoru servisin hemen yan tarafındaki yıkamacıda yıkatmışlar..Motoru aldığımda bir problem yoktu taki akşam olana kadar sinyallerde bir tuaflık hissettim.normalde tik tak yaparak yanıp sönüceğine direk yanıyor..
Meraktan söktüm ön tarafı akünün sol tarafında sigortanın hemen yanında siyah yuvarlak bi parça var yanlış olmasın röle idi herhalde ismi onda bi tuaflık vardı kontağı açınca direk tik tik tik diye ses yapıyordu soketini çıkardım ve içi ıslanmış..gece geri toplayıp kapattım sabah geldim hani kurumuştur diye gene aynı problem..
Şimdi bu parça tamamen bozulmuşmudur yani kuruyunca geçermi yoksa gidip servise biraz küfür edip parçayı değiştiriyim mi..
He birde unutmadan depomda çatlak çıktı o yüzden çok fazla yakıyormuş..Sipariş verdiler gelene kadar idare edicez artık:pr:

Sana sormadan motoru niye yıkatmışlar . Akıllarınca güzellik yapmışlar ama bozulan parçanın yerine yensini takmaları lazım .
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Sana sormadan motoru niye yıkatmışlar . Akıllarınca güzellik yapmışlar ama bozulan parçanın yerine yensini takmaları lazım .

Bosporus dün gidemedim servise işlerim yüzünden..
Sinyallerim bugün düzeldi ama yinede gidip hem tepkimi belirticem hem o parçayı değiştirticem..Hemde depom geldimi onu sorıyım:p
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
Arkadaşlar önemli bişey sorucam forumdaki herkezin yazmasını rica edicem bizim scooterlar gerçekten fazlamı yakıyor yoksa bizemi öyle geliyor full depo ile kaç km gidiyorsunuz ben 15 liralık benzinle tam 120 km yol yaptım gerçekten anormal bişey ama şehir içi kullanım şehir dışını bilmiyorum tam olarak sizin benzin durumları nasıl ne yapabiliriz buna karbüratörümü değişicez ya da başka bişeymi bilmiyorum bide bizim motorlarda şanzıman yağı varmı varsa ne kadarda bir değiştiriliyor ve motorunuza kullandığınız ve iyi bir performans aldığınız motor yağı ve bujisi nedir teşşekürler
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar önemli bişey sorucam forumdaki herkezin yazmasını rica edicem bizim scooterlar gerçekten fazlamı yakıyor yoksa bizemi öyle geliyor full depo ile kaç km gidiyorsunuz ben 15 liralık benzinle tam 120 km yol yaptım gerçekten anormal bişey ama şehir içi kullanım şehir dışını bilmiyorum tam olarak sizin benzin durumları nasıl ne yapabiliriz buna karbüratörümü değişicez ya da başka bişeymi bilmiyorum bide bizim motorlarda şanzıman yağı varmı varsa ne kadarda bir değiştiriliyor ve motorunuza kullandığınız ve iyi bir performans aldığınız motor yağı ve bujisi nedir teşşekürler

Bizim motorlar:
1 - Aşırı hızla kalkarsan .
2- 80 km hızı geçersen.
3- Şehir içi dur kalk yüzünden .
Bu sebeplerden dolayı fazla yakıyor . Bir de rodaj döneminde motor yaklaşık 1500 km olana kadar aşırı bir benzin tüketimi söz konusu oluyordu . Şimdi benim motor 3250 km de fazla hızlı gitmezsem yakıtı gayet uygun gelmeye başladı . Şanzıman yağına gelince motorcuya sordum . Bana aynen şöyle dedi şanzıman yağı kolay kolay bitmez 5000- 10000 km de değişir dedi şanzıman yağı değilde diferansiyel yağı o dedi. Bitmez miş azalırmış . Motorun şu anki durumuna bakarak endişelenecek bişey olmadığını söyledi bana . Benim motor 2 kişi ile 150 km yi 15 liralık benzinle gitti geldi . Birde size şöyle bir öneri de bulunayım . Motoru stop ettirdikten sonra burnuma aşırı bir benzin kokusu geliyordu ve benzin deposunun ağzı sürekli ıslak olması beni düşündürmeye başladı . Bende şu şekilde bir yöntem uyguladım depo kapağının altına naylon poşet koyup o şekilde kapatıyorum Bu sayede benzin kokusu ortadan kayboldu ve bana kalırsa benzin daha uzun süre gitmeye başladı .
Saygılar ...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar önemli bişey sorucam forumdaki herkezin yazmasını rica edicem bizim scooterlar gerçekten fazlamı yakıyor yoksa bizemi öyle geliyor full depo ile kaç km gidiyorsunuz ben 15 liralık benzinle tam 120 km yol yaptım gerçekten anormal bişey ama şehir içi kullanım şehir dışını bilmiyorum tam olarak sizin benzin durumları nasıl ne yapabiliriz buna karbüratörümü değişicez ya da başka bişeymi bilmiyorum bide bizim motorlarda şanzıman yağı varmı varsa ne kadarda bir değiştiriliyor ve motorunuza kullandığınız ve iyi bir performans aldığınız motor yağı ve bujisi nedir teşşekürler

Arkadaşım depo çatlak o yüzden sorduklarına pek sağlıklı yanıt veremiyicem.
10 tl den fazla benzin atamıyorum..Atarsam uçuyo zaten..Ama 10 tl'lik benzinle yaklaşık 80-90 km arası gidiyorum..
İlk bakımdan sonra rodaj a ne kadar dikkat etmeye çalışsamda 50 km yola gidiyorum bi kaç günde bir arkamdan kamyon korna çalınca ister istemez 70-80 bazen 90 çıktığım oluyor..:silent:
Birde benim depodanmı kaynaklı bilmiyorum..Bi seferde 80 km gidiyorsa bi dahakide 70 km gidiyor bazen 90 km gittiğim oluyor 1o tl lik benzinle..
Ama bende fazla yaktığı kanısındayım..Bosporusun dediği yöntemi bende uyguluyorum bu arada poşet olayını..Servisede söyledim depo kapağının altınadaki plastiğin daha kalınından takıcaklar..:cherry:
Depomda salı günü gelicek allah izin verirse..:p
Hepinize kazasız belasız sürüşler..:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
evet bizim motorların yakıtı biraz fazla ama sakin kullaırsan biraz düşebi,liyor...bu arada depo kapağındaki ıslaklık bende de oluyor...bu arada benim motorda elektrik tesisatın da bi problem var...ayak marşından çalıştırıyorum farlarım sinyallerim yanmıyor...geçenelerde ayaklığı açmayı unutup devirmiştim motoru ama ufak çizklerle atlatmıştım...belkide kablo bağlantıları çıktı yeridnde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst