Arkadaşlar çok fazla sayfa olduğu için forumun tamamını okuyamadım...Bir arkadaşım as200gy aldı...Üzerindeki lastikler asfalt için...O yarı dişli yani hem asfalt hemde arazide kullanacağı enduro tipi lastikler takmak istiyor...
Bu motora uygun lastikler nerde bulabiliriz acaba ?
121 sayfaya bir bakın http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-121.html
sanırım istediyiniz lastık motorun ustundeki jant cemberine uygun olanı bulmak zor.
arkadaşlar merhaba bende aşağıdaki linkteki motoru almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ngic-icin-iyi-bir-motorsiklet-45843791/detay/
arkadaşlar merhaba bende aşağıdaki linkteki motoru almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ngic-icin-iyi-bir-motorsiklet-45843791/detay/
arkadaşlar merhaba bende aşağıdaki linkteki motoru almayı düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ngic-icin-iyi-bir-motorsiklet-45843791/detay/
hayırlı uğurlu olsun nice kazasız sorunsuz 1000 km ler. motorunu arada yolunmuş tavuk gibi soy gevşeyen düşen cıvata varmı bak. motorun eksozu genelde yanmaz boyadır ama karbürator hava ayarlarında arada bozuldugunda çogunda boya atar. çünkü yanmaz boyalar derece derece dir. olurda atarsa yüksek dereceli bir boya ile boyarsın daha uzun dayanır.
hoş yaza girerken kendi motoruma atacaktım. ama işlerın yogunlugundan fırsatım olmadı daha. ama senin maşallahın var bol bol gezebiliyorsunç en kısa zamanda bol fotolu gezilerini beklıyoruz.
unicros dostum bişi soracaktım.
sen universitede öğrenciydin sanırsam.
tobadan cıkan af ile ilgili son baş vuru tarihi. ve kayıt tarihlerını öğrenci işlerine sorarmısın.
baş vuru şahsenmi olacak buradan dilekçe yazsam olurmu.
şimdiden teşekür ederim.
Merhaba Yamyamaha
Senin işi sordum. Bizim burası fakülte olduğu için prosedürler yüksekolkuldakinden faklılık gösterebilir dediler. Bunun için yüksekokulun müdürlüğüne bir telefon açman yeterli.
Başvuru süresi kısmını da sanırım dönem başlarında yapıyorsun.
Başvuruyu da şahsen yapman gerekiyormuş.
Umarım yardımcı olmuşumdur.
saol dostum bir ara şahsen gelip baş vururum o zaman senlede tanışmış oluruz. zaten konyada işim vardı işallah bu işi beceririm.![]()