Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bizim amatisorun bogazında somunlu bir bileyzık var. kendisine has anahtarı ile yukseltme ve alçaltma oluyor. hatta alçaltınca biraz yumuşama yükseltıncede birazcık sertleşme var. benımki ortada duruyor.
henüz bozulmadıgı için elime alıp inceleyemedim ama yağını deyiştirecek yer varsa tadından yenmez.
kadro dizaynı aynı oldugu için sanırım sizin motorlara bizim amatisörden takıla bilir. ( tamamen tahmin üzerine konuşuyorum )
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Arkadaşlar çok fazla sayfa olduğu için forumun tamamını okuyamadım...Bir arkadaşım as200gy aldı...Üzerindeki lastikler asfalt için...O yarı dişli yani hem asfalt hemde arazide kullanacağı enduro tipi lastikler takmak istiyor...
Bu motora uygun lastikler nerde bulabiliriz acaba ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Arkadaşlar çok fazla sayfa olduğu için forumun tamamını okuyamadım...Bir arkadaşım as200gy aldı...Üzerindeki lastikler asfalt için...O yarı dişli yani hem asfalt hemde arazide kullanacağı enduro tipi lastikler takmak istiyor...
Bu motora uygun lastikler nerde bulabiliriz acaba ?

121 sayfaya bir bakın http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-121.html
sanırım istediyiniz lastık motorun ustundeki jant cemberine uygun olanı bulmak zor.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
arkadaşlar merhaba bende aşağıdaki linkteki motoru almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ngic-icin-iyi-bir-motorsiklet-45843791/detay/

arkadaşların dedigi gibi bir ustaya göstermek gerek, ama ben kendim aldıgım motorlarda dengeye bakarım mutlaka. belli bir hıza geldikten son ellerı bırakıp motorun nekadar istıkrarlı gittigine bak. motor sağa sola yalpa yapıyorsa bir yerlerde bişiler yanlış demektir.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhabalar değerli arkadaşlarım.

Motorum 1000 km'yi devirdi. Çok şükür herhangi bir arıza yaşamadım şimdye kadar.

Üstelik egsozumun boyası hala duruyor. Acaba yeni üretilenlere ısıya dayanıklı boyada mı sürüyorlar?

İş yoğunluğumdan dolayı motorumla pek gezemiyorum. Yoğunluğumu atlatayım gezilerimi paylaşacağım.

Herkese çok selam, bol güneşli kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
hayırlı uğurlu olsun nice kazasız sorunsuz 1000 km ler. motorunu arada yolunmuş tavuk gibi soy gevşeyen düşen cıvata varmı bak. motorun eksozu genelde yanmaz boyadır ama karbürator hava ayarlarında arada bozuldugunda çogunda boya atar. çünkü yanmaz boyalar derece derece dir. olurda atarsa yüksek dereceli bir boya ile boyarsın daha uzun dayanır.
hoş yaza girerken kendi motoruma atacaktım. ama işlerın yogunlugundan fırsatım olmadı daha. ama senin maşallahın var bol bol gezebiliyorsunç en kısa zamanda bol fotolu gezilerini beklıyoruz.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
hayırlı uğurlu olsun nice kazasız sorunsuz 1000 km ler. motorunu arada yolunmuş tavuk gibi soy gevşeyen düşen cıvata varmı bak. motorun eksozu genelde yanmaz boyadır ama karbürator hava ayarlarında arada bozuldugunda çogunda boya atar. çünkü yanmaz boyalar derece derece dir. olurda atarsa yüksek dereceli bir boya ile boyarsın daha uzun dayanır.
hoş yaza girerken kendi motoruma atacaktım. ama işlerın yogunlugundan fırsatım olmadı daha. ama senin maşallahın var bol bol gezebiliyorsunç en kısa zamanda bol fotolu gezilerini beklıyoruz.

Teşekkür ederim Yamyamaha. Zaten 1000 km'yi devirince ilk işim yağ hava filtrelerini temizlemek oldu. Ardından zincir bakımını yaptım ve tüm somun ve vidaları kontrol ettim. Gevşemiş bir çok kısmı sıktım.

Karakızımdan çok memnunum hala almak isteyipte kararsız olanlara duyrulur :cat:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
unicros dostum bişi soracaktım.
sen universitede öğrenciydin sanırsam.
tobadan cıkan af ile ilgili son baş vuru tarihi. ve kayıt tarihlerını öğrenci işlerine sorarmısın.
baş vuru şahsenmi olacak buradan dilekçe yazsam olurmu.
şimdiden teşekür ederim.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
unicros dostum bişi soracaktım.
sen universitede öğrenciydin sanırsam.
tobadan cıkan af ile ilgili son baş vuru tarihi. ve kayıt tarihlerını öğrenci işlerine sorarmısın.
baş vuru şahsenmi olacak buradan dilekçe yazsam olurmu.
şimdiden teşekür ederim.

Merhaba dostum Yamyamaha söylediklerini fakültemiz öğrenci işlerinden sorup sana döneceğim bugun inşallah.

Bir de yanlış anlaşılma olmuş herhalde :) öğrencilik biraz eskide kaldı :mrgreen:
şuan araştırma görevlisiyim :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:) VAY VAY ben öğrenci olduğunu sandıydım bir ara çalışıyorum gibi bişi hatırladım, ama sınavlara çalışıyorsun gibi yorumlamıştım.
teknik bilimler meslek yüksekte 4 yıl sürttüm sonrada okulu bırakıp kaçtım. :)
arada bir önlisans daha bitirdim ama bu yarım bıraktığım okul hep içimde bir yara kalmıştı.
bir şekilde bitirmem gerek, yoksa rahat ölmeyeceğim. :)
şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Merhaba Yamyamaha

Senin işi sordum. Bizim burası fakülte olduğu için prosedürler yüksekolkuldakinden faklılık gösterebilir dediler. Bunun için yüksekokulun müdürlüğüne bir telefon açman yeterli.

Başvuru süresi kısmını da sanırım dönem başlarında yapıyorsun.

Başvuruyu da şahsen yapman gerekiyormuş.

Umarım yardımcı olmuşumdur.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Merhaba Yamyamaha

Senin işi sordum. Bizim burası fakülte olduğu için prosedürler yüksekolkuldakinden faklılık gösterebilir dediler. Bunun için yüksekokulun müdürlüğüne bir telefon açman yeterli.

Başvuru süresi kısmını da sanırım dönem başlarında yapıyorsun.

Başvuruyu da şahsen yapman gerekiyormuş.

Umarım yardımcı olmuşumdur.

saol dostum bir ara şahsen gelip baş vururum o zaman senlede tanışmış oluruz. zaten konyada işim vardı işallah bu işi beceririm. :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
harkeze selamlar. Son zamanlarda aranızda pek olamadım.

Motorum ve ben yeni lastikleriyle arazide çok mutluyum. Artık asfalt yolda gidemiyorum :D
motorum 2000 km geldi 10/50 tam sentetik yağ kullanıyorum yaz aylarında şimdilik hiçbir sorun yok. BAKIMLARINI BEN YAPIYORUM. herkeze sorunsuz sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst