- Katılım
- 9 Kas 2010
- Mesajlar
- 938
ben 90 kg bir adamım şaseyi kırabileciğime pek ihtimal vermiyorum 
[/IMG]geçmiş olsun ne diyelim biraz dikkat biraz da kontrol gerek !!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
rektefecide motor pistonu 250 cc yapılır krank ta sıkıntı olmaz kolay kolay yağsız bırakmazsan en fazla 350 400 tutar belden aşağı yarmaya bile gerenk kalmaz bnm ki 8000 de ama bitene kadar dewam sonra motor modifiye beygir lazım beygir dimibnm ustam kankim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
[URL=http://imageshack.us/photo/my-...mageshack.us/img715/5772/1338312170960.th.jpg[/URL] [url]http://img713.imageshack.us/img713/9987/1338312143770.th.jpg[/URL] [url]http://img137.imageshack.us/img137/7356/1338312127189.th.jpg[/URL] [url]http://img849.imageshack.us/img849/7804/1338312093112.th.jpg[/URL] [url]http://img827.imageshack.us/img827/3466/1338312074131.th.jpg[/URL] [url]http://img521.imageshack.us/img521/2066/1338312043599.th.jpg[/URL] [url]http://img267.imageshack.us/img267/6521/1338311988349.th.jpg[/URL] [url]http://img827.imageshack.us/img827/2599/1338311904941.th.jpg[/URL] [url]http://img11.imageshack.us/img11/6985/1338311831550.th.jpg[/URL] [url]http://img21.imageshack.us/img21/8426/1338310544678.th.jpg[/URL] [url]http://img155.imageshack.us/img155/6663/1338310448912.th.jpg[/URL] [url]http://img809.imageshack.us/img809/4939/1338310185652.th.jpg[/URL] [url]http://img232.imageshack.us/img232/1766/1338310087251.th.jpg[/URL] [url]http://img521.imageshack.us/img521/9166/1338310034222.th.jpg[/URL] [url]http://img651.imageshack.us/img651/2765/1338310017016.th.jpg[/URL] [url]http://img836.imageshack.us/img836/9465/1338309709154.th.jpg[/URL] [url]http://img856.imageshack.us/img856/6476/1338309681068.th.jpg[/URL] [/url]
---------- Mesajlar birleştirildi 30-05-2012 - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 29-05-2012 23:35 ----------
motorcu kardeşliği !!!
herkese merhabalar bnm bi sorun olucak belki aranızda aynı sorunu yaşayan arkadaşlarım vardır.motorum 1*2 gündür gaz yememeye başladı.ya motor kalkıyor ama tüm viteslerde son gaz yaptıgım zaman kendi kendine bagırıyor bi süre sonra kendini toparlıyorun sorun nbedendir acaba bilgisi olan arkadaslar varsa bilgilendirirlerse çok sevinirim teşekkürler

































iyi günler arkadaşlar 0 km olarak bir cross enduro tarzı alıcam 150 cc çin malı cross motorum var deneyim açısından sıkıntım yok yaniama kararsız kaldım ya kuba str 250 yada asya as200 gy-2 tay sizce hangisi neden (aynı soruyu diğer motorun başlığınada)
ikisininde selesi rahat değil , ama kıyas edersen asyanın selesi STR den rahattır , Asyanın selesini yeniden kalatırsan işini görür (30TL)koltuk işi zaten sıkıntı gaccalımmalum artcı kız arkadas olunca hehe str de cok sıkıntı olurmu artcı