Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Tay 200'üm bir yıl dolmadan 14 bin km oldu.Bakımlarını düzenli yaptırıyorum.Şimdiye kadar hiçbir sorun olmadı.Bir motorun km. ömrü nedir?Mesela 100 bin km.de motor biter mi? Ne yapılır o zaman. Motor nasıl yenilenir?
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
geçmiş olsun ne diyelim biraz dikkat biraz da kontrol gerek !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

rektefecide motor pistonu 250 cc yapılır krank ta sıkıntı olmaz kolay kolay yağsız bırakmazsan en fazla 350 400 tutar belden aşağı yarmaya bile gerenk kalmaz bnm ki 8000 de ama bitene kadar dewam sonra motor modifiye beygir lazım beygir dimi :) bnm ustam kankim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

1338312170960.th.jpg
[/URL] [/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi 30-05-2012 - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 29-05-2012 23:35 ----------

motorcu kardeşliği !!!
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
geçmiş olsun ne diyelim biraz dikkat biraz da kontrol gerek !!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

rektefecide motor pistonu 250 cc yapılır krank ta sıkıntı olmaz kolay kolay yağsız bırakmazsan en fazla 350 400 tutar belden aşağı yarmaya bile gerenk kalmaz bnm ki 8000 de ama bitene kadar dewam sonra motor modifiye beygir lazım beygir dimi :) bnm ustam kankim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

[URL=http://imageshack.us/photo/my-...mageshack.us/img715/5772/1338312170960.th.jpg[/URL] [url]http://img713.imageshack.us/img713/9987/1338312143770.th.jpg[/URL] [url]http://img137.imageshack.us/img137/7356/1338312127189.th.jpg[/URL] [url]http://img849.imageshack.us/img849/7804/1338312093112.th.jpg[/URL] [url]http://img827.imageshack.us/img827/3466/1338312074131.th.jpg[/URL] [url]http://img521.imageshack.us/img521/2066/1338312043599.th.jpg[/URL] [url]http://img267.imageshack.us/img267/6521/1338311988349.th.jpg[/URL] [url]http://img827.imageshack.us/img827/2599/1338311904941.th.jpg[/URL] [url]http://img11.imageshack.us/img11/6985/1338311831550.th.jpg[/URL] [url]http://img21.imageshack.us/img21/8426/1338310544678.th.jpg[/URL] [url]http://img155.imageshack.us/img155/6663/1338310448912.th.jpg[/URL] [url]http://img809.imageshack.us/img809/4939/1338310185652.th.jpg[/URL] [url]http://img232.imageshack.us/img232/1766/1338310087251.th.jpg[/URL] [url]http://img521.imageshack.us/img521/9166/1338310034222.th.jpg[/URL] [url]http://img651.imageshack.us/img651/2765/1338310017016.th.jpg[/URL] [url]http://img836.imageshack.us/img836/9465/1338309709154.th.jpg[/URL] [url]http://img856.imageshack.us/img856/6476/1338309681068.th.jpg[/URL] [/url]

---------- Mesajlar birleştirildi 30-05-2012 - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 29-05-2012 23:35 ----------

motorcu kardeşliği !!!

korbygs fotoğrafların ebatı çok küçük buraya koyarken "Direct link" olan linkleri koyarsan daha güzel olur..
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
33
herkese merhabalar bnm bi sorun olucak belki aranızda aynı sorunu yaşayan arkadaşlarım vardır.motorum 1*2 gündür gaz yememeye başladı.ya motor kalkıyor ama tüm viteslerde son gaz yaptıgım zaman kendi kendine bagırıyor bi süre sonra kendini toparlıyorun sorun nbedendir acaba bilgisi olan arkadaslar varsa bilgilendirirlerse çok sevinirim teşekkürler
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
herkese merhabalar bnm bi sorun olucak belki aranızda aynı sorunu yaşayan arkadaşlarım vardır.motorum 1*2 gündür gaz yememeye başladı.ya motor kalkıyor ama tüm viteslerde son gaz yaptıgım zaman kendi kendine bagırıyor bi süre sonra kendini toparlıyorun sorun nbedendir acaba bilgisi olan arkadaslar varsa bilgilendirirlerse çok sevinirim teşekkürler

benim çıkardığım anlam debriyaj balatası sanki :sunny: birde hava fitresiz dene...
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Selamun Aleykum arkadaşlar... Yeni bir soruyla yine karşınızdayım :) Bizim bu kilometre adaptörünü bulabileceğimiz bir yer veya bizim motora uyan başka bi marka adaptör varmı ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim haıyrlı akşamlar
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
ok saol...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Rhxj2oQA_ZI
http://www.youtube.com/watch?v=2BFl_sKVarg&feature=relmfu
yamyamaha dostum kızacak gerçi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------



































---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

dostum yine yanlış oldu galiba fotolar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:55 ----------

1338312170960.jpg

By korbygs at 2012-05-29

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

1338312143770.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338312127189.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338312093112.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338312074131.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338312043599.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338311988349.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338311904941.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338311831550.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338310544678.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338310448912.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338310185652.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338310087251.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338310034222.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338310017016.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338309709154.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1338309681068.jpg

By korbygs at 2012-05-29
1337348937197.jpg

By korbygs at 2012-05-18
1337348674115.jpg

By korbygs at 2012-05-18
1337348602495.jpg

By korbygs at 2012-05-18
1337348548966.jpg

By korbygs at 2012-05-18
1337348294386.jpg

By korbygs at 2012-05-18
1337348262400.jpg

By korbygs at 2012-05-18

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

şimdi oldu galiba dostum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:09 ----------

arkadaşlar son paylaştığım videolar da kendim sürdüm makinemi daha doğrusu iki teker aşkımız görüntülendi diyebiliriz :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
yok ustam ben kızmıyorum, ben dikkat çekiyorum. :) kask sahibi motor sahibi hani bunun ilk sahibi. :) taklalım taktıralım bu dünya kimseye kalmaz. :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
iyi günler arkadaşlar 0 km olarak bir cross enduro tarzı alıcam 150 cc çin malı cross motorum var deneyim açısından sıkıntım yok yani :) ama kararsız kaldım ya kuba str 250 yada asya as200 gy-2 tay sizce hangisi neden (aynı soruyu diğer motorun başlığınada)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
iyi günler arkadaşlar 0 km olarak bir cross enduro tarzı alıcam 150 cc çin malı cross motorum var deneyim açısından sıkıntım yok yani :) ama kararsız kaldım ya kuba str 250 yada asya as200 gy-2 tay sizce hangisi neden (aynı soruyu diğer motorun başlığınada)

asyayı yaklaşık 1 sene boyunca kübayıda test etmiş biri olarak biraz yorum yapsam fena olmaz heralde berk?

Öncelikle farklı amaçlar için üretilmiş motosikletler ve aralarında da(2.el olarak yaklaşık 1000-1500tl oynamakta)fiyat farkları var
Forumdan takip ettiğim kadarıyla sen supermoto takılan birisin ve buda seni asyaya yöneltti anlaşılan ama gel gör ki küba daha hafif asyadan yaklaşık 40kg kadar ve hem beygir hem cc olarak daha yüksek asyadan o zaman küba diyoruz ama eğerki küba alırsan ekstradan jant+lastik+ dişli değişimine gitmen gerekecek bunuda göz önünde bulundurman gerek yani 3500tlye aldığın bi kübayı üstüne yaklaşık 1000tl daha harcayacaksın harcadığına değecekmi? tabiki değecek..

ama bana sorarsan sen bunlardan da vazgeçeceksin :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
zaten eski motoru hurdaya cıkartıcam onda 17 jant çemberi teller lastikler sağlamdı eger kuba alırsam ondan dıgerıne nakledıcem :) bırde artcıda olucagı ıcın asya sankı daha rahat gıbı gelıyor nedense kubanın selesı kucuk geldı gozume 2 kısı ıcın
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
O zaman tabiki küba asyanın son hızı kübadan daha yüksek ama kübanın son hızı 90-100 civarı dişli değişimi ile bu yükseltilebilir elinde jantta varmış zaten sıkıntı olmaz diyorsun ve dediğin gibi asyanın koltuğu daha rahat :cat:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
koltuk işi zaten sıkıntı gaccalım :) malum artcı kız arkadas olunca hehe str de cok sıkıntı olurmu artcı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst