Evet beyler
Gelelim benim uygulamalarıma
baştan itibaren
1- Komple Karbon kaplandı; depo grenajı, yan sağ sol grenajları , ön çamurluk, far grubu ( resimde yok ama )
Kaplamada kaliteli Karbon kullanıldı metresi 100 TL 2 MT gitti toplamda (piyasada 15 tlye karbon var)
2- ön far grubu sökülüp Farklı bir marka Far monte edildi (CUP motorsiklet farıdır) Görüş arttı
3- Ön kısma 2 adet Gündüz farı monte edildi . Power ledli ve buton ile açılırsa yanıp söner hale geliyor. (çok dikkat çekiyor geceleri özellikle)
4- Plakalık ve Arka fren lambası kısmı sökülüp LEDLİ fren lambası monte edildi ve plaka altına alındı. ( fren lambası otomobiller için üretilen
hazır ledli su geçirmeyen bir sistem üzerine 2 diyot ile motorsiklete uygun hale getirdim)
5- Arka çantalık için demir monte parça çıkarıldı. (spor görüntü açısından)
6- En çok hoşuma giden şey ki beni çok rahatsız ediyordu SELE komple sünger kısmı değiştirilerek yaklaşık 7-8 cm dolduruldu ve SU geçirmeyecek şekilde Dikişsiz olarak tekrar kaplandı.
7- Muadil kornası değiştirildi ve 122db güçlü bi korna takıldı.
8- Ezsoz yada eksoz ne ise komple ısıya dayanıklı Teflon boya ile (650derece) boyandı.
9- Karbon görünümlü mini tip sinyal lambaları takıldı ( ledli değil)
şimdilik bu kadar
