- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 4
slm arkadaslar ben de de 150t war 2006 model resimdeki kanuni storm almak istiyorum son günlerde çok masraf açmaya başladı
ben ne yapayım yardımcı olun
150t mi storm150 mi
ben ne yapayım yardımcı olun
150t mi storm150 mi