- Katılım
- 21 Şub 2010
- Mesajlar
- 779
tarık hocam seninlede buluşup bi bakamadık en kısa zamanda bi görüşelim bugün müsaittim ama hava bozdu :silent:
Hava filtresini temizledim yola çıkayim dedim yolda kaldım benzin bitmiş. Yalnız depoda hala benzin vardı su diye şüphelendim. Yunusu aradım bu şekilde az da olsa kalırmış depoda benzin. :cherry: En yakın istasyondan benzini mi aldıktan sonra motor canavar gibi oldu.
güzel yolculuk olmuş bende haftaya 270 km lik Zonguldak gezisi yapmayı planlıyorumAlet çantası fazla büyük geldi bana sonuçta kolay kolay seni üzecek bir motor değil.Buji, ampul, debrijaz ve gaz teli ve bunları takacak alet yeterli.En azından benim açımdan çünkü daha büyük bir sorunu ben halledemem şu an ki bilgimle
![]()
Tedariksiz gitmemek lazım Soykan hocam. Bakalım bende temmuz başı gibi yıllık iznimi alır almaz uzun yol yapacağım
Son düzenleme: