Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sutcu beygirimi bu altındaki enduro bas kardeşim biraz gaza bunalıma sokacan bizi. :)
gerçi bizimde sakin kullandığımız zamanlar oldu ama okadarda az yakamadık bi türlü.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
daha rodaj aşamasında diye kıyamıyorum bugün 1100 km oldu motorum ve rodaj bitti 2. yağ değişimini yapacam bugün Ve çok konuşulan asya ya cross jantı olurmu olur kardeşim yaptım oldu :queen: İşte resimler...
37139166763231552659.jpg

08993209407782089079.jpg

74622270004225496711.jpg

65794722843500500273.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:16 ----------

ön 21" , arka 18". toplam maliyetim 240 tl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 ----------

şimdi sıra egzoz sisteminde. Yurt dışından pazartesi günü kardeşim gelecek onada FMF egzoz sipariş ettim
2515
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Mükemmel olmuş jönysf hayırlı günlerde kullanman dileklerimle. Benim önceki motorum tam krostu dişleri iriydi. O zevki bilirim. Aman asfaltda dikkat et virajlara yavaş yaklaş dişsiz tekerden dişliye geçme döneminde alışman vakit alır o yüzden söyledim. Tekrar hayırlı olsun. Ha bu arada egsozu da taktırınca resimden ziyade video paylaş da gürlemesini duyalım :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Mükemmel olmuş jönysf hayırlı günlerde kullanman dileklerimle. Benim önceki motorum tam krostu dişleri iriydi. O zevki bilirim. Aman asfaltda dikkat et virajlara yavaş yaklaş dişsiz tekerden dişliye geçme döneminde alışman vakit alır o yüzden söyledim. Tekrar hayırlı olsun. Ha bu arada egsozu da taktırınca resimden ziyade video paylaş da gürlemesini duyalım :mrgreen:

teşekkür ederim. Evet lastiklerin asvaltta farklı olduğunu hissettim umarım alışırım. Artık virajlarda yatma yok :) Egzoz hele bir gelsin bakalım umarım istediğim sesi alırım :cat: Tekrar teşekkür ederim
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
çok hoş olmuş. dere tepe asfat patıka fark etmez kimse tutamaz artık seni.
güle güle kullan
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
işe yarıyorsa ne ala.
jönysf bu arada jant deyişimi yaparken dupleks lastıkler için olan telli jantlardan alsaydın keşke. benımde aklıma daha yeni geldi :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
fazla seste kötü oluyor bazen sessiz sessiz iyi oluyor ya napcağınız bağırmasını :D
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Selam arkadaşlar sizin de görüşlerini almak istedim. motorumda tekleme sorunu yaşıyorum. Yalnız sadece 5. vitesdeyken bir süre gittikten sonra hızım 80-100 arası yükseldiğinde motor sanki boğuluyor gibi oluyor ve teklemeden sonra hızım tekrar 80 e düşüyor vitesi 4e düşürdüğüm de ise motor stop ediyor. Sizce sorun benzinde midir yoksa hava filtresi olabilir mi. Bunu rölantide ve diğer vites geçişlerinde yapmıyor. Hatta rölantide tam gaz verdiğimde de tekleme yapmıyor herşey normal. Yağı değiştirdim, yağ filtresi temizlendi ayrıca yeni buji taktım. Karbüratörü de yunus kardeşim temizlenmiş dedi. Deliricem :pr: Bu nedenle motoru bir süredir kullanmaktan vazgeçtim sollamalarda tık diye duruyor. Bugün As 200 Gy lerden anlayan birisiyle görüştüm bakalım götürücem motoru. Gazı bıraktığımda pat patlamalarda oluyor. Sübap ve hava ayarlarından olabilir dediler. devirsiz kullanmıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum herkese iyi akşamlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst