Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Kırmızı beyaz daha mantıklı çünkü bizim motosikletler komple siyah sürücüler göremiyebilir o yüzden ben kırmızı beyaz öneriyorum.

Teşekkür ederim Soykan67. Dedikerin gerçekten de çok mantıklı. Resim öğretmeni bir arkadaş var o da beyaz olanı söyledi. Büyük bir ihtimalle onu alacağım. ama yarına kadar bekleyeceğim forumda başka görüşünü paylaşmak isteyen arkadaşlar olursa diye.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
yamyamaha, evet mondial dahil tüm çin menşeeli, yurdumuzda bulunan sıfır modellere baktım, mondialin'kileri 1. fiyat'tından dolayı 2. tip olarak eledim, diğerlerine gelirsek 150 cc yetersiz hp+ altımda kaybolacak kadar küçüktüler ramzey'in cross'u en ideali idi malesef artık sıfırı yok. Zaman herşeyin ilacı, umarım herkes'in beklentilerine uygun motorlar piyasaya sürülür.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bende yenisi varmı diye skygo yu aldıgım bayiye gittim ama net cevap alamadım. çok güzel 250 likler geleçek su soğutmalı diye reklamını yaptı ama ne broşur nede tarih veremedi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

unıcros dostum ilk fırsatta siyah yanmaz boya var sprey ondan al. motorun eksozu ısı dan dolayı boyası attıkca fıs fıslarsın.
plakalıgı cıkart plakayı tenekecide arkasından kaplat ve vida taktır arka lambaya yaklaştırıp monte et. bence hoş olur.
kitapcıgında yazan ampullerın aynısından birer tane yedek al çok bişi tutmaz.
montta tercih kırmızı beyaz.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
bende yenisi varmı diye skygo yu aldıgım bayiye gittim ama net cevap alamadım. çok güzel 250 likler geleçek su soğutmalı diye reklamını yaptı ama ne broşur nede tarih veremedi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:17 ----------

unıcros dostum ilk fırsatta siyah yanmaz boya var sprey ondan al. motorun eksozu ısı dan dolayı boyası attıkca fıs fıslarsın.
plakalıgı cıkart plakayı tenekecide arkasından kaplat ve vida taktır arka lambaya yaklaştırıp monte et. bence hoş olur.
kitapcıgında yazan ampullerın aynısından birer tane yedek al çok bişi tutmaz.
montta tercih kırmızı beyaz.

Teşekkürler Yamyamaha Dostum. Hepsini yaptırıcam inşallah. Plaka kaplatma işini burdaki ustamda söylemişti yamulmasın diye. Sen de söyleyince kesin yaptırıcam inşallah. Değeli görüşlerin için tekrardan çok teşekkür ederim. :cat:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
arkadaşlar sizin benzin sarfiyatı şehir içinde ne kadar? 10 ar 10 ar doldurarak toplamda 30 lira benzin doldurttum ve 160 km gidebildim sizde de durum böylemi?
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
arkadaşlar sizin benzin sarfiyatı şehir içinde ne kadar? 10 ar 10 ar doldurarak toplamda 30 lira benzin doldurttum ve 160 km gidebildim sizde de durum böylemi?

Soykan67 dostum benim motor yeni biliyosun rölantisi de biraz yüksek (bilerek ellemiyorum, 300 bakımında yaptırıcam) ve şehir içinde kullanıyorum. En son 22 TL'ye 164 km gittim. Hemen hemen aynı galiba :silent:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Soykan67 dostum benim motor yeni biliyosun rölantisi de biraz yüksek (bilerek ellemiyorum, 300 bakımında yaptırıcam) ve şehir içinde kullanıyorum. En son 22 TL'ye 164 km gittim. Hemen hemen aynı galiba :silent:

senin benzin harcaması normalde benim sanırsam biraz aşırı Birkaç şey daha sorabilirmiyim? Motosikleti ilk çalıştırdığında çiğ benzin kokusu alıyormusun?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bu aralar lpg denemelerı yapdıgımdan benzın serfıyatını fazla bilmiyorum. en son litresi 4.25 den 10 lira ile 70 km gıttım ama cok sakın kullandım belki devir satı 5000 nı hıç görmedi. normal kullanımda 180 cıvarı yakıyor. lpg de 10 lira ile 100 km tamamladım bir kaç km sonra biter sanırım.
http://www.aracforum.com/attachment...tosiklet-yardımlaşma-portalı-fotoğraf0379-jpg
http://www.aracforum.com/attachment...tosiklet-yardımlaşma-portalı-fotoğraf0380-jpg
http://www.aracforum.com/attachment...tosiklet-yardımlaşma-portalı-fotoğraf0382-jpg
http://www.aracforum.com/attachment...tosiklet-yardımlaşma-portalı-fotoğraf0384-jpg
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
senin benzin harcaması normalde benim sanırsam biraz aşırı Birkaç şey daha sorabilirmiyim? Motosikleti ilk çalıştırdığında çiğ benzin kokusu alıyormusun?

Çiğ benzin derken açıkçası tam anlayamadım :silent: Eğer benzinin yanmamış halinin kokusundan bahsediyorsan ben de öyle bir koku olmuyo. O kokuyu benzinciden benzinciye duyuyorum.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ben 20 liraya 100 km gidiyordum şehir içinde ama yüksek devir kullanıyodum bana normal geldi değerlerin soykan ama unicross arkadaşın yakıt sarfiyatı çok az geldi gözüme ::sas::
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
ben 20 liraya 100 km gidiyordum şehir içinde ama yüksek devir kullanıyodum bana normal geldi değerlerin soykan ama unicross arkadaşın yakıt sarfiyatı çok az geldi gözüme ::sas::

Evet Yunus serviste sormuştu bana 1 litre ile 30 km yi geçiyorsun dimi diye hayır dedim sustu :) Keşke benim sarfiyatta öyle olsa.Bahsettiğim gibi motoru ilk çalıştırdığım zaman benzin kokusu duyuyorum acaba tam yakmıyormu benzini diyeceğim ama benzin kokusu duymam normal midir?
Nedir arkadaş bu motorun normal benzin sardiyatı yahu :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Evet Yunus serviste sormuştu bana 1 litre ile 30 km yi geçiyorsun dimi diye hayır dedim sustu :) Keşke benim sarfiyatta öyle olsa.Bahsettiğim gibi motoru ilk çalıştırdığım zaman benzin kokusu duyuyorum acaba tam yakmıyormu benzini diyeceğim ama benzin kokusu duymam normal midir?
Nedir arkadaş bu motorun normal benzin sardiyatı yahu :mrgreen:

benzin kokusu duyman hayra alamet değil :) karburatör ayarı yaptır servise götür de bi istersen nede olsa garantisi devam ediyor aletin ogün seninle buluştuğumuzda mevzusu geçmişmiydi bu benzin kokusunun hatırlayamadım bak şimdi.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
benzin kokusu duyman hayra alamet değil :) karburatör ayarı yaptır servise götür de bi istersen nede olsa garantisi devam ediyor aletin ogün seninle buluştuğumuzda mevzusu geçmişmiydi bu benzin kokusunun hatırlayamadım bak şimdi.

şimdi servise götürsem yok bişi diyip geçecekler zorlasam iki yalandan bakıp gene geçecekler Çoşkun Motor'a götürsem mi ki diye düşünüyorum ama işte Yunus Çoşkun usta bu tarz kontrol ve bakımlarda fazla para alıyormu sen daha iyi bilirsin:silent: Benzin kokusu mevzusunu konuşmamıştık şimdi aklıam geldi önceden normal sanıyordum ilk çalıştırmada olur herhalde diye ama şimdi bir acaba... diye aklımdan geçirdim
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst