Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Hava filitresini daha gecen gün temizletim. Yağı koyduktan sonra anında yağ atıp mundar etmediyse şu anda hala sabun kokuyordur. :) Karbiratör mantıklı denemek lazım.. Ama önce onu nası temizlicez onu arastırmak lazım :D
Rölantiden şüphelenmiyorum yağını değiştirmeden önce hersey iyiydi saat gibi çalışıyordu :S

yağı değişiminde yağa aşırı koymuşsan buda motorsikleti sıkıştırır düşük devirlerde fazla yağ baskı yapıp motoru durmasına sebeb olabilir, Ama karburatörü elden geçir.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Hımm mantıklı geldi aslında bi an düşününce. Motoru yeni aldım. Çekişte sıkıntılıydı. Yüksek devirde öne doğru atmaya calısıyordu atamıyordu filan hopluyordu yani. Hava filitresinden şüphelendim geçen feshanede dururken bi sökim dedim hazır sıcak su da buldum :D. hava flitresi hani şu sigara bırakma reklamları varya süngeri sıkıyorlar katran akıyor aynen onun gibiydi :D Benden önceki sahibi bu hale getirdiyse. Karbüratörü şu anda düşünemiyorum. O yağ ile iyicene pisletti bende dün yağ ile yüklendim :S
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hımm mantıklı geldi aslında bi an düşününce. Motoru yeni aldım. Çekişte sıkıntılıydı. Yüksek devirde öne doğru atmaya calısıyordu atamıyordu filan hopluyordu yani. Hava filitresinden şüphelendim geçen feshanede dururken bi sökim dedim hazır sıcak su da buldum :D. hava flitresi hani şu sigara bırakma reklamları varya süngeri sıkıyorlar katran akıyor aynen onun gibiydi :D Benden önceki sahibi bu hale getirdiyse. Karbüratörü şu anda düşünemiyorum. O yağ ile iyicene pisletti bende dün yağ ile yüklendim :S

karburatörü sökerken dikkat et diyaframını mümkünse çıkartma benim eski mesajlarımda var sen ben gibi sökme işte :) alt şamandıra olan tarafı sök temizle yağ fazla ise illaki keçenin birinden çıkar o yağ sıkma canını ama nasıl bir yağ koydun oda önemli??
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
komple Arka jant bulmak lazım, arkayıda 18 yapmayı planlıyorum, kampana fren sistemli 18lik jant önerecek ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kampana frenli dedin ya canımı ye. jawa - ıhz (rus ) jantları hem kalın hem sağlam hem 18" hemde kampanalı. hemide her yerde zibil gibi.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
kampana frenli dedin ya canımı ye. jawa - ıhz (rus ) jantları hem kalın hem sağlam hem 18" hemde kampanalı. hemide her yerde zibil gibi.

aslında şöle 250lik bi kubaya takıcaksın 18"lık ön arka jantları yapacaksın en ucuzndan bi supermoto!! :queen: sonra vurucaksın kırbacıı!!!
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
kampana frenli dedin ya canımı ye. jawa - ıhz (rus ) jantları hem kalın hem sağlam hem 18" hemde kampanalı. hemide her yerde zibil gibi.

O jantlar 3,5luk onlara kaçlık lastik takılabilir ? 130luk lastik uyarmı ?

aslında şöle 250lik bi kubaya takıcaksın 18"lık ön arka jantları yapacaksın en ucuzndan bi supermoto!! :queen: sonra vurucaksın kırbacıı!!!

kuba hava soğutmalı, asyanın Rx250sini bekliyorum bi malı görek (su soğutmalı) , fikrine gelince olursa süper olur ha :)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
1
herkese merhabalar bi süredir asya 200 le ilgilendiğim için forumu takip ediyordum ve sonunda ilandaki motoru almaya karar verdim...geçen gün bi arkadaş 3500 e alınca yine istanbulda olan ve fiyatı 3400 olan bu motoru neden almadığını merak etmeye başladım. bi arkadaşta iyi fiyata almışsın deyince iiden iiye kıllanmaya başladım. yorumlarınızı bekliyorum tşkler....http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kacirilmiyacak-firsat-3400-tl-81236523/detay
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
herkese merhabalar bi süredir asya 200 le ilgilendiğim için forumu takip ediyordum ve sonunda ilandaki motoru almaya karar verdim...geçen gün bi arkadaş 3500 e alınca yine istanbulda olan ve fiyatı 3400 olan bu motoru neden almadığını merak etmeye başladım. bi arkadaşta iyi fiyata almışsın deyince iiden iiye kıllanmaya başladım. yorumlarınızı bekliyorum tşkler....http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kacirilmiyacak-firsat-3400-tl-81236523/detay
Asya yeni modelleri (rx250 ve Tepee yeni kasa) çıkınca fiyatları yavaştan düşüyor bu modelin alacağın motorsiklet SIFIR olacağı için bence problem olmaz ama adam Km telini çıkartıp kullandırmış olabilir , rodaj aşamasında yüksek devirlere çıkartmak motora zarar verebiliyor, bu söylediğimi göze alarak motorsikleti incele , bu motorsikletle 20.000 km devirmiş biri olarak sağlam bir motorsiklet olduğunu söyleyebilirim, ama lastikleri direk değiştir bence hatta alamdan pzarlık et üzerindeki satıcıya ver, yenisini taktırıp öyle kullan
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
O jantlar 3,5luk onlara kaçlık lastik takılabilir ? 130luk lastik uyarmı ?
şimdi bu konuda çok kesin bir yardımın dokunamaz ama benim motorun arka jantıda 3,5 ve üstünden söktüğüm orijinal lastik 4,10
şu sayfada yazdıgım gibi hesaplaya biliriz. http://www.motosiklet.net/forum/mot...-200gy-a-200gy-2-ve-turevleri-buraya-133.html

1 inç, 25.4 mm`ye eşittir. yani 4,10 18 dediğimiz lastik 4,10 inç olduğundan karşılığı 104,14 mm senin yazdığın her iki lastikte kalın gelebilir. tabi lastık ölçüsü konusundaki mantığı yanlış kurmuş da olabilirim.
yani senin motorla bizim motorlar aynı çinli mantığı ile üretildiğinden sanırım sığmaz. ama sığarsa çok hoş olur.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
yani senin motorla bizim motorlar aynı çinli mantığı ile üretildiğinden sanırım sığmaz. ama sığarsa çok hoş olur.

Devrem :) , ben sahsen gidip sormadım ama jawa lastikleri gözümün önüne getiriyorum benim motorun ön lastiği bir onlarla aynı sanmıyorum 130luk lastik o janta girsin belki 100lük
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:) devrem şimdi ön tamam da sizin motorlarda arka nasıl.
ön arkadan inçe olursa rüzgara karşı daha iyi. diyelimki 130 u öne uydurdun. arka inçe kalmasın sonra. hoş sizin motorlarda arka bizimkilere göre oldukça kalın. ( en azından öyle görünüyor ) ben genelde asfaltta kullandığımdan arkayıda inçeltim. 4,10 olan arka teker şu an 3,75 ( yada 3,50 bakmam lazım hafıza git gelli benim :) ) çok ta kalınlaştırma azı karar çoğu zarar. bunun benzini falanda var. hoş olmadı daha ekonomik yakıtlarda var. :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
:) devrem şimdi ön tamam da sizin motorlarda arka nasıl.
ön arkadan inçe olursa rüzgara karşı daha iyi. diyelimki 130 u öne uydurdun. arka inçe kalmasın sonra. hoş sizin motorlarda arka bizimkilere göre oldukça kalın. ( en azından öyle görünüyor ) ben genelde asfaltta kullandığımdan arkayıda inçeltim. 4,10 olan arka teker şu an 3,75 ( yada 3,50 bakmam lazım hafıza git gelli benim :) ) çok ta kalınlaştırma azı karar çoğu zarar. bunun benzini falanda var. hoş olmadı daha ekonomik yakıtlarda var. :)

yok ben öne 130 takayım demek istemedim, problem şu ön jant 3,5luk janttan bile kalın arka zaten öndende kalın bizimkilerde :) , öne 110/70-18 arkada 130/80-18 gibi bir şey takılırsa süper moto tarzı bir makineye benzeyecek resimdeki makine gibi
317z7.jpg
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
aslında şöle 250lik bi kubaya takıcaksın 18"lık ön arka jantları yapacaksın en ucuzndan bi supermoto!! :queen: sonra vurucaksın kırbacıı!!!
yok hocam kuba falan alırken para harcayacaksın ee elindekini satarken de zarar, o zaman ucuzundan olmuyor :) elinin altındakine vuracaksın kırbacı, vuracaksın kırbacı bak bakalım super oluyor mu olmuyor mu. şimdi benim keratada süper moto olmaya ramak kaldı, sadece ön teker ama hala bir trafım 21" lastık al tak diyor öbür tarafım 18" çembere cevir diyor. ne yapacagıma kararda veremedim. lastikte dişte kalmadı. korkuyorum birgün gümleyecek yolda kalacağız kalmak bişi değilde gaza geldiğimiz bir anda patlarsa asfalta çıkartma niyetine yapışacağız.
yok ben öne 130 takayım demek istemedim, problem şu ön jant 3,5luk janttan bile kalın arka zaten öndende kalın bizimkilerde :) , öne 110/70-18 arkada 130/80-18 gibi bir şey takılırsa süper moto tarzı bir makineye benzeyecek resimdeki makine gibi
http://c1202.hizliresim.com/u/u/317z7.jpg

valla devrem. çok hoş ama olurmu olmaz mı motoru yorarmı yormazmı bu kadar kalını. aslında hazır bir tekeri takıp denemelisin. çevrende yok mu hatırının nazının geçdiği bir motorcu kalın tekerli, dostum şöle bir sökelim bakalım diyeceğin.
bak buradaki arkadaşın hoş bir motoru var
http://www.motosiklet.net/forum/mot...0-skyteam-st200tr-st200sm-29.html#post2598882
iletişim kurmak isteyen olursa diyede telefon nosunu paylaşmış istersen bir fikir al kaçlık takmışlar.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
tam düşündüğüm modeli yapmış yanlızca benim makine Siyah , lastik ebatları aynen öyle olsa iyi olur yakışıyor
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Benim sorun ısrarla devam ediyor ... Gecen avcılara giderken gültepeden cıktım halice inerken gaz kesti stop etti.. vurdurdum giderken çalışıyomuş gibi yapıp yine kesti biraz uğrastım jikle filan çektim çalıştı.. Avcılara vardım Geri dönüşte çalıştırırken ilk biraz sorun yaşadım. jikleyi çektim çalıştı metrobusun orada yine kesti.. Jikleyi indir çek denemeler sonucu yine çalıştı.. Jikle çekik küçük çekmeceye indim. gazı kestğimde böle ekzost türürmüş gibi picuv picuv ediyordu boyna.. küçük çekmece gölünün düzlüğünü bitiremeden yine stop etti.. Çalıştırmaya calısırken bu sefer sağlam bi picuv etti baya patlama yaptı :) Tırstım ! Jikleyi çek indir uğraslar sonucu şirinevlere kadar geldim orada durdum stop ettim bakim çalışcakmı diye çalıştı jiklesiz gidiyim dedim biraz gittim gaz kesi.. kenara çektim.. bir iki jikleli jiklesiz deneme sonucu çalıştı.. nitekim sonunda geldim eve..

Stop ederken benzin bitermiş gibi stop ediyor..
Havaflitresini temizlemiştim gecen. Önceki sahibi baya yağ içinde bırakmış gaz yemiyordu motor.. Hava flitresini temizledim yağını değiştirdim bunlar olmaya basladı.. Hava flitresi ile bi alakası varmıdırki ?

Buji konusunu dikkate alıcam..
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Stop ederken benzin bitermiş gibi stop ediyor..
Havaflitresini temizlemiştim gecen. Önceki sahibi baya yağ içinde bırakmış gaz yemiyordu motor.. Hava flitresini temizledim yağını değiştirdim bunlar olmaya basladı.. Hava flitresi ile bi alakası varmıdırki ?

Buji konusunu dikkate alıcam..
benzin bitermiş gibi diyorsun aklıma takıldı, benzin filtresini kontrol edersen yeterli benzin gelmiyor olabilir mi? karbüratöre bağlantı noktasındaki bağlantıyı sök bir benzini bir kaba akıt musluğu açtığında normal biçimde benzin geliyormu? az geliyorsa dediğin sıkıntıları yapar, karbüratöründe bir sıkıntı var gibi ilk olarak benzin bağlantısını , hava filtresinde sıkıntı varmı analak kolay hava filtresini sök (tozlu topraklı yolda kullanma) bir miktar öyle kullan bakalım .
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
aklıma ilk gelen benzin filtresi sök direk tak bakalım zira bendeki benzin filtresinden dolayı motor tapa gaz yaptığın vakit benzini yetiştiremiyordu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst