Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
S.a arkadaslar :) Yeni arkadaslar gelmiş galıba bende gezmekten vakit bulup giremiorum gruba nasılsınız bakalım :)))

Hayırlı olsun ....
Bu makineyi tanıyorum galiba .... ;)

temiz bir makine almışın...

eski sahibine selam olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------

Evet arkadaslar bugun motorun satısınıda gerceklestırdık ve satmıs bulunuyorum...2,5 yıllık yol arkadasımı 21.500 kmde 1100 ytl ye sattım :) Mayısda askere gıtmek ıcın basvurdum eger askere gıdersem asker donusu kadar motor yok olmazsa hazıran gıbı YBR 125 alıcam kısmetse...

hayırlı tezkereler arkadaşım ...
eğer asker olmassan düzceye yine uğrayacağım sana :D
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Hayırlı olsun ....
Bu makineyi tanıyorum galiba .... ;)

temiz bir makine almışın...

eski sahibine selam olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:27 AM ----------



hayırlı tezkereler arkadaşım ...
eğer asker olmassan düzceye yine uğrayacağım sana :D


vay ismail abi nassın ne ediyon :queen: beni sorma bu aralar yaklaşık 10 aydır motora binmiyorum zaten abim kullanıyor ben de gidip alıpda gezmeye üşeniyorum :queen:
bilgin hayırlı tezkereler Allah yardımcın olsun... :cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 PM ----------

S.a arkadaslar :) Yeni arkadaslar gelmiş galıba bende gezmekten vakit bulup giremiorum gruba nasılsınız bakalım :)))


arkadaşlar bende uzun zamandır girmiyorum foruma epey gelişmeler olmuş bu makina tanıdık geliyor hayırlı uğurlu olsun 10 numaradır :cat: tahmin ettiğim arkadaşımın makinasıysa..:cat:
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
4
2009 model asya

arkadaşlar 2009 model asya 150 t 19 a aln var mı prformansları ne durumda?:cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
26
selam arkadaşlar benim motorun amasörlerden ses gelmeye başladı acaaba yaglamam mı gerekiyo 1028 km de daha çok rahatsız edici bi ses ne yapmam gerekiyor........:salut:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu motorun arka koltugunda ki artıcı rahat edermi sırf arka koltuğu ( eşim için ) T1 düşünüyorum o T1 mi 19A mi ne dersiniz. Birde aklima 16A var büyük lastikli olmasi acisindan sizin fikriniz nedir?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bizim motorlARIN selesi çok kötü fren yaptığında öne doğru kayıyorsun..:pr:1 saat sürede kaba etimin uyuştuğu oluyor..artıçı için bişi diyemem genel de tek binerim ama t1 in selesi rahattır sürücü ve artı için..ve yere daha yakındır..bizim motorda sele yüksek.....t16 da çok hoş büyük lastik avantajı var...bende son anda t19 a karar vermiştim..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bizim motorlARIN selesi çok kötü fren yaptığında öne doğru kayıyorsun..:pr:1 saat sürede kaba etimin uyuştuğu oluyor..artıçı için bişi diyemem genel de tek binerim ama t1 in selesi rahattır sürücü ve artı için..ve yere daha yakındır..bizim motorda sele yüksek.....t16 da çok hoş büyük lastik avantajı var...bende son anda t19 a karar vermiştim..

Samimi Cevabın için cok teşekürler fikirlerini değerlendirecem emi olabilirsin :rendeer:
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
merhabalar...bende motor alacam ama şu an araştırmalar içerisindeyim...

ilk hevesim kanuni rokko 150
sonraki kanuni storm 150

sonradan sonradan formlarda okurken asya nın bu motoru kesvettim dedim yorumları okuyayım...2006 dan beri yazılan yorumları teeek tek okuyorum...96 sayfa var ve ben şu anda 13. sayfadayım..inanın 3.5 saatimi aldı..tek tek bakıyorum inceliyorum bu motor yerine tavsiye motorlara bakıyorum araştırıyorum fiyat vs vs...

bunda kalcam gibi bişe..çünkü baya baya uygun bana bu motor...zevk için alıyorum sadece...


ilk 13. sayfaya kadar olan yorumumu diyebilirim ki baya bişe yazılmış..hatta "abal" nickli arkadaşım haaala yazıyor..okumadım son sayfaları ama kim var kim yok die son sayfalara baktım bi onu gördüm...değerini bilin o arkadaşın derim ben :)

1. servisin hiçbişey yapmadığı halde, nasıl olsa 15 alacam diyip hiçbişey yapmamaları...bakacaksın inceleyeceksin ki müşteri ona buna anlatsın, gitsin asya alsın ve sorun olduğunda sana gelsin ki para üstüne para kazan...ama işte..

2. benzin göstergesi bozukluluğu...ve sorun hallediliyormuş...pek öenmli deil

3. biras çok yakması..bebnim araba zaten 200 kuruş yakıo...bu biras fazla motora göre aama olsun deger...

4. hız göstergesinin yanlış olması...Ankara'lılar belki bilir..araba satın alıncağında teste götürülür..orda arabalar bastan aşağı incelenir..herşeyiyle..hız göstergesinin doğru olup olmaması mesela..ve %10 - %15 arası hız göstergelerindde yanlışlık çıkar..Bunu üretici firma yapar..nedeniise 1. olarak kazaları önlemek,2. olarak radara girmemesini sağlamak (hızlı gidiyormuş gibi gösterip, aslında normalden %10-%15 daha yawaş gitmesi ) bunların motorlarda olması çok çok normaldir bence....


Baska hiçbir sorun görünmüyor arkadaşlar...

alacak arkadaşlara diyorum..işte çyok bu sorun yok şu sorun diolar ya..aldırmayın...eğer düzgün kullanılırsa hiçbir sorun olmas...herşeyine dikkat edeceksiniz o zmn hiçbirşey olmas...ben kullanmadım bilmiyorum ama görünen köy klavuz istemez...haaa ufak tefek olur ne kadar da ii kullansak..o da çinli malı bu kadar olur derim ben...kendi becerilerimizle de yaparız...


bence bu fiyata mükemmel makina derim ben......


----Kışa yakın 2. el almayı düşünüyorum...AKLINIZDA BULUNSUN ARKADAŞLAR... -------



.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motorum yaklaşık 1 haftadır serviste idi. çok fazla yakıyordu (19 kuruş yani 190 binlira) ve birden toplamama sorunu vardı. dün itibarı ile motorumu teslim aldım.servisin yaptığı işlem, KARBÜRATÖR ve SUBAB TAKIMI PİYANO SİSTEMİNİ değiştirmişler.(subabların ayar tutmadığını kendisinin normal olarak ayarladığını ve bir süre sonra subabların ayarının bozulup sıktığını ifade etti bunun için piyano sistemini değiştirmişler) (GARANTİDEN DEĞİŞTİRDİLER) şu an itibarı ile ben tekrar yakıtını ölçemedim ama servisteki usta ölçmüş 250 gram benzinle 8 km yol yaptığını söyledi. Yapılan işlemlere 20tl işçilik ücreti ödedim. Servis hizmeti olarak soracak olursanız Ankarada karşılaştığım en sıcak servis elemanı, ilgi ve alaka kesinlikle herhangi bir sorunla karşılaşmıyorsunuz gereken neyse zaten onlar yapıyorlar. Gönül rahatlığı ile motorunuzu bırakabileceğiniz bir servis bundan sonra servisim orasıdır. ANKARADA İKAMET EDİPTE ASYANIN SERVİSİNDEN ŞİKAYETCİ OLAN ARKADAŞLARA DUYURULUR.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
1
asya motor T-19A

Slm arkdaşlar bende asya motor aldım daha yenı 1 ay oldu yanlız alarm taktırmak ıstıyorum ama duyduguma gore beynıne zarar verıyormuş beynı bozulur dıyıyorlar oyle bişe varmı acaba taktıran veya bılgısı olan arkaşlar cvp larınız beklıyorum
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
daha önceki sayfalarda alarm taktıran arkadaşlar var....bi bak istersen...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
S:a arkadaslar nevar neyok bakalım uzun zamandır bi ziyaret edyim dedim :) Yeni 19Alılar gelmiş gibi :)

|| Yeni Görünüşü ||






---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 PM ----------

Slm arkdaşlar bende asya motor aldım daha yenı 1 ay oldu yanlız alarm taktırmak ıstıyorum ama duyduguma gore beynıne zarar verıyormuş beynı bozulur dıyıyorlar oyle bişe varmı acaba taktıran veya bılgısı olan arkaşlar cvp larınız beklıyorum

Hayırlı olsun öncelikle kardeş..

Alarm Sorun cıkarmaz kim demiş beyin bozulur diye Bu motorların hepsi Aynı beyne sahip :) + Araba gibi beynileriyok.Sen tak sorun olmaz..

Bu motorlar Özen istiyor Ezmiceksin fazla Çin malı diyipte kötülemiceksin Bakmazsan ne marka olursa olsun dökülür.Uydurmalara kanmayın para durumu sıkıntılı olanlar için ideal.Görünüm olarakta 10 numara Scooter Bakın Foruma En Çok Modifiye Yakısanı hangi motoda var:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
25
Öncelikle selam arkadaşlar. Bende yaklaşık 2 ay önce 19a aldım. Bu ayın 17sinde tam 2 ay olucak işte. Bi takım problemler var kısmende olsa ama benim izlenimleri kısacası şöyle:
*Yakıtı yüksek..(Arkadaşım 100lük yarı otomatik motorula 10tl lik benzin ile benim 25tl yaktığım mesafeyi rahatlıkla katediyor.) Hız konusunda 10km max. daha hızlıyım tek fark bu.
*Aynaların direksiyon demirine monte edildiği yerler oynuyor ve çok sinir oluyorum. Oynamasın diye vidaları komple sıkılı sanırım demir ince geliyor tam kavramıyor. Bende plastik üzerinden 2 tane akıllı vida attım sabitledim :D
*1 saatlik yol sürecinde kalçamı hissetmemeye başlıyorum. Sele çok rahatsız edici.
*kalkış esnasında silkeleme ve birden atılma var.
*ilk 15-20km hız ile giderken hızlanmaya başlayınca ön taraftan tam kestiremedim ama biyerden şırıltı geliyor. Sanki demir bişi sürtünüyor. Gazı kesince yada hız artınca kesiliyor yada ben duymuyorum.
*Arka jant'ı ne kadarda temizlesem sürekli yağ oluyor. 20Km yol yapıp jant'a baktığımda her tarafı yağ olmuş oluyor. Ama yağı kontrol ettimde eksilme yok. Çok garip.
*Hız 120km hız'a gelince veya geçmeye başlaynca motordan çook ince tiz niteliğinde bir ses geliyor ve motor şaseden fırlıyıp gidicek diye korkuyorum :D
*Orjinal aynaları çok berbat. Kapağını açıp içindeki vidaları sıktım. Boğazına kelepçe attım ama yinede 90km hıza yaklaşınca rüzgardan ayarı bozluyor.
*Elcikleri biraz kötü sanırım. Uzun süre kullanımda sağ parmaklarım uğuşuyor ve nasır tuttu denilebilir :p
Motorum şuan 2000km yi geçti. Benim sorunlarım bunlar. Tabiki hepsi ufak tefek sorunlar kolayca çözülebilir. Vakit ayırmak gerekiyor. Fakat arkadaşın YBR'sini kullandıkdan sonra üstüne binesim gelmedi açıkcası ve satmaya karar verdim :)
Acemi bi kullanıcı olarak 2 aylık kullanım sonucunda benim görüşlerim ve motorum ile ilgili yaşadıklarım bunlar. Eğer Scooter alıcaksanız kesinlikle önerilir ama motor almadan önce hem scooter hemde güzel bi vitesli motor kullanın derim ;)

Sanırım aranıza biraz hızlı katıldım :D
 
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
3
selam

Fuarda cekilen resimdeki gibi kırmızı dısında siyah rengide bayiilerde mevcutmu arkadaslar ?? Bu makinayı kullananlar resimlerinide cekip koysalar etkili olacagı kanısındayım .. Tesekkürler :cat:

ben biraz araştırdım kardeşim ama kırmızıdan başka rengi yok...
bu arada herkese selamlar saygılar yeni üyeniz çirkin bnimde asya 19 t motorum var 2 hafta oldu alalı..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 PM ----------

album.php
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
Öncelikle selam arkadaşlar. Bende yaklaşık 2 ay önce 19a aldım. Bu ayın 17sinde tam 2 ay olucak işte. Bi takım problemler var kısmende olsa ama benim izlenimleri kısacası şöyle:
*Yakıtı yüksek..(Arkadaşım 100lük yarı otomatik motorula 10tl lik benzin ile benim 25tl yaktığım mesafeyi rahatlıkla katediyor.) Hız konusunda 10km max. daha hızlıyım tek fark bu.
*Aynaların direksiyon demirine monte edildiği yerler oynuyor ve çok sinir oluyorum. Oynamasın diye vidaları komple sıkılı sanırım demir ince geliyor tam kavramıyor. Bende plastik üzerinden 2 tane akıllı vida attım sabitledim :D
*1 saatlik yol sürecinde kalçamı hissetmemeye başlıyorum. Sele çok rahatsız edici.
*kalkış esnasında silkeleme ve birden atılma var.
*ilk 15-20km hız ile giderken hızlanmaya başlayınca ön taraftan tam kestiremedim ama biyerden şırıltı geliyor. Sanki demir bişi sürtünüyor. Gazı kesince yada hız artınca kesiliyor yada ben duymuyorum.
*Arka jant'ı ne kadarda temizlesem sürekli yağ oluyor. 20Km yol yapıp jant'a baktığımda her tarafı yağ olmuş oluyor. Ama yağı kontrol ettimde eksilme yok. Çok garip.
*Hız 120km hız'a gelince veya geçmeye başlaynca motordan çook ince tiz niteliğinde bir ses geliyor ve motor şaseden fırlıyıp gidicek diye korkuyorum :D
*Orjinal aynaları çok berbat. Kapağını açıp içindeki vidaları sıktım. Boğazına kelepçe attım ama yinede 90km hıza yaklaşınca rüzgardan ayarı bozluyor.
*Elcikleri biraz kötü sanırım. Uzun süre kullanımda sağ parmaklarım uğuşuyor ve nasır tuttu denilebilir :p
Motorum şuan 2000km yi geçti. Benim sorunlarım bunlar. Tabiki hepsi ufak tefek sorunlar kolayca çözülebilir. Vakit ayırmak gerekiyor. Fakat arkadaşın YBR'sini kullandıkdan sonra üstüne binesim gelmedi açıkcası ve satmaya karar verdim :)
Acemi bi kullanıcı olarak 2 aylık kullanım sonucunda benim görüşlerim ve motorum ile ilgili yaşadıklarım bunlar. Eğer Scooter alıcaksanız kesinlikle önerilir ama motor almadan önce hem scooter hemde güzel bi vitesli motor kullanın derim ;)

Sanırım aranıza biraz hızlı katıldım :D


güzel açıklamışın..teşekkürler..
 
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar

Öncelikle selam arkadaşlar. Bende yaklaşık 2 ay önce 19a aldım. Bu ayın 17sinde tam 2 ay olucak işte. Bi takım problemler var kısmende olsa ama benim izlenimleri kısacası şöyle:
*Yakıtı yüksek..(Arkadaşım 100lük yarı otomatik motorula 10tl lik benzin ile benim 25tl yaktığım mesafeyi rahatlıkla katediyor.) Hız konusunda 10km max. daha hızlıyım tek fark bu.
*Aynaların direksiyon demirine monte edildiği yerler oynuyor ve çok sinir oluyorum. Oynamasın diye vidaları komple sıkılı sanırım demir ince geliyor tam kavramıyor. Bende plastik üzerinden 2 tane akıllı vida attım sabitledim :D
*1 saatlik yol sürecinde kalçamı hissetmemeye başlıyorum. Sele çok rahatsız edici.
*kalkış esnasında silkeleme ve birden atılma var.
*ilk 15-20km hız ile giderken hızlanmaya başlayınca ön taraftan tam kestiremedim ama biyerden şırıltı geliyor. Sanki demir bişi sürtünüyor. Gazı kesince yada hız artınca kesiliyor yada ben duymuyorum.
*Arka jant'ı ne kadarda temizlesem sürekli yağ oluyor. 20Km yol yapıp jant'a baktığımda her tarafı yağ olmuş oluyor. Ama yağı kontrol ettimde eksilme yok. Çok garip.
*Hız 120km hız'a gelince veya geçmeye başlaynca motordan çook ince tiz niteliğinde bir ses geliyor ve motor şaseden fırlıyıp gidicek diye korkuyorum :D
*Orjinal aynaları çok berbat. Kapağını açıp içindeki vidaları sıktım. Boğazına kelepçe attım ama yinede 90km hıza yaklaşınca rüzgardan ayarı bozluyor.
*Elcikleri biraz kötü sanırım. Uzun süre kullanımda sağ parmaklarım uğuşuyor ve nasır tuttu denilebilir :p
Motorum şuan 2000km yi geçti. Benim sorunlarım bunlar. Tabiki hepsi ufak tefek sorunlar kolayca çözülebilir. Vakit ayırmak gerekiyor. Fakat arkadaşın YBR'sini kullandıkdan sonra üstüne binesim gelmedi açıkcası ve satmaya karar verdim :)
Acemi bi kullanıcı olarak 2 aylık kullanım sonucunda benim görüşlerim ve motorum ile ilgili yaşadıklarım bunlar. Eğer Scooter alıcaksanız kesinlikle önerilir ama motor almadan önce hem scooter hemde güzel bi vitesli motor kullanın derim ;)

Sanırım aranıza biraz hızlı katıldım :D

gerçekten güzel acıklama olmuş bu modelin genelinde bu sıkıntılar var..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
Öncelikle selam arkadaşlar. Bende yaklaşık 2 ay önce 19a aldım. Bu ayın 17sinde tam 2 ay olucak işte. Bi takım problemler var kısmende olsa ama benim izlenimleri kısacası şöyle:
*Yakıtı yüksek..(Arkadaşım 100lük yarı otomatik motorula 10tl lik benzin ile benim 25tl yaktığım mesafeyi rahatlıkla katediyor.) Hız konusunda 10km max. daha hızlıyım tek fark bu.
*Aynaların direksiyon demirine monte edildiği yerler oynuyor ve çok sinir oluyorum. Oynamasın diye vidaları komple sıkılı sanırım demir ince geliyor tam kavramıyor. Bende plastik üzerinden 2 tane akıllı vida attım sabitledim :D
*1 saatlik yol sürecinde kalçamı hissetmemeye başlıyorum. Sele çok rahatsız edici.
*kalkış esnasında silkeleme ve birden atılma var.
*ilk 15-20km hız ile giderken hızlanmaya başlayınca ön taraftan tam kestiremedim ama biyerden şırıltı geliyor. Sanki demir bişi sürtünüyor. Gazı kesince yada hız artınca kesiliyor yada ben duymuyorum.
*Arka jant'ı ne kadarda temizlesem sürekli yağ oluyor. 20Km yol yapıp jant'a baktığımda her tarafı yağ olmuş oluyor. Ama yağı kontrol ettimde eksilme yok. Çok garip.
*Hız 120km hız'a gelince veya geçmeye başlaynca motordan çook ince tiz niteliğinde bir ses geliyor ve motor şaseden fırlıyıp gidicek diye korkuyorum :D
*Orjinal aynaları çok berbat. Kapağını açıp içindeki vidaları sıktım. Boğazına kelepçe attım ama yinede 90km hıza yaklaşınca rüzgardan ayarı bozluyor.
*Elcikleri biraz kötü sanırım. Uzun süre kullanımda sağ parmaklarım uğuşuyor ve nasır tuttu denilebilir :p
Motorum şuan 2000km yi geçti. Benim sorunlarım bunlar. Tabiki hepsi ufak tefek sorunlar kolayca çözülebilir. Vakit ayırmak gerekiyor. Fakat arkadaşın YBR'sini kullandıkdan sonra üstüne binesim gelmedi açıkcası ve satmaya karar verdim :)
Acemi bi kullanıcı olarak 2 aylık kullanım sonucunda benim görüşlerim ve motorum ile ilgili yaşadıklarım bunlar. Eğer Scooter alıcaksanız kesinlikle önerilir ama motor almadan önce hem scooter hemde güzel bi vitesli motor kullanın derim ;)

Sanırım aranıza biraz hızlı katıldım :D

yazdıklarının hepsi doğru...ama bende satıyorum ybr alıcam...http://www.sahibinden.com/3737_km_d...un_fiyata-55WQQaXQQ14498905WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
S:a arkadaslar nevar neyok bakalım uzun zamandır bi ziyaret edyim dedim :) Yeni 19Alılar gelmiş gibi :)

|| Yeni Görünüşü ||






---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 PM ----------



Hayırlı olsun öncelikle kardeş..

Alarm Sorun cıkarmaz kim demiş beyin bozulur diye Bu motorların hepsi Aynı beyne sahip :) + Araba gibi beynileriyok.Sen tak sorun olmaz..

Bu motorlar Özen istiyor Ezmiceksin fazla Çin malı diyipte kötülemiceksin Bakmazsan ne marka olursa olsun dökülür.Uydurmalara kanmayın para durumu sıkıntılı olanlar için ideal.Görünüm olarakta 10 numara Scooter Bakın Foruma En Çok Modifiye Yakısanı hangi motoda var:cat:

Kullandım bu makineyi ... :)
Sanıyorum hayırlı olsun demiştim. ;)

Altını çizdiklerime harfiyen katılıyorum.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
mrb arkadaşlar bana asya a10 t 19a satılık 2, el olan bir yer bilen arkadaşlar bana yardımcı olabilirmi mümkümse fiyatı 700-900 arası bir fiyat olması gerekiyo.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst