- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,085
QUOTE=Serkang;2693411]Benim motor hala rodajda 500 km oldu fakat söyle bir şey hissediyorum sürerken. Hangi viteste olduğu önemli değil devri birazcık zorlayınca sanki gazı tam yemiyor motor parça parça alıyor. sanki cut-off a girmiş gibi fakat gaz yemeye devam ediyor. Şu an hala rodajda olduğu için çokta zorlamaya korkuyorum açıkçası ama her viteste belirli bir devirden sonra böyle.(sanki belli bir devirden sonra ateşlemede yada benzin akışında bir sorun oluyormuş gibi, üzerindeki bujiler orjinal). Buna benzer yada aynı durumları yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa çok sevinirim. Ha unutmadan birde şu fren balatalarının ötme konusunda ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkürler
tek silindirli motorlarda senkron sorunu olmaması lazım ama..
Yok tabiki 300 de bakıma götürdüm. usta 15-40 castrol koydu, fakat ilk 1000 fazla zorlama gibi birşeylerde söyledi o yüzden öyle dedim. Ama bugün işe giderkende dikkat ettim çok bariz devir yükseldikçe parça parça alıyor. sanki hava almıyor yada buji ateşlerken senkron sorunu yaşıyor gibi.
Lastik konusunda aslında forumda çok araştırma yaptım ama kafam karıştı hangi marka hangi ebat diye, herkes kendi fikrini beyan etmiş ve memnun. bizim motorun ebatları zaten zor bulunuyor fazla büyütmekte istemiyorum sarfiyat artmasın diye, birde ünlü markalar falan ateş pahası ne yapacağımı şaşırdım işin doğrusu.[/QUOTE]
Dediğin gibi hava fitresinden olabilir sök öyle bir dene. birde depo kapağını söküp deneyebilirmisin yüksek hızlarda?son olarakta aklıma gelen depodan karburatöre giden hortumun üzerinde filtre var ise oda sıkıntı yapar...
Aslında arka lastiğin için çokda seçenek yok ya IRC ya Metzeller Scorpion yada duro alacaksın
adamın f650si var ya ne desek boşsaygılar abi
![]()
yok olm ne alakası var bak temmuz başında düğünümüz var senide bekliyorum ona göre ha!!
Gerçi sadece sana değil burdan herkeze davet edeyim bizim Biladeri everiyoruz serdal hocam o vakitlerde gelebiliyorsan senide muhakkak beklerim ona göre..