Merhaba arkadaşlar,
az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
