Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
4
slm arkadaslar ben de de 150t war 2006 model resimdeki kanuni storm almak istiyorum son günlerde çok masraf açmaya başladı
ben ne yapayım yardımcı olun

150t mi storm150 mi
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
slm arkadaslar ben de de 150t war 2006 model resimdeki kanuni storm almak istiyorum son günlerde çok masraf açmaya başladı
ben ne yapayım yardımcı olun

150t mi storm150 mi

arkadaşım iki motorda bir birine çok yakın bi kaç ufak özellik dışında çok fark yok bence hiç gerek yok..eğerki değiştirmek istiyorsan birazdaha sağlam makinalara bak derim...saygılar...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
slm arkadaslar ben de de 150t war 2006 model resimdeki kanuni storm almak istiyorum son günlerde çok masraf açmaya başladı
ben ne yapayım yardımcı olun

150t mi storm150 mi


Valla 19A yı satıp Storm almak mantıksız daha ıyı bır sey bakabılrısın ancak emın ol Storm 19A dan daha ıyı ve daha rahat buna emın olun sadece gorunus benzıyor motor kısmaından tut amortısorlere koltugundan tut bagajına kadar farklı...

arkadaslar eger bı sorun cıkmazsa bende motorumu satmıs bulunmaktayımm 1100 ytl ye sattım :wiinkk:

4521556_717090_pnyj401.jpg



Artık Made ın Japan a gecme zamanı geldı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlısı olsun bilgin....artık güzel haberlerini bekliyoruz....topiğe uğrarsın yine....bana sizin egzosttan lazım ya benim egzostun bütün perçinleri oynuyor...yardımcı olursan sevinirim...
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
hayırlısı olsun bilgin....artık güzel haberlerini bekliyoruz....topiğe uğrarsın yine....bana sizin egzosttan lazım ya benim egzostun bütün perçinleri oynuyor...yardımcı olursan sevinirim...


Valla sagol artık bı sorun cıkmazsa satıcaz anlastık :cat:

Bu sıteden yıne 19A motoru olan ABAL nıklı arkadas bana yardımcı olmustu egzoz konusundan ben burdan parayı ona gondermıstım oda bana cok sagolsun yaptırıp otobuse verıp gondermıstı Allah razı olsun :cat:

Onunla ıletısıme gecıp adres telefon falan ısteyebılırsın :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet arkadaslar bugun motorun satısınıda gerceklestırdık ve satmıs bulunuyorum...2,5 yıllık yol arkadasımı 21.500 kmde 1100 ytl ye sattım :) Mayısda askere gıtmek ıcın basvurdum eger askere gıdersem asker donusu kadar motor yok olmazsa hazıran gıbı YBR 125 alıcam kısmetse...
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
Bilgin hayırlısı olsun kardeşim ben bu motorları bu topikte sizlerin yazılarını okuyarak daha çok sevmiştim şimdi teker teker motorlarınızı satmanız biraz üzücü bir durum inşallah yeni motorunla daha mutlu olursun kendine iyi bak başka bir model bile alsan bizim topiğe mutlaka uğra olurmu.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
vayy yaprak dökümü yaşanıyor ha..
hadi bakalım.. bende yaza virago alacağım nasip olursa..
km olarak çok daha yeni sayılır motorum ve trafikte 8. ayı. o yüzden pek pazarlık yapmıyorum.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Bilgin hayırlısı olsun kardeşim ben bu motorları bu topikte sizlerin yazılarını okuyarak daha çok sevmiştim şimdi teker teker motorlarınızı satmanız biraz üzücü bir durum inşallah yeni motorunla daha mutlu olursun kendine iyi bak başka bir model bile alsan bizim topiğe mutlaka uğra olurmu.


SAgol arkadasım tesekkur ederım :rendeer: Tabıkı her zaman sonucta benım ılk motorum her zaman yerı ayrı olucak ama bundan sonra gorusmesekde olur kendısı ıle hatta hıc bır Cın malı ıle :queen: :queen: Uzak doguda kalsın onlar bende uzakta :mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar motorumun arka tekerleğinde boşluk var yani sanki rulman dağılmış gibi..ve gıcır gıcır ses yapıyor ve vibrasyona sebep oluyor..3000 bakımı geldi ustaya göstercem...ve arka frende çok fazla tutmuyor artık...ve bu bakımda neler değişecek....
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
arkadaşlar motorumun arka tekerleğinde boşluk var yani sanki rulman dağılmış gibi..ve gıcır gıcır ses yapıyor ve vibrasyona sebep oluyor..3000 bakımı geldi ustaya göstercem...ve arka frende çok fazla tutmuyor artık...ve bu bakımda neler değişecek....

Dedıgın gıbı olabılır Bılyalarada baktır derım arka fren balata sakın degıstırme orda vıda ayar yerı var oradan sıktır yada sık kendın 3000 km de balata bıtlmezz..

3000 de yag degısır gerekırse hava fıltresı degısır bujı yıde kontrol ettır ama degısmesı gerekezmez buyuk ıhtımalle eger orjınal NGK ise hıc bısı olmamıstır..

Kolay gelsın... daha nıce 3000 6000 9000 12000 15000 18000 21000 bakımlarına :) Ben yaptırmıstım hepsını :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
valla bende tam konuya bakıcaktım...sağol bilgin....3000 bakımı geldi yağı kendim alcam nasıl yağ alayım hep usta koyuyordu yağı..ama içime sinmedi koyduğu yağ...balatayı değiştirmicem ama rulman dağıldı heralde boşluk var arka tkerde...yağda baya siyahlaşmış....
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yağ olarak bulabılırsen Shell Advanced VSX4 Motosiklet Yağı (15w-50 olmazsa 10w-40) al biraz pahalı gelebılır lıtresi 23 YTL civarı eger o olmazsa Castrol Skuter Yagı var onuda alabılırsın ben en son bulamadıgım ıcın Petrol Ofısının yagı var motosiklet yagı akradasımlar bırlıkte o YBR ye koydu ben benım Skutera koydum ıkımızde cok memnun kaldık onuda aabılırsın..

Servıslerın ne koydugu bellı degıl motosıklet yagı oldugundan bıle emın degılım ben sonucta aynı 10w-40 dıye araba yagı koyuyorlar ama fark su arabalar su sogutmalı ve ayrıca en fazla 5 bın devır gorduruyorlar mısal ama motorlar ozellıle skuterlar yuksek devır cevırın 8 bın kusur ve sureklı yuksek devırde ve sıcaklıkta calısan yaglar oldugu ıcın motosıklete ozel uretım yaglar almaya bak derım ben..

Ama ben olsam bunu alırdım

http://www.omf.com.tr/urunPDF/AdvanceVSX4.pdf
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
motorun arka tekerleği sehpa daiken çok zor dönüor..daha önce boşluk vardı sallanıyordu tekerlek...ustaya götürdüm yaptı ama şimdi de çok sıkı sanki motor hızını etkiliyor.bu yüzden gaz açtıkça sanki motor boğulacak gibi oluyor...sorun ne olabilir??? rulman dağılmış olabilirmi.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
13
slm arkadaşlar bende 2009 yaza doğru bi scotor almak istiyorum model olarak asya as150 t 19a lar çok hoşuma gidiyo siz bu motoru bana önerirmisiniz ve 2, el fiyatları ne kadar bunların daha önceden de asya motor kullandım SUCUda çalışırken ama malesef motor benim değildi :) motor galiba as150 t19a dan küçük bir motordu.

S.a arkadaşla bu motordan bende almak istiyorum motorun görüşünü çok güzel bunlrın 2. el fiyatı ne kadardır
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
slm arkadaşlar bende 2009 yaza doğru bi scotor almak istiyorum model olarak asya as150 t 19a lar çok hoşuma gidiyo siz bu motoru bana önerirmisiniz ve 2, el fiyatları ne kadar bunların daha önceden de asya motor kullandım SUCUda çalışırken ama malesef motor benim değildi :) motor galiba as150 t19a dan küçük bir motordu.

S.a arkadaşla bu motordan bende almak istiyorum motorun görüşünü çok güzel bunlrın 2. el fiyatı ne kadardır

arkadaşım motor tip olarak çok hoş...hoşuma gittiği için aldım...ama çin malı olduğu için bazı sıkıntıları oluyor...bunları göz ardı etme.titreşim oldukça fazla :queen: selesi de hiç rahat değil..ikinci eli 1000-1500 tl arası bulursun daha düşük fiyata verenlerde var. benim motorum 3200 km de sadece aynalarını değiştirdim titreşimden bi türlü düzgün durmuyordu.bakımlarını yaparsan birazda nasrin kullanırsan çok büyük sorun çıkarmaz...yakıtı biraz fazla.ama 6 litre benzin le 160 km gittim hava filtresini yeni değiştirdim ve motor açıldıkça biraz yakıtı düştü.bunun 120 km si uzunyol ve 80 km hızı geçmedim...

ben motorumdan memnunum şimdilik...sıfır almasaydım diyede pişmanım...iyi düşün öyle karar ver..sonra pişman olma.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 2 hafta önce aldım ikinci el asya 150t 19a modelini sürmesini az çok biliyorum ama hava şartlarından dolayı fırsatım pek olmadı. jikle teli kopmuştu aldığımda adam telle bağlamış bide km saati çalışmıyodu Garantisi vardı servise götürdüm garantiden değiştirdiler ama 10 gün falan serviste kaldı. şu an havaların ısınmasını bekliyorum yerler ıslak acemi bir sürücü için (BEN) hiç iyi sürüş olmaz. bol bol düşüş olur diye çıkarmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst