- Katılım
- 9 Kas 2010
- Mesajlar
- 938
Selamün aleyküm . Arkadaşlar şu kasa yamukluğu nedir ne değildir ? Ben bir kaç asya 200'ye dikkat ettim onlardada vardı bu yamukluk . :/ Motorumla giderken ön gidon sağ tarafa doğru çekiyor acaba bundan dolayımı olabilir mi :/ ve nasıl düzelttiricez masraflı olurmu bana ön bilgi verirseninz çok iyi olur . :/
vealeykümselam kardeş, Kasa yamukluğundan kasıt arka plakanın yamukluğu mu ? o basit üst bağlantı noktalarından kaynaklıdır. Motor sağa çekiyorsa gidonda bir şey vardır bence , yada ön tekerin bağlantı noktalarını kontrol et, bunlardan hariç eğer motosikletin sağ kısmında fazladan ağırlık yapacak bir şey bağlantısı varsa o zamanda sağa çeker. Benim motosiklette öyle bir çekme yok?