Selam arkadaşlar sizin de görüşlerini almak istedim. motorumda tekleme sorunu yaşıyorum. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörü de yunus kardeşim temizlenmiş dedi. Deliricem

r: Bu nedenle motoru bir süredir kullanmaktan vazgeçtim sollamalarda tık diye duruyor. Bugün As 200 Gy lerden anlayan birisiyle görüştüm bakalım götürücem motoru. Gazı bıraktığımda pat patlamalarda oluyor. Sübap ve hava ayarlarından olabilir dediler. devirsiz kullanmıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum herkese iyi akşamlar.