Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
Merhaba arkadaşlar,

az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
tesekkur ederım, motor geldı malesef kı yagmur yuzunden yarım saat kadar bınebıldım oda benzın almak ıcın ,bakalım benzın gostergesız nasıl yapacagız
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar,

az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

Kardeş motosikletin hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler!Ruhsat için satın aldığın mağazadan alacağın yetki belgesi+ötv belgesi+motosiklete kesilmiş fatura ile birlikte trafik tescile gitmeden önce herhangi bir sigortacıda bulunan ek-1 ve ek-2 belgelerini(bunları sigortacı doldurur-trafik sigortasınıda yaparak diğer belgelerle dosyayı hazır hale getirir)de alarak trafik şubeye giderek ruhsat ve plaka için başvuruda bulunabilirsin.Bundan sonrasında beklemek kalıyor:)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
teşekkürler, şimdi online sisteme dönmüş trafik tescil "yeni kayıt"tan başvuru yapıp öyle gideceğim herhalde
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Merhaba arkadaşlar,

az önce istanbul sancaktepe doğan motordan sipariş verdim 3,500 tl 10 taksit biraz sonra getirecekler motoru artık bende tay'lıyım fakat ruhsat için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

hayırlı uğurlu olsun.biliyorum o motoru bende sormuştum.ellerinde 1 tane kalmıştı iyi fiyata almışsın,güle güle kullan :cat:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
Teşekkürler,

Aslında şimdi aklıma geldi. Dün motoru oturduğum apartmanda kapalı garaj olmadığı için mahallede yer alan paralı garajda bıraktım. Ama eve uzak sayılır ve motorun evimin önünde durmasını isterim. Ne gibi bir güvenlik önlemi almam lazım, zincir, alarm vesaire bir fikir verebilecek olan var mı acaba.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Teşekkürler,

Aslında şimdi aklıma geldi. Dün motoru oturduğum apartmanda kapalı garaj olmadığı için mahallede yer alan paralı garajda bıraktım. Ama eve uzak sayılır ve motorun evimin önünde durmasını isterim. Ne gibi bir güvenlik önlemi almam lazım, zincir, alarm vesaire bir fikir verebilecek olan var mı acaba.
Alarm mantıklı, zincir ile bağlasan kesiyorlar , disk kilidinide ön tekeri kaldırıp götürürler. evin önünnde çocuk cocuk sagını solunu oynamasın kediler üzerine çıkmasın diyorsan Alarm al , birde branda ben branda ile örtüyorum hem güneşten hem yağmurdan her ikisinden de koruyorum

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

Beyler Motorsikletim artık SATILIK , motorsiklet büyütmeyi planlıyorum DR650 ye geçiş yapacağım nasip olursa :thumleft: , muğla-Denizli civarı isteyen arkadaşlar ilana baksın
İlana gitmek için resme tıklayın :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
1
Arkadaşlar yeni üye oldum Asya gytay 200 'ün ön ve arka tekerleri tam cros lastiğine çevirdim resmini yayınlayacayım, arka cantı 17 oldu ön cant aynı kaldı sorun şu arka dişliyi 46 diş büyütsem diş sayısı 50 veya 56 arasına olursa tam randıman olacak, aynı ebatlarda dişli arıyorum bigilerinizi baylaşırsanız memnun olurum.
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
cyberantdll arkadaşım bence bu paraya digital i gösterge alabilirsin. daha gösterişli ve işlevsel olur.şimdi bulamadım ama geçmiş sayfalarda bi arkadaş yapmıştı.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
Önerilerin için teşekkür ederim

Birde bugün motora binme şansım oldu fakat, ilk çalıştırmada biraz zorlandım sonra jikleyle falan çalıştı fakat seyir halindeyken vitesi boşa alınca stop etti sürekli, hatta marş ve kickstart ta işe yaramayınca yokuş aşağıya vurdurdum motoru. Sorun muhtemelen jikleden çünkü kapayınca marş alıyor fakat çalışırken çekince stop ediyor. motosiklet hakkında fazla tecrübeye sahip olmadığım için bunun ne büyüklükte birsorun olduğu hakkında bir fikrim de yok açıkçası. bu konu hakkında yorum yapabilecek olan varsa sevinirim.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
SERKANG,
1)Yeni motor... Öncelikle bujiyi ''Japan'' marka bir bujiyle yenilemek lazım.
2)Rölantiyi ''biraz'' yüksek ayarlamalı.
3)Sol elcik debriyaj kolunu ''hafif'' sertleştirmeli.
4)Kalkışlarda sadece 1.vitesle değil. 2. ve hatta 3.vitesle bile debriyajı güzel kullanarak kalkmayı öğrenmeli.
5)300 km.yi beklemeden net ''1 lt'' iyi yağ ile yağı değiştirmeli.
Motorunu sağlıkla iyilik ve güzellikle kullanmanı dilerim.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
hayırlı uğurlu olsun. rüzgarın hep arkadan essin tekerin düz bassın. Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Önerilerin için teşekkür ederim

Birde bugün motora binme şansım oldu fakat, ilk çalıştırmada biraz zorlandım sonra jikleyle falan çalıştı fakat seyir halindeyken vitesi boşa alınca stop etti sürekli, hatta marş ve kickstart ta işe yaramayınca yokuş aşağıya vurdurdum motoru. Sorun muhtemelen jikleden çünkü kapayınca marş alıyor fakat çalışırken çekince stop ediyor. motosiklet hakkında fazla tecrübeye sahip olmadığım için bunun ne büyüklükte birsorun olduğu hakkında bir fikrim de yok açıkçası. bu konu hakkında yorum yapabilecek olan varsa sevinirim.

2006 model motorumda çalıştırmada jikleyi sol elim ile hafif çekip marşa dokunursan(gaz kolunu hiç oynamadan) hemen alıyor, 2 dk rolantiden biraz yüksek devirde çalışsın yoksa motor durabilir, rolanti ayarı benzin musluğunun yanında bir civata bir miktar sıkarsan rolanti yükselir bunu yapmanda fayda var, motorsiklet çalışırken jikle çekersen veya jikle çekili vaziyette yola çıkarsan motorda gaz kestiğin anda motor durar normaldir, jikle sadece ilk çalışmada ve ısındırmak için kullanılır. bunlardn hariç Bujini değiştirmeni tavsiye ederim.NGK kullanıyorum tam modeli aklımda değil, yağ değişimininde Shell Advance 15/50W Dün aldım 12,5TL 1 litresi 300kmyi beklemeden değiştir.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Bu gün benzer bir stop etme benimde basıma geldi..
Dün 15-40W Shell ile değiştirdim yağını 1 litrenin tamından çok az koydum H simgesinin biraz üstünde gosterge. Levent'den çıkarken bi kere stop etti soğuktu dedim herhalde ondandır dedim. Jikleyi çekip çalıştırdım biraz gidip giderken indirdim devam ettim.. Yenibosna sefaköy arasında starcity'e çıkarken ışıklarda dururken yavaşlayınca stop etti jiklesiz çalıştırmayı denedim yine çalışmadı jikle ile çalıştı. yine giderken indirip devam ettim. Bu jikle sıkıntısı nedendir ?

Birde bu yağ değişimini bu motorlarda 300KM bir mi yapıyoruz ? Ciddi bir masraf bu ? ? ?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bu gün benzer bir stop etme benimde basıma geldi..
Dün 15-40W Shell ile değiştirdim yağını 1 litrenin tamından çok az koydum H simgesinin biraz üstünde gosterge. Levent'den çıkarken bi kere stop etti soğuktu dedim herhalde ondandır dedim. Jikleyi çekip çalıştırdım biraz gidip giderken indirdim devam ettim.. Yenibosna sefaköy arasında starcity'e çıkarken ışıklarda dururken yavaşlayınca stop etti jiklesiz çalıştırmayı denedim yine çalışmadı jikle ile çalıştı. yine giderken indirip devam ettim. Bu jikle sıkıntısı nedendir ?

Birde bu yağ değişimini bu motorlarda 300KM bir mi yapıyoruz ? Ciddi bir masraf bu ? ? ?

hayır rodaj da olan motosiklet için geçerli o 300 km genelde servisler onu 500 veya 1000km de bir değiştirirler ama ilk rodajda olduğu için ne kadar erken yağ değişmi yapılırsa o kadar iyidir...İlk 1000 kmden sonra her 1000km'de bir yapılması gerekli..
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Peki ya stop etmeleri neden ?
Birde Buji değiştirmek istersek nasıl bir buji alınmalı en iyisi nedir tavsiye ediceğiniz ?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Peki ya stop etmeleri neden ?
Birde Buji değiştirmek istersek nasıl bir buji alınmalı en iyisi nedir tavsiye ediceğiniz ?


büyük ihtimalle Hava filtresi , açıp temizlersen düzelecektir.birde Karbüratörde pislik olabilir onu açıp temizlemek biraz meşakkatlidir :)
Bi ihtimalde rölanti ayarının bir miktar artır.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Hava filitresini daha gecen gün temizletim. Yağı koyduktan sonra anında yağ atıp mundar etmediyse şu anda hala sabun kokuyordur. :) Karbiratör mantıklı denemek lazım.. Ama önce onu nası temizlicez onu arastırmak lazım :D
Rölantiden şüphelenmiyorum yağını değiştirmeden önce hersey iyiydi saat gibi çalışıyordu :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst