Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Arkadaşlar fren balataları öttüğünden dolayı makine yağı ile yağladım :queen: Şimdide firenler tutmuyor ve çok garip bir ses geliyor :queen: Napcam ben şimdi :D
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Neyse dertsiz başıma dert , motora da yeni balata aldım :thumright Bilmediğim işe burnumu sokmamayı birkez daha öğrenmiş oldum böylece :silent:
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Evet bunu da dün öğrendim zaten . Dedim ya ben pek anlamam bu işlerden . Geçen motorcu yine ses geldiğinden dolayı balata spreyi sıkmıştı, ben bunu sprey yağ zannettim . Tekrar ötünce bu sefer kendim yağliyim dedim . :cherry:
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
6
Merhabalar uzun süredir forumu takip ediyorum.Sonunda yazma fırsatı bulabildim :)
Yaklaşık 2 aydır bi asya 200 gy-2 sahibiyim motorumdan memnunum gerek yakıtı olsun gerek bakımları olsun pek fazla canımı sıkmadı şimdiye kadar.
Motorumun bi kaç parça grenajı eksik,sizden ricam İstanbul Avrupa yakasında grenajlarını bulabileceğim bir yer varmıdır ? yada aranızda satan vs. arkadaş bulunur mu?
Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
Herkese merhabalar motorum satılıktır sahibinden.com İlan No 63771293
sormak istediğiniz herşeyi yanıtlarım yüksek cc motora geçiş nedeniyle satılıktır
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
http://www.motosiklet.net/forum/mot...00gy-2-ve-turevleri-buraya-14.html#post423514


Burada da sormuşlar bu ReeCAT nedir ne işe yarar ? Ekzostdan çıkan hortum bağlı içeri doğru ince bir hortum gidiyor ama bir hortum boş duruyor ? ReeCAT in üzerinde boşta bi aparat var yani hortumsuz ?

O parça benim motordada iptal edildi, motorcu yakıt geri dönüşümü filan birşey söyledi katkısı sıfıra yakın olduğu için iptal ettik
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Asya As200 GY kullanıcılarına bi tişört :) boş zamanlarımda yapmıştım
200gy_by_mehmetmumtaz-d4yf8k4.jpg
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Bugün her gün bulunduğumuz parkın önünde bir Tay 200 park edilmişti.Benzinlik yanlarına sağlı sollu BMW amblem yapıştırılmış.Gelen geçen motorun başında.Biz de izlerken motor birden kendiliğinden çaliştı.Baktık sahibi oldukça uzakta elinde küçücük kumanda, geliyor.Sonra motoruna atladı, anahtarını bile takmadan sürdü gitti.Bu nasıl bir olay ve durum?.......
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
kimse bilmiyormu grenaj nerden bulacağımı ?

asyamotorun sitesine gir yedek parça bölümünden fiyatını öğren ve ayrıca sana en yakın asya bayini bul deki bana bundan bundan getirt fiyatını çok söylerse sitede yazan fiyat bu ister getir ister getirme baktın atarlanıyor hiç muhattap olma direk asya motoru ara şikayet et :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bugün her gün bulunduğumuz parkın önünde bir Tay 200 park edilmişti.Benzinlik yanlarına sağlı sollu BMW amblem yapıştırılmış.Gelen geçen motorun başında.Biz de izlerken motor birden kendiliğinden çaliştı.Baktık sahibi oldukça uzakta elinde küçücük kumanda, geliyor.Sonra motoruna atladı, anahtarını bile takmadan sürdü gitti.Bu nasıl bir olay ve durum?.......
Ben de bundan istiyorum ama uzaktan çalıştırma değil, anahtarsız çalıştırma. Motorun başına geldiğimde motor birden canlanmalı sinyal vermeli ben marş düğmesine bastığım zaman çalışmalı :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Bugün her gün bulunduğumuz parkın önünde bir Tay 200 park edilmişti.Benzinlik yanlarına sağlı sollu BMW amblem yapıştırılmış.Gelen geçen motorun başında.Biz de izlerken motor birden kendiliğinden çaliştı.Baktık sahibi oldukça uzakta elinde küçücük kumanda, geliyor.Sonra motoruna atladı, anahtarını bile takmadan sürdü gitti.Bu nasıl bir olay ve durum?.......
bir alarm var motorsikleti çalıştırma özelliği var ilana bak

---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 11:53 ----------

Ben de bundan istiyorum ama uzaktan çalıştırma değil, anahtarsız çalıştırma. Motorun başına geldiğimde motor birden canlanmalı sinyal vermeli ben marş düğmesine bastığım zaman çalışmalı :)

İstediğin uygulamayı yapabilirim :) lakin anahtarın yanına bir verici parça takılması gerek buda çok azda olsa bir sinyal yaymak zorunda pil tüketimi çok olur.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Selamün aleyküm arkadaşlar bugun ön dişliyi değiştirtdim . 14 dişli çıktı önden :/ ben 15 zannediyordum . Onun yerine 17 taktık . Ve inanılmaz bi hız artışı oldu . 60-70'den sonra bağıran motor 100-110 'da tam devrinde gidiyor şuan . . Şiddetle tavsiye ediyorum. . .
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Selamün aleyküm arkadaşlar bugun ön dişliyi değiştirtdim . 14 dişli çıktı önden :/ ben 15 zannediyordum . Onun yerine 17 taktık . Ve inanılmaz bi hız artışı oldu . 60-70'den sonra bağıran motor 100-110 'da tam devrinde gidiyor şuan . . Şiddetle tavsiye ediyorum. . .

17 lik hangi markanın dişlisi uydu ben 15 li ybr dişlisi denedim göbekleri farklı ? 17 lik dişlini markasını modelini yazarsan bizde uygulayalım :)
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
17 lik hangi markanın dişlisi uydu ben 15 li ybr dişlisi denedim göbekleri farklı ? 17 lik dişlini markasını modelini yazarsan bizde uygulayalım :)

İşin aslı benim motorcuda o kadar parça baktı hiç biri firezeye uymadı :pr: Sonra kendi ölçtü biçti kesti falan uydurdu o göbeğe :D 25 liraya yaptı hepsini sağolsun .. : )

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Birde bugun hız denemesi yaptım . 2 kişiyken 110 'dan sonra biraz tıkanıyor . Tek kişi son ibreye kadar düz yolda zorlanmıyor . Haberiniz olsun . Ama benim için her halükarda kar oldu . Çünkü ben zaten 110 'dan sonra tırsıyordum bu motorla basmaya ikinci kez motoru elime almamak için . Ama şimdi gönlüm rahat 120-130 .. :cat:
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
konuyla alakası yok ama buraya foto nasıl koyacaz bilen var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst