Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha bu motor 150 cc mi ?

ewet 151 cc motoru var. 950 tl ye aldım benden herşeyi dahil 1100 tl para çıktı (emniyet,aracı ve trafik sigortası dahil) 2007 model 2100 km de aldım.garantisi devam ediyor.valla benim şansım çok temiz ve sorunsuz çıktı.düşmesi ve kazasıda yok. motorda beğenmediğim aynaları vardı rüzgarında etkisi ile dansöz gibi oynuyordu onları değiştirdim. canavar gibi yamaha veya honda almaya bütçen ytersiz kalıyorsa al 19A bin çokta yakışıklı bi motor. Tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
KUTLAY006 sanada hayırlı uğurlu olsun kardeşim motorun inş bende yaza doğru ikinci el bu motordan almak istiyorum inş banada nasip olur kullanmak.
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar kanımı emdi bu motor şahin arabası gibimi yakıyo ne , niye bu kadar çok yakıyo , benim motordamı var bi anormallik yoksa geneli bu şekildemi yakıt tüketimini tam ölçemedim ama tahmini 15 - 17 krş falan yakıyo km ye , 8 silindirli chevrolet gibi maşallah
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
64
S.a arkadaslar :) Yeni arkadaslar gelmiş galıba bende gezmekten vakit bulup giremiorum gruba nasılsınız bakalım :)))







 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
ya arkadaşlar kanımı emdi bu motor şahin arabası gibimi yakıyo ne , niye bu kadar çok yakıyo , benim motordamı var bi anormallik yoksa geneli bu şekildemi yakıt tüketimini tam ölçemedim ama tahmini 15 - 17 krş falan yakıyo km ye , 8 silindirli chevrolet gibi maşallah


arkadaşım bu motorun yakıtşı fazla....hava filtresine baktır o çok fark ediyor..geçen hava filtresini değiştirdim yakıt bya bi düştü...benim motor ortalama 10-12 arası yakıyor bazen 1-2 kurş fark ediyor....
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
yha bende motor ehliyeti yok yaza doğru bende motor almak istiyorum acaba ehliyet yüzünden polisler sorun olurmu. Çevirme felan olduğu zaman.

ah ulan ah bakalım ne zaman benım olcak bu motordan. Öğrenci olmakta ne zor yha en iisi çalışıp kendi paranı kazanmak :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
yha bende motor ehliyeti yok yaza doğru bende motor almak istiyorum acaba ehliyet yüzünden polisler sorun olurmu. Çevirme felan olduğu zaman.

ah ulan ah bakalım ne zaman benım olcak bu motordan. Öğrenci olmakta ne zor yha en iisi çalışıp kendi paranı kazanmak :wiinkk:


arkadaşım sıfır mı alacaksın...bence sıfır alma...temiz ikinci el bak derim..ben geçen sene bu zamanlarda 2500 tl ye aldım...valla pişman oldum...çünki 4-5 aydaha taksit ödeyim cbf 150 alacak ken çinli aldık....bile bile lades yaptım...ama ozaman motor alamsam bidaha alamazdım..görüntüsü çok güzel her baktığımda hoşuma gidiyor...ucuz ve dandik işçiliği olmasa süper olacak...
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
evt zaten bende yaz tatilinde çalışıp almayı düşünüyorum bi tane ikinci el asya motor. bu motor çok arıza çıkarıyomu ?

ama şekli on numara bu motorun çok hoşuma gidiyo arkadaşlar alamazsın diyolar ama nasipse bende alıcam inş
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
evt zaten bende yaz tatilinde çalışıp almayı düşünüyorum bi tane ikinci el asya motor. bu motor çok arıza çıkarıyomu ?

