Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
yakışır bizimkiler 18" jant. sanırım çok fark yoktur. ama maşanın durumunu bire bir gözlemlemek gerek.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
2011 lerde 1.3 lt yazıyor yağ doldurma yerinde yanlışlık olmasın sonra.Birde sigorta fiyatı o kadar yüksek olmaması lazım ben benim 652cclik 99 model motoru 60 mı 70 mi ne yaptırmıştım. Herzaman söylüyorum burda da yazayım sigorta yaptırırken kesinlikle 1 kişiden fiyat almayın dolaşın dolaşmicaksanız da telefonla arayın illaki en uygun fiyat veren çıkacaktır bilginize..

Modelden dolayı olabilir mi ? Birde plaka çok farkediyor . Benim motorum 34 plaka ve en pahalı sigorta plakası imiş ( Bölge bölge fiyat farkediyor ) . en az 4-5 yere sordum 230-240 lira fiyat çeken oldu yapı kredi mesela.. dediğim gibi en uygunu axa çıktı işte ..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Modelden dolayı olabilir mi ? Birde plaka çok farkediyor . Benim motorum 34 plaka ve en pahalı sigorta plakası imiş ( Bölge bölge fiyat farkediyor ) . en az 4-5 yere sordum 230-240 lira fiyat çeken oldu yapı kredi mesela.. dediğim gibi en uygunu axa çıktı işte ..

çüşanness plakadan fark ediyor tabiki ama ankara ile aralarında ekstrem fark yok ben 2006 model asyayı 50küsür e yaptırmıştım kredi kartına 3 taksit. Anadolu sigortadan bir fiyat al derim?
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
imag0066yx.jpg

imag0067r.jpg

imag0068jf.jpg

imag0068jf.jpg

imag0081uv.jpg

imag0067r.jpg

imag0066yx.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

http://img840.imageshack.us/img840/1355/imag0081uv.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
karbon uygulamasını bende yaptırdım , yakışıyor, ben ayrıca gündüz farı yaptım kendim ön arka 18 jant yaptırıyorum bununla arka amortisör yükselecek şimdi , ledli stop ve araka plakalık iptal olacak ve kafa grenajı değişecek en sonda sele oturak kısmı biraz daha yükseltilerek tekrar deri kaplanacak

Motoru satılığa çıkartmışsın , hayırlı müşteriler :D , bende uygulamaları yapıp haziran gibi Asya RX250 (su soğutmalı) ye geçiş yapacam artık
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
imag0088mt.jpg

imag0087ol.jpg

imag0070dw.jpg


sonunda yaptım...:queen::flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

hocam ön arka lastiklerle beraber jantların maliyeti nedir
kafa grenajını ebayden almanı tavsiye ederim buralarda hep sahte acerbis var.ışık gücü çok frk ediyor malzeme kalitesinden bahsetmiyorum bile..
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
jant çemberi 40 tl + telleri 10 tl lastik duro 130 TL işcilik de verecez daha bakalım :) kafa grenajı ben başka bir model beğendim onu takmayı planladım
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
saol mehmet hayırlısı olsun satılığa çıkardım cc büyütmek için ama ev almayıda planlıyorum o yüzden masrafa girmeyip kullanmaya devam da edebilirim.
yarın hava güzel olursa eksoz borusunu da boyacağım casatı midir nedir 300 derecelik bi boyası var onu atacağım.elim değmişken jantlarıda boyarım belki siyaha.
jantları değişim için harjayacağın masraf yerine ön çembere şöyle yanaklı bi lastik taksan yeterli bence ve evet arka stopun değişmesi gerek
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
arkadaşlar dün bütün sayfaları tekrar okudum ama bulamadım,bi yerden sonra gözlerim şeşbeş oldu kaçırmış olabilirim. bi arkadaş bilgisayarda modifiye etmişti motoru, üzerindeki extream yazısını yaptıracağım bulamadım lütfen bi yardım hatırlayan varsa sayfasını yazsın.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Evet beyler
Gelelim benim uygulamalarıma

baştan itibaren

untitled_by_mehmetmumtaz-d4vnyi2.jpg

untitled_by_mehmetmumtaz-d4vnyhu.jpg

untitled_by_mehmetmumtaz-d4vnyhl.jpg


1- Komple Karbon kaplandı; depo grenajı, yan sağ sol grenajları , ön çamurluk, far grubu ( resimde yok ama )
Kaplamada kaliteli Karbon kullanıldı metresi 100 TL 2 MT gitti toplamda (piyasada 15 tlye karbon var)

2- ön far grubu sökülüp Farklı bir marka Far monte edildi (CUP motorsiklet farıdır) Görüş arttı

3- Ön kısma 2 adet Gündüz farı monte edildi . Power ledli ve buton ile açılırsa yanıp söner hale geliyor. (çok dikkat çekiyor geceleri özellikle)

4- Plakalık ve Arka fren lambası kısmı sökülüp LEDLİ fren lambası monte edildi ve plaka altına alındı. ( fren lambası otomobiller için üretilen
hazır ledli su geçirmeyen bir sistem üzerine 2 diyot ile motorsiklete uygun hale getirdim)

5- Arka çantalık için demir monte parça çıkarıldı. (spor görüntü açısından)

6- En çok hoşuma giden şey ki beni çok rahatsız ediyordu SELE komple sünger kısmı değiştirilerek yaklaşık 7-8 cm dolduruldu ve SU geçirmeyecek şekilde Dikişsiz olarak tekrar kaplandı.

7- Muadil kornası değiştirildi ve 122db güçlü bi korna takıldı.

8- Ezsoz yada eksoz ne ise komple ısıya dayanıklı Teflon boya ile (650derece) boyandı.

9- Karbon görünümlü mini tip sinyal lambaları takıldı ( ledli değil)

şimdilik bu kadar ;)
 
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
14
:thumleft:
mehmet eline sağlık başarılı,
ben depoyu kaplayamadım. çok kıvrımlı beceremedim:pr:
bu arada farı anlayamadım şöyle güzel bi resim koyda anlayalım
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
oturak altından bir ayar sistemiyle motorumuzun selesi alçaltılabiliyor mu? veya seleyi hangi yöntemle 5 cm aşağı indirebilirim. arkaya yolcu alınca çok ürküyorlar yükseklikten.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
oturak altından bir ayar sistemiyle motorumuzun selesi alçaltılabiliyor mu? veya seleyi hangi yöntemle 5 cm aşağı indirebilirim. arkaya yolcu alınca çok ürküyorlar yükseklikten.
Sele indiremiyor , ama ayarlı amortisör takarsan sanırım bir miktar indirebilirsin.
:thumleft:
mehmet eline sağlık başarılı,
ben depoyu kaplayamadım. çok kıvrımlı beceremedim:pr:
bu arada farı anlayamadım şöyle güzel bi resim koyda anlayalım
far kısmını yakından
untitled_by_mehmetmumtaz-d4vrkqz.jpg
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bir far bukadarmı yakışır. hangi cuptan aldın bu farı. alternatifleri var mı. çok çok yakışmış. ellerine sağlık.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
şu motoru 7 senedir piyasaya sürüyolar ama hiç bir deyişiklik yapmamalarına uyuz oluyorum.hiç değilse şu arka freni disk yapsalarda biraz daha yakışıklı olsun.ayrıca şu eşşek kadar stop yerine daha nazik led stop yapabilirlerdi...
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bu asya 200 benzin deposu koltugu ve grenajlari ne kadar tutuyor toplam birde nerede bulabilirim bilginiz varmi servislerde stoklu oluyormu
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu asya 200 benzin deposu koltugu ve grenajlari ne kadar tutuyor toplam birde nerede bulabilirim bilginiz varmi servislerde stoklu oluyormu

asyanın kendi sitesinde var ya fiyat listesi herhangi bir asya bayisine gidip internetten baktığın fiyatlar ile alabilirsin berk :cat:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
bir far bukadarmı yakışır. hangi cuptan aldın bu farı. alternatifleri var mı. çok çok yakışmış. ellerine sağlık.
Markası Mondial 100 UK gibi bir şeydi sanırım monte edebilmek için ayrıca 2 parça aparat yapmak gerekiyor. farın fiyatı 20 lira .
bu asya 200 benzin deposu koltugu ve grenajlari ne kadar tutuyor toplam birde nerede bulabilirim bilginiz varmi servislerde stoklu oluyormu

Sana bir tavsiye "Kefeeee" kullanıcı arkadaşımız motorsikletini parça parça satıyor iletişime geç o parçaları ondan uygun fiyata temin edebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst