- Katılım
- 14 Mar 2011
- Mesajlar
- 85
Kırmızı beyaz daha mantıklı çünkü bizim motosikletler komple siyah sürücüler göremiyebilir o yüzden ben kırmızı beyaz öneriyorum.
Teşekkür ederim Soykan67. Dedikerin gerçekten de çok mantıklı. Resim öğretmeni bir arkadaş var o da beyaz olanı söyledi. Büyük bir ihtimalle onu alacağım. ama yarına kadar bekleyeceğim forumda başka görüşünü paylaşmak isteyen arkadaşlar olursa diye.