ama şekli on numara bu motorun çok hoşuma gidiyo arkadaşlar alamazsın diyolar ama nasipse bende alıcam inş


eğer bakımlarını düzenli yaptırırsan ve özenerek kullanırsan çok sorun çıkarmaz...ama en büyük sorunu hava filtresi hemen su alıyyor..bi çözüm bulman gerekiyor...birazda zırıltı var...ama benim 3400 km oldu zırıltı çok az...
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alix kardeş ben servise sordum hava filitresinin su alması mümkün değil dedi. sebebide ön tekerin arkasındaki ızgaraların altı boş su burda zaten durmaz diyorlar. ben arka tekerin oraya taktırdım hava filitresini.zırıltı benim motorda da var rüzgarlık camına bastırdığım zaman kesiyo ama orayada sürekli basılı tutamam ki . yani kısaca özetlersem zırıltı yapmasının haricinde hiçbir sorunu yok şu an 2200 km de bakımları düzenli olarak yetkili serviste yapılıyor.(yakıtı için hava filitresini değiştirip deneyeceğim)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
alix kardeş ben servise sordum hava filitresinin su alması mümkün değil dedi. sebebide ön tekerin arkasındaki ızgaraların altı boş su burda zaten durmaz diyorlar. ben arka tekerin oraya taktırdım hava filitresini.zırıltı benim motorda da var rüzgarlık camına bastırdığım zaman kesiyo ama orayada sürekli basılı tutamam ki . yani kısaca özetlersem zırıltı yapmasının haricinde hiçbir sorunu yok şu an 2200 km de bakımları düzenli olarak yetkili serviste yapılıyor.(yakıtı için hava filitresini değiştirip deneyeceğim)

hava filtresini oraya almak benimde aklımda...ne kadara mal oldu sana...çünki yağmurda su alıyor şimdiki yerinde...vı zırıltı olayıda titreşim çok motorda heryeri sallanıyor..sırf oyüzden aynalrı değiştirdim....:queen:
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
peki hava filtresine su kaçırmamak için ne yapılması gerekiyo

yha arkadaşlar bana önereceğiniz bie yer varmı motor satın almak için

yha foruma bi as150 resim galerisi açsanız olurmu bu motordan olan arkadaşlar resimlerini yayınlasalar ii olur aslında
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki hava filtresine su kaçırmamak için ne yapılması gerekiyo

yha arkadaşlar bana önereceğiniz bie yer varmı motor satın almak için

yha foruma bi as150 resim galerisi açsanız olurmu bu motordan olan arkadaşlar resimlerini yayınlasalar ii olur aslında

hava filtresine su kaçırmamak için arka tekerin oraya aldırabilirsin bu şekilde su kaçma ihtimali sıfır.

Şayet ANKARA da isen sana yardımcı olmaya çalışırım
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
hayır ben istanbuldayım ama pederde şimdilik motor almaya izin vermiyo ama ben yinede almayı kafaya koydum:cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşım foto istemişsin şimdilik bitane koyuyorum...kota doldu upload edemiyorum....:mrgreen:

lii.jpg


hava filteresi ni arka tekerin oraya almak kaça mal oldu arkadışım onuda bizahmet söylesen..:p
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
güzel motor:)

peki arkadaşlar kanuni racer 200 marka motorsiklet nasıl 2, el fiyatlarıda uygun bu motoru önerirmisiniz? sizce asya as150 t19a mı iidiryoksa kanuni racer200mü?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar korna çalmıyor elimde yedek korna var bunun içinde servise götürmek istemiyorum adamlar cellat gibi bi götürdüğümde rüzgarlık camının tırnağını kırmışlar değişik bi madde sürerek yapıştırmaya çalışmışlar ama olmamış acayip derecede zırıltı var sinir etti beni.ön granajı kendim sökmek istiyorum ama nasıl söküldüğünü bilmiyorum bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı.bilmeden yapmaya çalışmak istemedim neticede çin malı elimizde kalmasın granaj :)
 
Katılım
4 May 2009
Mesajlar
1
mrhb

selam arkadaşlar bende forumu 4-5 gündür sıkı bir şekilde takip ediyordum ARKADAŞLAR bir çok kıyaslama yapılmış ama ben birkez daha soracam yarın kısmetse bir motor alacagım ama hangsi ni almayım bir türlü karar veremedim ASYA MI YOKSA MONDİALMİ??? Şimdi okudugum diğer yorumlarda ki cevapları hatırlayacak olursak fark yok denecek ama illaki bir farkları vardır bana bunları avantaj dezavantaj ları yazarsanız inanın ÇOOKK makbule geçecektir.... ben şimdiden zaman ayırıp okuyan ve cevaplayan arkadaşlara çoook teşekkür ederim cevaplarınızı bekliyor olacagım.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst