Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Selamün aleyküm . Arkadaşlar şu kasa yamukluğu nedir ne değildir ? Ben bir kaç asya 200'ye dikkat ettim onlardada vardı bu yamukluk . :/ Motorumla giderken ön gidon sağ tarafa doğru çekiyor acaba bundan dolayımı olabilir mi :/ ve nasıl düzelttiricez masraflı olurmu bana ön bilgi verirseninz çok iyi olur . :/

vealeykümselam kardeş, Kasa yamukluğundan kasıt arka plakanın yamukluğu mu ? o basit üst bağlantı noktalarından kaynaklıdır. Motor sağa çekiyorsa gidonda bir şey vardır bence , yada ön tekerin bağlantı noktalarını kontrol et, bunlardan hariç eğer motosikletin sağ kısmında fazladan ağırlık yapacak bir şey bağlantısı varsa o zamanda sağa çeker. Benim motosiklette öyle bir çekme yok?
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
4
Konya/Beyşehir den slm!Geçen hafta gittiğimiz gezi fotoğraflarını Asya Tay kullanıcıları ile paylaşmak istedim...
İşte Kara Tay'ım:)
http://imageshack.us/photo/my-images/513/08062012647medium.jpg/
08062012644medium.jpg

Gittiğimiz yer Konya Beyşehirde bulunan Anamas dağının güney-doğu yamacı Radyolink diye adlandırılan bir mekan.Rakım 1978 mt.
17062012661medium.jpg

17062012663medium.jpg

17062012668medium.jpg

17062012669medium.jpg

17062012671medium.jpg

17062012678medium.jpg

17062012691medium.jpg

17062012702medium.jpg

17062012703medium.jpg

17062012714medium.jpg

17062012717medium.jpg

17062012725medium.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
arka plakanin bagli oldugu bulungu yer duz yalniz govde yamuk gibime geliyor . O camurlugu komple cikartsam yine yamuk duracak yani. Motorun orada baglanti noktasi var o govdeni . Ordan kaynaklaniyo olablr mi?
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Mehmet Mümtaz Kardeşim,
1-Bizim Tay'ın dış ve iç lastik ömrü kaç km'dir?
2-Çelik jantlarla değiştirerek ön ve arkaya kolay bulunan lastiklerden takmak mümkün olur mu? (Mesela ybr 125 jant ve lastiklerini taksak?!)
3-Diyelim ki 40 bin km yol yaptık, motoru nasıl rektefe yapacağız?(Veya kaç km'den sonra rektefe yapılır motor?)
Yardımcı olup kafamı meşgul eden sorularıma cevap verirsen çok sevinirim.Selamlar.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Mehmet Mümtaz Kardeşim,
1-Bizim Tay'ın dış ve iç lastik ömrü kaç km'dir?
2-Çelik jantlarla değiştirerek ön ve arkaya kolay bulunan lastiklerden takmak mümkün olur mu? (Mesela ybr 125 jant ve lastiklerini taksak?!)
3-Diyelim ki 40 bin km yol yaptık, motoru nasıl rektefe yapacağız?(Veya kaç km'den sonra rektefe yapılır motor?)
Yardımcı olup kafamı meşgul eden sorularıma cevap verirsen çok sevinirim.Selamlar.

Lastik ömrü takılı lastiğin kalitesine göre değişiyor, orjinal lastiklerini 5 yıl kullanan arakdaşlar var, lastiğin belli süre sonra bayatlaması sertleşmesi yol tutuşunu azaltıyor benim tavsiyem 2 yıl kullanmak(kullanıma göre bir yıldada gider)

jant değişimi japılabilir ama Telli jant Engelemeli arazilerde kullanma amacına uygundur, istersen Çelik jant takılır tavsiye etmem

moto ömrü 40.000Km diye bir rakam yok kullanıma göre değişir

---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 10:49 ----------

yarım kaldı, motorun ömrü eski kullancılara sormak lazım ben 24bine doğru gidiyorum debriyaj balatası hariç bir değişim olmadı çekişi gayet iyi, motor yaptırılınca neler değişiyor diyorsan diğer japonlar gibi yüksek rakamlar vermezsin , contalar sekman-piston egzantrik vb değişir.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
sevgili agarta, mehmetmumtaz güzelce açıklamış ama 2. soruyu biraz da ben açıklayım ben ön jantı arkaya aldrdım yeni jant milleriyle birlikte taktırdım yani arka 18 oldu dişli lastik bulmak çok kolay çeşit çeşit... arka jantım şu anda duvarımda asılı duruyor dekoratif oldu. öne de 21 ebatında bir çelik jant taktrdım tabi yine yeni jant milleriyle. bu şekliyle dişli değişimi yapmadan son hızım ve vites aralıklarım artmış oldu (arka teker büyüdüğü için) fakat ben arazide çok gezindiğim için tatmin olmadım gücü düştü çünkü ve arkaya 10 fazla dişi olan dişli taktırdım... jant, jant telleri ve ön-arka dişli lastikler bana 300 TL ye mal oldu. arka dişli ise 30 küsür TL kararı sen ver eğer araziye fazla gitmiyorsan jant değişimine bence gerek yok jant değiştirmeden çok güzel lastikler alan üyelerimiz var. ama arazinin sınırlarını zorlamak hiçbir yolun bulunmadığı mekanlarda hoplayıp zıplamak ve dik rampalara çıkıp mükemmel manzaralara saatlerce bakmak istiyorsan buna değiyor...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
21" cember isteyen olursa benim çemberi teklif edebilirim. 21" olan ön tekeri 18" e düşürdüm.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
skygoda ön çember 21" olurdu yağmurda kalıp çekince 18"n oldu çokda güzel oldu artık istediğin ebapta istediğim desende istediğim markada lastık buluyorum, takıyorum. :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Arkadaşlar benim motosiklete ön fren balatası lazım, internetten alabileceğim herhangi bir site biliyor musunuz?

Sanırsam boyutlar değişik o yüzden ne alacağımı bilemiyorum.Başka motosikletlerin balataları uyuyor mu?

Hepinizin tekeri düz bassın, kazasız ve belasız sürüşler.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
dostum sök iki parca olarak al eline git sanayide parçacıya. en az iki farklı kalitede bula bilirsin.
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
48
Arkadaşlar ben Sakarya da oturuyorum. Asya motor bayine gittim tay 200 fiyatını sorayım diye adam artık üretilmiyor diye kesip attı. şimdi Kocaeli ndeki bayi aradım fiyat 4.250 + plaka dediler sizce fiyatı nasıl?
yanlış daha önceden 3700 tl ye İstanbul dan aldım demişti galiba bi bakim geçmiş sayfalara

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

Merhaba arkadaşlar,

az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

ya Serkang ben aradım doğan motoru bizde ona benzer Yuki nin var dediler sen yuki mi aldın?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Arkadaşlar ben Sakarya da oturuyorum. Asya motor bayine gittim tay 200 fiyatını sorayım diye adam artık üretilmiyor diye kesip attı. şimdi Kocaeli ndeki bayi aradım fiyat 4.250 + plaka dediler sizce fiyatı nasıl?
yanlış daha önceden 3700 tl ye İstanbul dan aldım demişti galiba bi bakim geçmiş sayfalara


bence sıfır TAY almaya gerek yok , temiz bir Asya işini hayli hayli görür (bakınız ben 2006 model motorum)
Soldaki benim motor 2006 model sağdaki 2007 model
dscn0362_kopyala_by_mehmetmumtaz-d524m9u.jpg

dscn0377_kopyala_by_mehmetmumtaz-d524mb1.jpg

motorun üstündeki ben değilim, bi arkadaş
dscn0468_001_by_mehmetmumtaz-d53azyz.jpg

dscn0466_001_by_mehmetmumtaz-d53azyj.jpg
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
merhaba
yeni arkadaşlara da selam
sahibinden com daki ilanımda motorumun resimlerine bakabilirsiniz 91218291 ilan numaram
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
merhaba
yeni arkadaşlara da selam
sahibinden com daki ilanımda motorumun resimlerine bakabilirsiniz 91218291 ilan numaram

abi tekrar hoşgeldin, eski sayfaları roman gibi okurken ismini çok gördüm, yeni kullanıcıları bilgilerinden mahrum bırakma abi, senin makineyi satışa çıkarmışsın hayırlı satışlar, bir de bizim makinelerin kullanım kılavuzu nette bulabilirmiyiz eski sayfalarda vardı link ölmüş
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
sevgili agarta, mehmetmumtaz güzelce açıklamış ama 2. soruyu biraz da ben açıklayım ben ön jantı arkaya aldrdım yeni jant milleriyle birlikte taktırdım yani arka 18 oldu dişli lastik bulmak çok kolay çeşit çeşit... arka jantım şu anda duvarımda asılı duruyor dekoratif oldu. öne de 21 ebatında bir çelik jant taktrdım tabi yine yeni jant milleriyle. bu şekliyle dişli değişimi yapmadan son hızım ve vites aralıklarım artmış oldu (arka teker büyüdüğü için) fakat ben arazide çok gezindiğim için tatmin olmadım gücü düştü çünkü ve arkaya 10 fazla dişi olan dişli taktırdım... jant, jant telleri ve ön-arka dişli lastikler bana 300 TL ye mal oldu. arka dişli ise 30 küsür TL kararı sen ver eğer araziye fazla gitmiyorsan jant değişimine bence gerek yok jant değiştirmeden çok güzel lastikler alan üyelerimiz var. ama arazinin sınırlarını zorlamak hiçbir yolun bulunmadığı mekanlarda hoplayıp zıplamak ve dik rampalara çıkıp mükemmel manzaralara saatlerce bakmak istiyorsan buna değiyor...

Bişey sorayım, ön teker için 21" ebat çelik jantı nereden temin ettiniz? Çıkma mı buldunuz? Biz birara 17" aramıştık epey ama çok pahalı fiyatlara bulmuştuk. Siz baya uyguna getirmişsiniz, o yüden merak ettim. Biz hala 17" jant arıyoruz, SM yapılacak bir motor var da :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
17" bulunurmu bilmiyorum ama ben konyada parçacıdan almıştım 21" çemberi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst