http://www.motosiklet.net/forum/mot...00gy-2-ve-turevleri-buraya-14.html#post423514
Burada da sormuşlar bu ReeCAT nedir ne işe yarar ? Ekzostdan çıkan hortum bağlı içeri doğru ince bir hortum gidiyor ama bir hortum boş duruyor ? ReeCAT in üzerinde boşta bi aparat var yani hortumsuz ?
O parça benim motordada iptal edildi, motorcu yakıt geri dönüşümü filan birşey söyledi katkısı sıfıra yakın olduğu için iptal ettik
kimse bilmiyormu grenaj nerden bulacağımı ?
Ben de bundan istiyorum ama uzaktan çalıştırma değil, anahtarsız çalıştırma. Motorun başına geldiğimde motor birden canlanmalı sinyal vermeli ben marş düğmesine bastığım zaman çalışmalıBugün her gün bulunduğumuz parkın önünde bir Tay 200 park edilmişti.Benzinlik yanlarına sağlı sollu BMW amblem yapıştırılmış.Gelen geçen motorun başında.Biz de izlerken motor birden kendiliğinden çaliştı.Baktık sahibi oldukça uzakta elinde küçücük kumanda, geliyor.Sonra motoruna atladı, anahtarını bile takmadan sürdü gitti.Bu nasıl bir olay ve durum?.......
bir alarm var motorsikleti çalıştırma özelliği var ilana bakBugün her gün bulunduğumuz parkın önünde bir Tay 200 park edilmişti.Benzinlik yanlarına sağlı sollu BMW amblem yapıştırılmış.Gelen geçen motorun başında.Biz de izlerken motor birden kendiliğinden çaliştı.Baktık sahibi oldukça uzakta elinde küçücük kumanda, geliyor.Sonra motoruna atladı, anahtarını bile takmadan sürdü gitti.Bu nasıl bir olay ve durum?.......
Ben de bundan istiyorum ama uzaktan çalıştırma değil, anahtarsız çalıştırma. Motorun başına geldiğimde motor birden canlanmalı sinyal vermeli ben marş düğmesine bastığım zaman çalışmalı![]()
Selamün aleyküm arkadaşlar bugun ön dişliyi değiştirtdim . 14 dişli çıktı önden :/ ben 15 zannediyordum . Onun yerine 17 taktık . Ve inanılmaz bi hız artışı oldu . 60-70'den sonra bağıran motor 100-110 'da tam devrinde gidiyor şuan . . Şiddetle tavsiye ediyorum. . .
17 lik hangi markanın dişlisi uydu ben 15 li ybr dişlisi denedim göbekleri farklı ? 17 lik dişlini markasını modelini yazarsan bizde uygulayalım![]()