- Katılım
- 9 Kas 2010
- Mesajlar
- 938
Hava filitresini daha gecen gün temizletim. Yağı koyduktan sonra anında yağ atıp mundar etmediyse şu anda hala sabun kokuyordur.Karbiratör mantıklı denemek lazım.. Ama önce onu nası temizlicez onu arastırmak lazım
![]()
Rölantiden şüphelenmiyorum yağını değiştirmeden önce hersey iyiydi saat gibi çalışıyordu :S
yağı değişiminde yağa aşırı koymuşsan buda motorsikleti sıkıştırır düşük devirlerde fazla yağ baskı yapıp motoru durmasına sebeb olabilir, Ama karburatörü elden geçir.