Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
motobey gün içinde hangimiz karşılaşmıyoruz ki bu denyolarla??? eğer bu işten zevk alıyor ve zevk almayada devam etmek istiyorsak, gözlerimizi dört açmak zorundayız. bu iş birazda satranca benziyor. karşındakinin hamlesini tahmin etmeye çalışıp en güzel oyunu oynamak...
motosiklet ile özellikle şehir içinde; hamle tahmini ile hareket etmek zorundayız. çünki hiç kimse kurallar dahilinde hareket etmiyo. sinyal,geçiş hakkı vs... hak getire.
umarım birdaha böyle tatsız olaylarla karşılaşmazsın. bu ihtimal çok düşük ama arzumuz işte...
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
çınmalı değilmi enıyısının ...........aman aman çınmalı almayın 3000 de motor yaptırırsınız
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Kangoo,

Motorcu asla motorcuyu yolda bırakmaz. Yapabileceği herşeyi yapar ve çare kalmazsa çeker gider. Bu bizim camiamızda alışılagelmiş bir dayanışma türüdür. Bir motorcu diğerine yardım etmezse bizde asıl bu garip karşılanır ve o kişinin motorcu değil sadece motor sahibi olduğuna kanaat getirilir. Zaten motosiklet dünyasına adım attıkça ne kadar çok kaliteli insan olduğuna ve yardımlaşmanın ne üst düzeylerde olduğunu çoşkuyla hissedip göreceksin.:cat:

Sevgili Benkaan,

Ben bu develeri gütmeye kararlıyım ve bu diyarı asla terketmeyeceğim.:farao:

Sevgili uimblack,

Zaten arazide ufak yaramazlıklar için uygun bu motor. Öyle atlayıp zıplayayım diyorsan gidip Suzuki DRZ 400 ya da KTM SX 250 alacaksın.:cherry: Bunlar Şahin asla Doğan misyonu yüklemeye kalkma.:mrgreen: Bu paraya bu güzellik yeter diyorum kendimce.

Sevgili ahmetusta61,

Madem yazdın iki satır gerisini de yaz ki bilelim neymiş senin Çinli tecrübelerin. Senin topiği baştan sona okumadığın belli. Son mesajlara veya başlığa göre yazmak artık demode. Burada oturup 4 saat topiği okuyarak yorum yapan arkadaşlar varken senin sözlerin havada asılı kalır. Bu tartışmalar artık gereksiz. Hepimiz Çinlilerin ne olduğunu öğrendik ve Çinlisini elinde patlatanlarının çoğununda motoruna düşmanı gibi davranıpta sonra yandım diyenler olduğunu gördük.:farao: Adam gibi binene, eli anahtar tutana yeterde artar bile.:wiinkk:
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Sevgili Kangoo,

Motorcu asla motorcuyu yolda bırakmaz. Yapabileceği herşeyi yapar ve çare kalmazsa çeker gider. Bu bizim camiamızda alışılagelmiş bir dayanışma türüdür. Bir motorcu diğerine yardım etmezse bizde asıl bu garip karşılanır ve o kişinin motorcu değil sadece motor sahibi olduğuna kanaat getirilir. Zaten motosiklet dünyasına adım attıkça ne kadar çok kaliteli insan olduğuna ve yardımlaşmanın ne üst düzeylerde olduğunu çoşkuyla hissedip göreceksin.:cat:

Sevgili Benkaan,

Ben bu develeri gütmeye kararlıyım ve bu diyarı asla terketmeyeceğim.:farao:

Sevgili uimblack,

Zaten arazide ufak yaramazlıklar için uygun bu motor. Öyle atlayıp zıplayayım diyorsan gidip Suzuki DRZ 400 ya da KTM SX 250 alacaksın.:cherry: Bunlar Şahin asla Doğan misyonu yüklemeye kalkma.:mrgreen: Bu paraya bu güzellik yeter diyorum kendimce.

Sevgili ahmetusta61,

Madem yazdın iki satır gerisini de yaz ki bilelim neymiş senin Çinli tecrübelerin. Senin topiği baştan sona okumadığın belli. Son mesajlara veya başlığa göre yazmak artık demode. Burada oturup 4 saat topiği okuyarak yorum yapan arkadaşlar varken senin sözlerin havada asılı kalır. Bu tartışmalar artık gereksiz. Hepimiz Çinlilerin ne olduğunu öğrendik ve Çinlisini elinde patlatanlarının çoğununda motoruna düşmanı gibi davranıpta sonra yandım diyenler olduğunu gördük.:farao: Adam gibi binene, eli anahtar tutana yeterde artar bile.:wiinkk:


Sevgili motobey,

Arkadaşlarımızın yazdığı mesajlara bu kadar seviyeli cevap vermen çok hoş bir davranış. Sevgili ahmetusta61 nickli arkadaşımızın yazdığı mesajı kesinlikle tasvip etmiyor ve senin(motobey) yazdığın cevaba ::plus1:: diyorum.
Son olarak başlığa daha önce mesaj yazmamış arkadaşlara sesleniyorum, lütfen başlığın tüm sayfalarını okuyarak, ona göre mesajınızı yazın. Bilmeden ortamı gerebilir, tatsızlıklara vesile olabilirsiniz. Saygılar...
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili increadible,

Daha önce yazdığım forumlarda ve halen yazdığım forumlarda insanların sanal alemin arkasına sığınarak veya yüzyüze olmamanın verdiği rahatlıkla lakayt bir yazı dilini benimsemelerine alışamadım gitti.:pale: Karşındaki insana saygı duymak için illa ki gölgesinin üstüne düşmesine gerek yok bence. Hem unutmayalım ki "Karşımızdakine duyduğumuz saygı, kendimize duyduğumuz saygının bir yansımasıdır." :cat: Ayrıca bu topiğin müdavimleri gayet kibar ve bilinçli insanlar. Onlara layık olmak gerekir.:)
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Sevgili motobey,

Evet! Senin daha önce bu başlık altında, seviyesi düşük bir mesajına denk gelmedim. Bu yönden sen, ben ve bu başlıkta devamlı aktif olan arkadaşlar, motosiklet felsefesini kavramış, birbirine sevgi ve saygıyla yaklaşan insanlarız. Bu yönden kutluyorum kendimizi yahuu.:)Saygılar...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
bilinçli motosiklet kullanıcıları ıle tanışmak zaman geçirmek harika...:)
arızalı bır motor gördüğümüz de durup YARDIMA İHTİYACIN VAR MI.?
dıyebılmek motor kullanıcıları arasındakı yardımlaşma
duygusunu her geçen gün arttırıyor.....:cat:

yaz basında lüleburgaza gıderken tem de bır scooter gordum arkadas motoru ıtıyordu hemen durdum yardıma ıhtıyacın varmı dedım benzını bıtmıs benım de yedek benzınım vardı 2,5lt hıc dusunmeden arkadasa verdım...bırlıkte yola devam ettık en yakın benzıncı 8 km ılerıdeymış...:queen:

bır gun eve 4 km kala benzınım bıttı
otobanda ılerledıgım ıcın benzın alamamıstım
motoru 200m ittim sonra bır baktım bır kurye durdu
deposundan benzın çektı ve bana verdı....şaşırdım,sevındım tesekkur etmeme ızın vermedı bıle....NE ÖNEMİ VAR DEDI..Allah razı olsun kurye arkadaştan..:cat:

motosıklet kullanıcıları gerçekten dost canlısı yardımsever insanlar
tabıkı umursamayan
yardıma ıhtıyacı olan bır motosılet sahıbının yanından gecıp gıden umursamayan
tipler de var onları kınıyorum....:farao:

Kazasız belasız keyıflı surusler dılıyorum...:)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili increadible,

Ver coşkuyu, ver coşkuyu....:mrgreen:


Sevgili Batuhan35,

Motorcu adam kendisi ile barışıktır. Kendisi ile kavgalı adam motorcu olamaz. Olsa olsa motor sahibi olur o da uzun sürmez.:farao: Kendisi ile kavgasını bitirmiş adam zaten hayatı yaşamaya yönelir. Bizler huzuru arıyoruz ve zannedersem hepimizin ortak huzur noktası motorsikletlerimiz. Çünkü hız, engelleri aşma, dengeyi kurma, hedef koyma gibi egomuzun bize dayattığı her türlü aksiyonu motorumuzda bulabiliyoruz. Evinde televizyon koltuğunda 130 ekran plazmada film izlerken huzur bulamayan bir motorcu saatte 250 km/h hızla otobanda ilerlerken ya da daracık seleli bir enduroda çamura bata çıka gezerken huzur bulabiliyor. Bu da bizim yaşam tarzımız ve bu yaşam tarzının doğurduğu bir dayanışma mekanizması var. Normalde birbirimizin farkına bile varmadığımız yurdumuzun dışına çıktığımızda göreceğimiz her Türk bize yakın gelir. Çünkü ihtiyaçlar bunu gerektirir. Motorda zorluklarla örülmüş bir tutkudur. Bunu özümsemiş motor tutkunlarıda her halükarda birbirinin destekçisi olur.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Sevgili motobey,

Yahu herşey güzel, hoş ama şu nickimi bir düzgün yazamıyorsun...:)
Yoksa beni beğenmiörmüsün? (Avrupa Yakasındaki GAFFUR'dan alıntıdır.)
Doğrusu Incredible. Senin yazdığın gibi Increadible değil.:mrgreen: Saygılar...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
motor aldıktan sonra
yaşamımda bır cok şeyin değiştiğini fark ettim....:silent:

110cc bır motor benı her gun farklı bır maceraya taşıdı...:)
malum bütcemız bellı km de 50-60 ykr yaktıgını düşünerek veee
acelem olmadıgını bılerek defalerca cıktım yola
once İstanbula yakın bır kaç ilçe gezdım...(çatalca,kumburgaz)
sonra İstanbul dısına cıkabılırmıyım derken
edırne,luleburgaz,kırklarelı,ızmıt,sakarya,yalova
sırası ıle zıyaret ettım

suan tek dusuncem 2. bır motor
110cc ıle 18.000km yaptım cok sukur benı hıc yolda bırakmadı
motorumu ıtınalı ve temız kullanırım
2. motorumda saglam ve dayanıklı bır makıne olsun ıstıyorum
elım tamıre yatkındır....
aklımda 2 motor var demıstım

--SKY TEAM 200SM(Super Moto)
--Asya 200gy

KARARSIZ KALDIM....:pale:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
41
Yani şunu anlıyoruz.topikten olmayan hemen belli oluyor.20 sayfanın 1 satırına göre hareket ediceğine,tamamını okuda bilinmeyen birşey varsa sendende duyalım.böylece hem topik ahalisine katkın olur,hemde birşeyler katmanın rahatlığı içerisinde olursun.arada çıkar sevgili motobey 1 satır yorumlayanda çıkar koskoca 1 topiğide yorumlayan çıkar ve kim ne kadarını seçerse bu topik ahalisinin ğönlünde o kadar yer bulur....:cat: saygılar kazasız günler hepinize.....

Sevgili motobey,

Evet! Senin daha önce bu başlık altında, seviyesi düşük bir mesajına denk gelmedim. Bu yönden sen, ben ve bu başlıkta devamlı aktif olan arkadaşlar, motosiklet felsefesini kavramış, birbirine sevgi ve saygıyla yaklaşan insanlarız. Bu yönden kutluyorum kendimizi yahuu.:)Saygılar...

AYNEN KATILIYORUM
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili Incredible,

Doğru yazdım bu sefer ve bu bir test yayınıdır.:mrgreen:

Sevgili batuhan35,

Motosiklet olgusu hayatımızda çok şeyler değiştiriyor mutlaka. Ama bu değişimleri olumlu veya olumsuz olarak hissetmek kendi elimizde. Nasıl oluyor dersen eğer; cevabı çok basit. Sahip olduğumuz motoru bir serserilik aracı gibi yansıtırsak yakın çevremizden hiçte olumlu tepkiler almayız. Deli gibi gazlar, mahallemizde hava atacağız diye uğraşırsak işimizi zorlaştırırız. Ama müsait zamanlarda ve uygun giyim kuşamla, belirli bir rota hedefinde gayet temkinli sürdüğümüz zaman bu makineninde bir ulaşım aracı olduğunu kanıtlarız. Ve hatta benim yaptığım gibi motorumuzla gittiğimiz gezileri ve motosiklet ortamını uygun dille anlatırsan cazibe merkezi haline bile getirebilirsin.:)

23 Haziranda motorumu ilk aldığım gün eşime sürpriz yapmak için eve gelmiştim. Bütün apartman binanın önünde toplanmış ve motoru inceliyordu. Eşime "Bak bu motor bizim" dediğimde bana çok ters bir tepki vermişti ve herkese rezil olmuştum. Ama şimdi benden daha motorcu oldu.:mrgreen: Acaba neden?

Nedeni çok basit. Bu bir araçtı ve arabadan çok daha zevkli bir ulaşım aracıydı. Bunu kendisine ispat ettim. Daha geçtiğimiz çarşamba gecesi bir davete sırf onun zorlaması ile motorla gitmek zorunda kaldım. Tabelalar -2 dereceyi gösteriyordu. Araba yerine motoru tercih eden kendisi idi. Artık değişimin boyutunu sen hesaba kat.:mrgreen: Herhalde bu yaza kendisine bir motor aldırır gibime geliyor.:cherry:

Senin tercihte zorlandığın her iki motorda gayet kaliteli. Skyteam daha performanslı ama Asya daha olgun görünümlü. Tercih sana kalmış. Ama alırken servis olayını ve yedek parça teminini asla göz ardı etme. Hangisi daha iyi destek sağlıyorsa tercihini ondan yana kullan bence. Ama satır arasında şunuda eklemek isterim ki senin gibi bir arkadaşı da Asya sahibi olarak aramızda görmek isteriz.:)

Sevgili Kangoo,

Bu topik bir paylaşım topiği ve diğer topiklerden çok daha kaliteli bir paylaşım için çaba gösteriyoruz. Hem yazım dili olarak, hem de sunum olarak en iyi olmasını arzuluyoruz. Bu topiğin müdavimleri seviyeli ve araştırmacı kişilikler çoğunlukla. Bu vakitten sonra seviyesiz insanları barındırmaz bu topik. Ama kaliteli paylaşım için gelen her insanda buradan istediği her cevabı alacaktır. Seni de bir motor sahibi olarak aramızda görmeyi çok isteriz. Bildiklerimizi paylaşmak, bilmediğimiz şeyleri keşfetmek için yeni arkadaşların katılımı çok önemli.:)
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
motobey -2 diyosun yahu :) ben sabah soğuna maruz kalmamak için sadece hafta sonları binmeye başladım bile :salut: kısa bi zaman sonrada sezonu kapatıcam. kelebek motorcu dene bilir ama zatüre olmaktansa, böylesi daha iyi sanırım.
ahhh şimdi hava güzel olucaktı ( biraz daha sıcak yani :cherry: ) şöle bi uzun yol yapıcaktım. çadırım, tulumum... öfff beeee:cherry: neyse bahara bişey kalmadı 3-4 ay....:queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Günaydın

İstanbulda hava son 2 hatfadır fena degıl
ben de bu fırsatı degerlendırmek ıcın bırkac haftadır motorla
işe gelıp-gıdıyorum....:)

Hayırlı Cumalar
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili benkaan,

İnan ki benimde gözüm kesmedi ama hatundan emir aldık.:mrgreen: Mecburen bindik motora. İşin garibi ise benim elbisemin soğuğa karşı korumalı olmasına rağmen yan çizmeye kalkmamı dinlemeyip illa motor demesi. Ne diyeyim bu gidişle boynuz kulağı geçecek.:cherry:

Sevgili batuhan35,

Hani bir şarkıda dedikleri gibi "Şimdi İstanbul'da olmak vardı anasını satayım" . Ankara karasal iklimin çok yoğun yaşandığı bir yer. Gece -4, gündüz 14 derece. Bakalım haftasonu iyi olursa hanımı motorla pikniğe götüreceğim.:) Ayrıca hepimize hayırlı cumalar olsun.
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
41
herkeze selamlar.
bügün 12 30 gibi asya motor ikitelli şubesine gittim. ne göreyim taşınmışlar.hemde 3 ay önce.avcılar a gitmişler.şu an işler yogun.ünlü bir gıda firmasının bayiliği peşindeyim.yarın bakırköy şubesine gidicem.bu arada resmi internet sitesinde neden adres değişikligi yapmadılar.yoksa köşe kapmacamı oynuyacagız. :mrgreen: :cat: neyse hayırlısı. ben zaten servis aramıyorum.alınca ümit eniştem (ümit dirin eski türkiye motokros şampiyonu ) servisim,parçacım,hocam, vs olur. yani dostlar kısa zamanda size yetişirim...saygılar.
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Bir-iki ekleme, çıkartma daha yaptım. Yakında paylaşırım. Kayboldu sanmayın. Takip ediyorum :mrgreen:

7000 km, hala yürüyor...
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar şu magandalarla ilgili mesajları herkes gibi irkilerek okuyorum.Ama naparsınız 1-1.5 milyara bile 4 tekerlekli bi ölüm makinası almak mümkün ve yaşadığı ülkenin başkentini bile bilmeyen bidolu cahil insan bunları kullanıyor.Geriye tek çare kalıyor tabi bi arkadaşında dediği gibi şimdilik çevikliğimizi ve manevra kabiliyetimizi kullanarak sıkıştırılmaya fırsat vermeden 1 adım önde gitmek tabi trafik kuralları çerçevesinde.
Taki 600 yada üstü cc ye terfi edene kadar :)

Biraz sabır ve para ile ilerde zaten 200 kiloluk 250-270km son sürati olan bi aletle sıkıştırılmak yada görmezden gelinmek gibi sorunlar kalmıyo,gerçi bazı insanlar bunu kötüye kullanıyo tehlikeli sürüşleriyle ama onlar zaten motorcu değil "motorlu".

Altımda şuan araba var ve buna rağmen bazı denyolar yüzünden bugünüde atlattık diye giriyorum eve.En iyisi zıtlaşmaya fırsat vermemek,büyüklük bizde kalsın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst