- Katılım
- 10 Nis 2009
- Mesajlar
- 90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha bu motor 150 cc mi ?
ewet 151 cc motoru var. 950 tl ye aldım benden herşeyi dahil 1100 tl para çıktı (emniyet,aracı ve trafik sigortası dahil) 2007 model 2100 km de aldım.garantisi devam ediyor.valla benim şansım çok temiz ve sorunsuz çıktı.düşmesi ve kazasıda yok. motorda beğenmediğim aynaları vardı rüzgarında etkisi ile dansöz gibi oynuyordu onları değiştirdim. canavar gibi yamaha veya honda almaya bütçen ytersiz kalıyorsa al 19A bin çokta yakışıklı bi motor. Tüm arkadaşlara kazasız sürüşler dilerim



